• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • NNLife
NN logo
NN logo
  • User.svg
    Moje NN
  • Payments.svg
    Moje IKE/IKZE

  • Desktop_Detail_Exportable.svg
    Dla klientów dawnego MetLife

  • More.svg
    Dla firm
    • Graph.svg
      N-Portal PPK
    • Users.svg
      Nfirma
  • Dla klientów Nationale-Nederlanden
  • Dla klientów dawnego MetLife
    • Phone.svg
      Kontakt
    • Pin.svg
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth.svg
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document.svg
      Dokumenty
    • InfoRound.svg
      Rodzaje zdarzeń
    • folder-icon.svg
      Obsługa Klienta
  • Emerytura
    • IKE/IKZE
    • OFE
    • Obsługa klienta
Wróć

Witamy klientów
MetLife w Grupie NN!

Razem zadbamy o to, co ważne.

  • Grupa NN
  • Nasze wartości
  • Najczęściej zadawane pytania

Spółki MetLife Polska dołączyły do Grupy NN, do której należą również spółki Nationale-Nederlanden w Polsce. Teraz działamy w ramach jednej grupy, jednak nadal jesteśmy osobnymi firmami, które funkcjonują pod dotychczasowymi markami. Dla klientów obu firm nic się nie zmienia, a Ty w związku z tą zmianą nie musisz nic robić. Wszystkie sprawy związane z  Twoją polisą, produktami emerytalnymi lub inwestycyjnymi w MetLife możesz zgłaszać w taki sam sposób, jak do tej pory. 

 

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

  Grupa NN na rynku polskim w nowym składzie 

od 22 kwietnia 2022

Grupa NN

Grupa NN to międzynarodowa firma świadcząca usługi z zakresu ubezpieczeń, inwestycji i emerytur, która istnieje już od 175 lat. Jest obecna w 11 krajach – głównie w Europie, ale też w Japonii. Dba o bezpieczeństwo finansowe i inwestycje ok. 18 milionów klientów na całym świecie. W Polsce działa od 1994 roku pod marką Nationale-Nederlanden.

Dowiedz się więcej

Nationale-Nederlanden

Jako Nationale-Nederlanden jesteśmy jednym z liderów rynku ubezpieczeniowego i emerytalnego w Polsce. Oferujemy proste produkty, dzięki którym zabezpieczamy przyszłość finansową naszych klientów i ich bliskich. Jesteśmy też marką odpowiedzialną społecznie, która angażuje się w tematy związane ze zdrowiem, profilaktyką i jakością życia Polaków.

Dowiedz się więcej

Mówimy wprost

Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się pełnią życia - teraz i na emerturze. Dlatego tworzymy solidne produkty ubezpieczeniowe i emerytalne. Wiemy, że nie uchronimy Cię przed nieprzewidzianymi sytuacjami, ale możemy pomóc się na nie przygotować. Kierujemy się przy tym naszymi wartościami: troską, przejrzystością i zaangażowaniem.

 

Zależy nam

Klienci są punktem wyjścia dla wszystkiego, co robimy. Szanujemy siebe i świat, w którym żyjemy. 

Mamy przejrzyste zasady

O tym, co ważne, mówimy wprost. Naszym klientom oferujemy rzetelne porady. Jesteśmy przystępni i otwarci. Łatwo się z nami skontaktować. Słuchamy uważnie i z empatią.

Jesteśmy zaangażowani

Działamy uczciwie. To znaczy, że bierzemy odpowiedzialność za nasze działania i wywiązujemy się z obietnic. Prowadzimy działalność z myślą o przyszłości.

Pomagamy ludziom dbać o to, co dla nich ważne.

Stawiamy naszych klientów w centrum naszych działań. W ciągu 175 lat historii Grupy NN zmienialiśmy się, rozwijaliśmy się, łączyliśmy się, ale sendo tego kim jesteśmy i jak działamy pozostało takie samo.

Najczęściej zadawane pytania

Kim jest Grupa NN?

Grupa NN to stabilna, międzynarodowa grupa finansowa z siedzibą w Holandii, która na rynku polskim działa od 27 lat, obecnie pod marką Nationale-Nederlanden. 

Dlaczego Grupa NN zdecydowała się na przejęcie spółek MetLife?

Połączenie spółek Nationale-Nederlanden i MetLife jest unikatową szansą dla Grupy NN, na dalsze wzmacnianie wartości biznesu oraz wiodącej pozycji NN w Polsce i na rynkach europejskich. 

Co ta zmiana właściciela oznacza dla Klientów MetLife?

Dla Klientów MetLife nic się nie zmienia. Nie muszą podejmować żadnych działań w związku 
z włączeniem spółek MetLife do Grupy NN (właściciela spółek Nationale-Nederlanden w Polsce). Treść i warunki umów z Klientami pozostają bez zmian.

Dowiedz się więcej na metlife.pl.

Czy ta zmiana jest bezpieczna dla Klientów MetLife?

Ta zmiana jest bezpieczna dla klientów MetLife. Wszystkie zawarte umowy nadal obowiązują, zgodnie z zapisanymi w nich warunkami i będą dalej obsługiwane na dotychczasowych zasadach, przez zespół specjalistów MetLife.

Jak Klienci mogą się teraz kontaktować z MetLife?

  • Sprawy związane z ubezpieczeniami MetLife TUnŻiR tel. +48 22 523 50 70, e-mail:  lifeinfo@nn.pl
  • Sprawy związane z OFE, IKE i IKZE w MetLife PTE: tel. +48 22 541 77 30, e-mail: pteinfo@nn.pl  
  • Sprawy związane z funduszami inwestycyjnymi, IKE i IKZE w MetLife TFI:  tel. +48 22 588 18 57 lub +48 801 588 185, e-mail: funduszeinfo@nn.pl
  • Sprawy związane z ubezpieczeniami MetLife TUnŻiR zawartymi za pośrednictwem instytucji finansowej lub firmy telekomunikacyjnej: klient@nn.pl

E-maile kierowane do MetLife TUnŻiR, na adresy z rozszerzeniem @metlife.pl, będą przez 6 miesięcy automatycznie przekierowywane na adres odbiorcy w domenie @nn.pl. Odpowiemy na nie z adresu z domeną @nn.pl. Nasi agenci będą się kontaktować z adresu z rozszerzeniem @nnfinanse.pl.
 

E-maile kierowane do MetLife PTE  i MetLife TFI, na adresy z rozszerzeniem @metlife.pl, będą przez 6 miesięcy automatycznie przekierowywane na adres odbiorcy w domenie @nn.pl. W przypadku tych Funduszy odpowiedź zostanie udzielona z adresów agenta transferowego z domeną @psat.pl, @psfinteco.pl lub bezpośrednio z adresu z domeną @nn.pl.

Czy nadal mogę się kontaktować ze swoim agentem?

Tak, nic się nie zmieniło. Klientów MetLife nadal obsługują agenci MetLife. 

  • O Nationale-Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Aktualności
    • Biuro prasowe
    • Blog
    • Kariera
    • Portal Dostawcy
    • Ochrona danych osobowych
  • Produkty

    • Życie i zdrowie
    • Dziecko
    • Emerytura
    • Dom i mieszkanie
    • Podróże i rower
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Logowanie
    • Zmiany w umowie
    • Strefa OFE
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Placówki i doradcy
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt. g. 8:00-18:00
    • Infolinia NNLife PTE S.A. (wcześniej MetLife)

      • 22 541 77 30
      pn. - pt. godz. 9.00- 17.00
    • Koszt połączenia według taryfy operatora
  • Dla Ciebie
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie dziecka
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Inwestycje
    • Komentarze inwestycyjne
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
  • Dla Firmy
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2022 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Mapa serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram

Nie da się ukryć – lubimy ciasteczka. Dlatego używamy plików cookies, m.in. by ułatwić korzystanie z naszej strony oraz personalizować wyświetlane reklamy.
Zasady korzystania z plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies oraz o przetwarzaniu danych.