Artykuły Nationale Nederlanden


		Nationale-Nederlanden dołącza do Nienieodpowiedzialnych
	2017-11-06

Nationale-Nederlanden dołącza do Nienieodpowiedzialnych

Nationale-Nederlanden zostało partnerem konferencji Nienieodpowiedzialni, której piąta edycja odbędzie się 7 listopada w Muzeum Historii Żyd

 Nationale-Nederlanden po raz kolejny zapuści wąsy wraz z Movember Polska 2017-10-24

Nationale-Nederlanden po raz kolejny zapuści wąsy wraz z Movember Polska

Nationale-Nederlanden kolejny rok z rzędu wspiera kampanię Movember Polska, której czwarta edycja rozpoczyna się w listopadzie.

 Alternatywa dla szkolnego NNW od Nationale-Nederlanden 2017-09-25

Alternatywa dla szkolnego NNW od Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden przygotowało specjalną ofertę dla rodziców, chcących zadbać o bezpieczeństwo swoich pociech. . Może ona być alternatyw

 „Oczami matki” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden 2017-09-21

„Oczami matki” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden

22 września startuje nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. Prezentować będzie ofertę dla rodziców chcących zadbać

 Nationale-Nederlanden oferuje ochronę dla pożyczkobiorców ING Banku Śląskiego S.A. 2017-09-19

Nationale-Nederlanden oferuje ochronę dla pożyczkobiorców ING Banku Śląskiego S.A.

Klienci ING Banku Śląskiego S.A. posiadający pożyczki mogą teraz zabezpieczyć się na wypadek niespodziewanych wydarzeń.

 Nationale-Nederlanden Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN 2017-09-07

Nationale-Nederlanden Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN

Nationale-Nederlanden zostało Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN, który w przystępny i kompleksowy sposób przybliża Polakom kwestie

 Bezpieczne dzieci z Nationale-Nederlanden 2017-08-24

Bezpieczne dzieci z Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden wprowadza nową polisę „Razem dla siebie” dla osób objętych ubezpieczeniem grupowym

 Agent Online do dyspozycji klientów Nationale-Nederlanden 2017-06-08

Agent Online do dyspozycji klientów Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów.

 „Strażnik Przyszłości” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden 2017-05-18

„Strażnik Przyszłości” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden

19 maja startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”.

 Gdy pojawiają się dzieci, Polacy zaczynają myśleć o przyszłości 2017-05-16

Gdy pojawiają się dzieci, Polacy zaczynają myśleć o przyszłości

Aż jedna trzecia millenialsów deklaruje, że oszczędza z myślą o emeryturze.


		Nationale-Nederlanden inwestuje w technologiczne innowacje wspierające rozwój bancassurance
	2017-03-29

Nationale-Nederlanden inwestuje w technologiczne innowacje wspierające rozwój bancassurance

Systemy TIA i RIFE dają zupełnie nowe możliwości współpracy z bankami oraz innymi partnerami przy dystrybucji produktów ubezpieczeniowych.

 Krzysztof Łoś Dyrektorem ds. Sprzedaży Bezpośredniej w obszarze Bancassurance i Affinity w Nationale-Nederlanden 2017-03-14

Krzysztof Łoś Dyrektorem ds. Sprzedaży Bezpośredniej w obszarze Bancassurance i Affinity w Nationale-Nederlanden

10 marca 2017 roku Krzysztof Łoś został Dyrektorem ds. Sprzedaży Bezpośredniej

 Nationale-Nederlanden z tytułem „Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej 2017-01-17

Nationale-Nederlanden z tytułem „Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej"

Nationale-Nederlanden zdobyło trzecie miejsce w plebiscycie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2016” organizowanym przez Gazetę Bankową.

 Nationale-Nederlanden ponownie nagrodzone Listkiem CSR Polityki 2016-05-20

Nationale-Nederlanden ponownie nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Redakcja tygodnika Polityka wyróżniła Nationale-Nederlanden Białym Listkiem CSR POLITYKI za 2015 rok.

 Nationale-Nederlanden przejmuje 100 proc. akcji w Dom Kredytowy Notus S.A. 2016-05-18

Nationale-Nederlanden przejmuje 100 proc. akcji w Dom Kredytowy Notus S.A.

W dniu 17 maja Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. podpisało umowę z akcjonariuszami Domu Kredytowego Notus S.A.

 Nowa Dyrektor ds. Zarządzania Portfelem Produktowym w Nationale-Nederlanden 2016-05-17

Nowa Dyrektor ds. Zarządzania Portfelem Produktowym w Nationale-Nederlanden

W maju do Nationale-Nederlanden dołączyła Edyta Fundowicz obejmując stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Portfelem Produktowym.

 Ubezpieczenie na życie dla młodych w ofercie Nationale-Nederlanden 2016-05-17

Ubezpieczenie na życie dla młodych w ofercie Nationale-Nederlanden

16 maja br. Nationale-Nederlanden uatrakcyjniło swoją polisę „Ochrona Jutra” dodając do niej wariant dla osób młodszych, w wieku 18-30 lat.

 Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF 2016-04-28

Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF

Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF.

 Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden! 2016-04-19

Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!

18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”.

 Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden 2016-04-11

Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden zdobyło dwa wyróżnienia w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn gospodarczy Home&Market.


		Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur
	2016-03-15

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur

Badanie „Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?”

 Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem 2016-02-02

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

4 lutego br. PARS już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem wydarzenia jest Nationale-Nederlanden.

 Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej” 2015-12-17

Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej”

Nationale-Nederlanden zajęło pierwsze miejsce w opublikowanym przez redakcję „Rzeczpospolitej” rankingu IKZE w DFE.

 „Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam” 2015-11-30

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”

W listopadzie Nationale-Nederlanden wraz z Efremem Brolem zapraszają do wzięcia udział w akcji online „Czeszę się, bo idę do lekarza”.

 Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden 2015-11-12

Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden

Z początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyła Joanna Pędzińska.

 Nationale-Nederlanden zaprasza na biegowy cykl Grand Prix CITY TRAIL 2015-08-21

Nationale-Nederlanden zaprasza na biegowy cykl Grand Prix CITY TRAIL

Ruszyły zapisy na edycję 2015/2016 ogólnopolskiego cyklu biegów przełajowych, którego sponsorem tytularnym jest Nationale-Nederlanden.


		Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF
	2016-04-28

Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF

Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF.

 Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden! 2016-04-19

Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!

18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”.

 Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden 2016-04-11

Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden zdobyło dwa wyróżnienia w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn gospodarczy Home&Market.

 Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur 2016-03-15

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur

Badanie „Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?”

 Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem 2016-02-02

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

4 lutego br. PARS już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem wydarzenia jest Nationale-Nederlanden.

 Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden 2016-01-22

Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden

Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”.

 Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej” 2015-12-17

Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej”

Nationale-Nederlanden zajęło pierwsze miejsce w opublikowanym przez redakcję „Rzeczpospolitej” rankingu IKZE w DFE.

 Nowy Dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych w Nationale-Nederlanden 2015-12-09

Nowy Dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych w Nationale-Nederlanden

Od 15 listopada br. Nationale-Nederlanden ma nowego Dyrektora ds. Klientów Korporacyjnych. Stanowisko to objął Michał Jakubowski.

 „Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam” 2015-11-30

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”

W listopadzie Nationale-Nederlanden wraz z Efremem Brolem zapraszają do wzięcia udział w akcji online „Czeszę się, bo idę do lekarza”.

 Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden 2015-11-12

Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden

Z początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyła Joanna Pędzińska.

Kontakt do Biura Prasowego

Marta Pokutycka-Mądrala
Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
marta.pokutycka-madrala@nn.pl
tel.: + 48 22 522 0347
mobile: + 48 607 629 812

Marek Gieorgica
Partner Zarządzający
Clear Communication Group
mg@clearcom.pl
mobile: +48 501 086 280