Artykuły Nationale Nederlanden


		Zmiany w zarządzie Nationale-Nederlanden w Polsce – Wojciech Sass, prezes zarządu odchodzi z firmy
	2018-09-03

Zmiany w zarządzie Nationale-Nederlanden w Polsce – Wojciech Sass, prezes zarządu odchodzi z firmy

Wojciech Sass, prezes zarządu Nationale-Nederlanden w Polsce podjął decyzję o odejściu z firmy z dniem 15 września.

 Bezpłatne badania Fundacji Rak’n’Roll i Nationale-Nederlanden na północy Polski 2018-06-27

Bezpłatne badania Fundacji Rak’n’Roll i Nationale-Nederlanden na północy Polski

W dniach 27 czerwca – 1 lipca mieszkańcy Szczecina, Koszalina, Słupska, Gdyni i Gdańska wzięli udział w darmowych badaniach profilaktycznych

 Świadczenia medyczne nowością w ofercie ubezpieczenia grupowego Nationale-Nederlanden 2018-05-22

Świadczenia medyczne nowością w ofercie ubezpieczenia grupowego Nationale-Nederlanden

W odpowiedzi na rosnącą popularność tego typu produktów, wprowadzamy możliwość rozszerzenia umów dodatkowych o świadczenia medyczne

 Poznaliśmy polskich laureatów konkursu Social Innovation Relay 2018-05-21

Poznaliśmy polskich laureatów konkursu Social Innovation Relay

18 maja br. odbył się finał drugiej polskiej edycji międzynarodowego konkursu Social Innovation Relay.

 Nationale-Nederlanden partnerem MIT Enterprise Forum Poland 2018-05-18

Nationale-Nederlanden partnerem MIT Enterprise Forum Poland

Startuje piąta edycja MIT Enterprise Forum Poland – jednego z największych w Polsce programów akceleracyjnych dla startupów technologicznych

 Bądź uważny, bo różne pomysły chodzą po dzieciach – nowa kampania Nationale-Nederlanden 2018-05-07

Bądź uważny, bo różne pomysły chodzą po dzieciach – nowa kampania Nationale-Nederlanden

Uświadamiamy rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne aspekty dziecięcej rzeczywistości

 Nationale-Nederlanden wspiera rozwój startupów. Trwają zgłoszenia do #WARSAW booster’18 2018-04-25

Nationale-Nederlanden wspiera rozwój startupów. Trwają zgłoszenia do #WARSAW booster’18

Program Akceleracyjny, którego jednym z partnerów jest Nationale-Nederlanden, ułatwi mniejszym firmom wejście na rynek z innowacyjnymi usług

 Nationale-Nederlanden docenione w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu 2018-04-12

Nationale-Nederlanden docenione w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Profilaktyka zdrowotna, edukacja finansowa i wolontariat pracowniczy – za te działania wyróżniono Nationale-Nederlanden

 Raiffeisen Polbank zaoferuje klientom ubezpieczenia grupowe Nationale-Nederlanden 2018-03-19

Raiffeisen Polbank zaoferuje klientom ubezpieczenia grupowe Nationale-Nederlanden

Klienci Raiffeisen Polbanku prowadzący własne firmy mogą korzystać z grupowego ubezpieczenie na życie „Razem dla siebie”

 Nationale-Nederlanden stworzyło planszówkę dla nastolatków 2018-02-28

Nationale-Nederlanden stworzyło planszówkę dla nastolatków

Czy licealistów można zainteresować finansami? Nationale-Nederlanden oraz Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości postanowiły to sprawdzić.


		Zmiany w zarządzie Nationale-Nederlanden w Polsce – Wojciech Sass, prezes zarządu odchodzi z firmy
	2018-09-03

Zmiany w zarządzie Nationale-Nederlanden w Polsce – Wojciech Sass, prezes zarządu odchodzi z firmy

Wojciech Sass, prezes zarządu Nationale-Nederlanden w Polsce podjął decyzję o odejściu z firmy z dniem 15 września.

 Bezpłatne badania Fundacji Rak’n’Roll i Nationale-Nederlanden na północy Polski 2018-06-27

Bezpłatne badania Fundacji Rak’n’Roll i Nationale-Nederlanden na północy Polski

W dniach 27 czerwca – 1 lipca mieszkańcy Szczecina, Koszalina, Słupska, Gdyni i Gdańska wzięli udział w darmowych badaniach profilaktycznych

 Świadczenia medyczne nowością w ofercie ubezpieczenia grupowego Nationale-Nederlanden 2018-05-22

Świadczenia medyczne nowością w ofercie ubezpieczenia grupowego Nationale-Nederlanden

W odpowiedzi na rosnącą popularność tego typu produktów, wprowadzamy możliwość rozszerzenia umów dodatkowych o świadczenia medyczne

 Bądź uważny, bo różne pomysły chodzą po dzieciach – nowa kampania Nationale-Nederlanden 2018-05-07

Bądź uważny, bo różne pomysły chodzą po dzieciach – nowa kampania Nationale-Nederlanden

Uświadamiamy rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne aspekty dziecięcej rzeczywistości

 Nationale-Nederlanden inwestuje w technologiczne innowacje wspierające rozwój bancassurance 2017-03-29

Nationale-Nederlanden inwestuje w technologiczne innowacje wspierające rozwój bancassurance

Systemy TIA i RIFE dają zupełnie nowe możliwości współpracy z bankami oraz innymi partnerami przy dystrybucji produktów ubezpieczeniowych.

 Krzysztof Łoś Dyrektorem ds. Sprzedaży Bezpośredniej w obszarze Bancassurance i Affinity w Nationale-Nederlanden 2017-03-14

Krzysztof Łoś Dyrektorem ds. Sprzedaży Bezpośredniej w obszarze Bancassurance i Affinity w Nationale-Nederlanden

10 marca 2017 roku Krzysztof Łoś został Dyrektorem ds. Sprzedaży Bezpośredniej

 Nationale-Nederlanden z tytułem „Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej 2017-01-17

Nationale-Nederlanden z tytułem „Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej"

Nationale-Nederlanden zdobyło trzecie miejsce w plebiscycie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2016” organizowanym przez Gazetę Bankową.

 Nationale-Nederlanden ponownie nagrodzone Listkiem CSR Polityki 2016-05-20

Nationale-Nederlanden ponownie nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Redakcja tygodnika Polityka wyróżniła Nationale-Nederlanden Białym Listkiem CSR POLITYKI za 2015 rok.

 Nationale-Nederlanden przejmuje 100 proc. akcji w Dom Kredytowy Notus S.A. 2016-05-18

Nationale-Nederlanden przejmuje 100 proc. akcji w Dom Kredytowy Notus S.A.

W dniu 17 maja Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. podpisało umowę z akcjonariuszami Domu Kredytowego Notus S.A.

 Nowa Dyrektor ds. Zarządzania Portfelem Produktowym w Nationale-Nederlanden 2016-05-17

Nowa Dyrektor ds. Zarządzania Portfelem Produktowym w Nationale-Nederlanden

W maju do Nationale-Nederlanden dołączyła Edyta Fundowicz obejmując stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Portfelem Produktowym.


		Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur
	2016-03-15

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur

Badanie „Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?”

 Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem 2016-02-02

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

4 lutego br. PARS już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem wydarzenia jest Nationale-Nederlanden.

 Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej” 2015-12-17

Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej”

Nationale-Nederlanden zajęło pierwsze miejsce w opublikowanym przez redakcję „Rzeczpospolitej” rankingu IKZE w DFE.

 „Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam” 2015-11-30

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”

W listopadzie Nationale-Nederlanden wraz z Efremem Brolem zapraszają do wzięcia udział w akcji online „Czeszę się, bo idę do lekarza”.

 Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden 2015-11-12

Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden

Z początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyła Joanna Pędzińska.

 Nationale-Nederlanden zaprasza na biegowy cykl Grand Prix CITY TRAIL 2015-08-21

Nationale-Nederlanden zaprasza na biegowy cykl Grand Prix CITY TRAIL

Ruszyły zapisy na edycję 2015/2016 ogólnopolskiego cyklu biegów przełajowych, którego sponsorem tytularnym jest Nationale-Nederlanden.


		Zmiany w zarządzie Nationale-Nederlanden w Polsce – Wojciech Sass, prezes zarządu odchodzi z firmy
	2018-09-03

Zmiany w zarządzie Nationale-Nederlanden w Polsce – Wojciech Sass, prezes zarządu odchodzi z firmy

Wojciech Sass, prezes zarządu Nationale-Nederlanden w Polsce podjął decyzję o odejściu z firmy z dniem 15 września.

 Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF 2016-04-28

Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF

Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF.

 Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden! 2016-04-19

Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!

18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”.

 Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden 2016-04-11

Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden zdobyło dwa wyróżnienia w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn gospodarczy Home&Market.

 Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur 2016-03-15

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur

Badanie „Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?”

 Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem 2016-02-02

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

4 lutego br. PARS już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem wydarzenia jest Nationale-Nederlanden.

 Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden 2016-01-22

Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden

Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”.

 Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej” 2015-12-17

Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej”

Nationale-Nederlanden zajęło pierwsze miejsce w opublikowanym przez redakcję „Rzeczpospolitej” rankingu IKZE w DFE.

 Nowy Dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych w Nationale-Nederlanden 2015-12-09

Nowy Dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych w Nationale-Nederlanden

Od 15 listopada br. Nationale-Nederlanden ma nowego Dyrektora ds. Klientów Korporacyjnych. Stanowisko to objął Michał Jakubowski.

 „Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam” 2015-11-30

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”

W listopadzie Nationale-Nederlanden wraz z Efremem Brolem zapraszają do wzięcia udział w akcji online „Czeszę się, bo idę do lekarza”.

Kontakt do Biura Prasowego

Marta Pokutycka-Mądrala
Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
marta.pokutycka-madrala@nn.pl
tel.: + 48 22 522 0347
mobile: + 48 607 629 812

Marek Gieorgica
Partner Zarządzający
Clear Communication Group
mg@clearcom.pl
mobile: +48 501 086 280