Powrót

„Strażnik Przyszłości” – nowa kampania Nationale-Nederlanden

Powrót

„Strażnik Przyszłości” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden

18.05.2017

19 maja startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. To nowa odsłona dobrze już znanego klientom produktu, który pozwala oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Posiadaczom polisy „Strażnik przyszłości” Nationale-Nederlanden gwarantuje co roku do 500 zł premii. To dodatkowy zastrzyk gotówki, który można przeznaczyć na dowolny cel. Kampania reklamowa obejmie telewizję i Internet. Spoty telewizyjne mają pokazać rodzicom, że nie powinni tracić energii na obawy o przyszłość swoich dzieci, ale już dziś odpowiednio ją zabezpieczyć i być z tego dumnym.

- „Strażnik przyszłości” to jeden z naszych najpopularniejszych produktów. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo finansowe rodziny i zabezpieczyć przyszłość dzieci. Z naszego badania dotyczącego dojrzałości finansowej Polaków wynika, że jest to temat bliski większości Polaków. Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią aż 40 proc. ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku – mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden.

Dodaje również, że celem najnowszej kampanii reklamowej nie jest tylko zachęcanie do podjęcia decyzji o wyborze dobrego produktu. - Pokazujemy też, że każdy z nas powinien być dumny z tego, że zadbał o przyszłość najbliższych, ponieważ jest to krok w stronę spokojnego jutra, dający możliwość cieszenia się tym, co najważniejsze, czyli wspólnymi chwilami z rodziną. To odpowiedź na potrzeby klientów, których głos jest dla nas bardzo ważny. Wraz ze startem kampanii, chcemy także podzielić się ich wyjątkowymi historiami. Już niedługo będą one dostępne na naszej stronie internetowej dedykowanej raportowi o dojrzałości Polaków – zapowiada.

Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot telewizyjny, który będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, zaś planowanie i zakup mediów realizuje MEC i PHD Media Direction. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca czerwca.

Bohaterami spotu są ojciec z córką, którzy spędzają czas w aquaparku. Rodzic przez troskę o życie swojego dziecka wybiega myślami w przyszłość i wydaje się być nieobecny, przez co nie potrafi cieszyć się chwilą. Zostaje uświadomiony przez ratownika, że najważniejsze jest docenianie momentów spędzonych z najbliższymi tu i teraz. Aby móc z radością korzystać z rodzinnego czasu, warto już dziś stać się „Strażnikiem Przyszłości” i pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu dziecku bezpiecznej drogi przez życie. W spocie zwieńczeniem tej drogi są osiągnięte w dorosłości sukcesy sportowe córki. Zarówno one, jak i fakt odpowiedniego zadbania o zabezpieczenie finansowe przyszłości są dużym powodem do dumy dla ojca. Spot wyreżyserował Kot Przybora.

 

***

Kontakt:

Marta Pokutycka-Mądrala T: 607 629 812 E: marta.pokutycka-madrala@nn.pl

Marek Gieorgica T: 501 086 280 E: mg@clearcom.pl