Artykuły Nationale Nederlanden

2016-11-15

Nationale-Nederlanden laureatem w konkursie „Siła Przyciągania 2016”

Nationale-Nederlanden otrzymało nagrodę główną w jednej z kategorii konkursu zorganizowanego m.in. przez redakcję dziennika Puls Biznesu.

2016-10-05

KNF udzieliła zezwolenia na prowadzenie przez Nationale-Nederlanden działalności w obszarze ubezpieczeń majątkowych

KNF udzieliła zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w obszarze ubezpieczeń majątkowych przez Nationale-Nederlanden TU S.A.

2016-09-22

„Pakiet Strażnika” – nowa oferta specjalna Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden do dobrze już znanej klientom polisy „Sposób na Przyszłość” wprowadził unikalne korzyści „Pakietu Strażnika”.

2016-08-02

Nationale-Nederlanden wyróżnione Znakiem Jakości KidZone 2016

Celem plebiscytu jest wyróżnienie firm oraz produktów oferujących najkorzystniejsze rozwiązania dla dzieci i rodzin.

2016-07-27

Nawet 500 zł corocznej premii od Nationale-Nederlanden

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodzin Nationale-Nederlanden przygotowało specjalne rozwiązanie – „Ofertę z Premią”.

2016-07-13

Nationale-Nederlanden OFE zachęca do skorzystania z „okna transferowego”

Z początkiem tygodnia Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię radiową wspierającą tzw. okno transferowe.

2016-07-06

Nationale-Nederlanden sfinalizowało przejęcie 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A.

5 lipca br. Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. podpisało umowę w sprawie objęcia 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A.

2016-06-27

UOKiK wyraził zgodę na przejęcie 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A. przez Nationale-Nederlanden

22 czerwca UOKiK wyraził zgodę na przejęcie przez Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A.

2016-06-14

Małgorzata Nycz nową Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej w Nationale-Nederlanden

Z początkiem czerwca br. do departamentu komunikacji z klientami w Nationale-Nederlanden dołączyła Małgorzata Nycz.

2016-05-20

Nationale-Nederlanden ponownie nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Redakcja tygodnika Polityka wyróżniła Nationale-Nederlanden Białym Listkiem CSR POLITYKI za 2015 rok.

2016-05-20

Nationale-Nederlanden ponownie nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Redakcja tygodnika Polityka wyróżniła Nationale-Nederlanden Białym Listkiem CSR POLITYKI za 2015 rok.

2016-05-18

Nationale-Nederlanden przejmuje 100 proc. akcji w Dom Kredytowy Notus S.A.

W dniu 17 maja Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. podpisało umowę z akcjonariuszami Domu Kredytowego Notus S.A.

2016-05-17

Nowa Dyrektor ds. Zarządzania Portfelem Produktowym w Nationale-Nederlanden

W maju do Nationale-Nederlanden dołączyła Edyta Fundowicz obejmując stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Portfelem Produktowym.

2016-05-17

Ubezpieczenie na życie dla młodych w ofercie Nationale-Nederlanden

16 maja br. Nationale-Nederlanden uatrakcyjniło swoją polisę „Ochrona Jutra” dodając do niej wariant dla osób młodszych, w wieku 18-30 lat.

2016-04-28

Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF

Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF.

2016-04-19

Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!

18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”.

2016-04-11

Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden zdobyło dwa wyróżnienia w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn gospodarczy Home&Market.

2016-03-15

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur

Badanie „Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?”

2016-02-02

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

4 lutego br. PARS już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem wydarzenia jest Nationale-Nederlanden.

2016-01-22

Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden

Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”.

2016-03-15

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur

Badanie „Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?”

2016-02-02

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

4 lutego br. PARS już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem wydarzenia jest Nationale-Nederlanden.

2015-12-17

Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej”

Nationale-Nederlanden zajęło pierwsze miejsce w opublikowanym przez redakcję „Rzeczpospolitej” rankingu IKZE w DFE.

2015-11-30

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”

W listopadzie Nationale-Nederlanden wraz z Efremem Brolem zapraszają do wzięcia udział w akcji online „Czeszę się, bo idę do lekarza”.

2015-11-12

Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden

Z początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyła Joanna Pędzińska.

2015-08-21

Nationale-Nederlanden zaprasza na biegowy cykl Grand Prix CITY TRAIL

Ruszyły zapisy na edycję 2015/2016 ogólnopolskiego cyklu biegów przełajowych, którego sponsorem tytularnym jest Nationale-Nederlanden.

2016-04-28

Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF

Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF.

2016-04-19

Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!

18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”.

2016-04-11

Ordery Finansowe 2015 – podwójne wyróżnienie dla Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden zdobyło dwa wyróżnienia w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn gospodarczy Home&Market.

2016-03-15

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur

Badanie „Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?”

2016-02-02

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem

4 lutego br. PARS już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem wydarzenia jest Nationale-Nederlanden.

2016-01-22

Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden

Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”.

2015-12-17

Nationale-Nederlanden zwycięzcą rankingu IKZE w DFE „Rzeczpospolitej”

Nationale-Nederlanden zajęło pierwsze miejsce w opublikowanym przez redakcję „Rzeczpospolitej” rankingu IKZE w DFE.

2015-12-09

Nowy Dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych w Nationale-Nederlanden

Od 15 listopada br. Nationale-Nederlanden ma nowego Dyrektora ds. Klientów Korporacyjnych. Stanowisko to objął Michał Jakubowski.

2015-11-30

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”

W listopadzie Nationale-Nederlanden wraz z Efremem Brolem zapraszają do wzięcia udział w akcji online „Czeszę się, bo idę do lekarza”.

2015-11-12

Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden

Z początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyła Joanna Pędzińska.

Kontakt do Biura Prasowego

Marta Pokutycka-Mądrala
Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
marta.pokutycka-madrala@nn.pl
tel.: + 48 22 522 0347
mobile: + 48 607 629 812

Adam Tyszkiewicz
Account Manager
adam.tyszkiewicz@multipr.pl
tel.: +48 22 845 04 36
mobile: +48 604 089 930