Składki w OFE

Stan składek sprawdzisz wygodnie przez Moje NN. To tu uzyskasz także dostęp do stanu składek za dowolny okres, upewnisz się, że składki wpływają oraz sprawdzisz aktualną cenę gromadzonych jednostek. Możesz też zadzwonić na naszą infolinię i poprosić o wysłanie wyciągu z rachunku OFE pocztą lub na skrzynkę e-mail.

Co zrobić, jeśli na konto nie wpłynęły środki lub wpłynęła ich błędna kwota?

Jeżeli składki emerytalne nie wpływają na Twój rachunek w OFE lub wpłynęły w złej wysokości, sprawdź:

  • Krok

    Czy Twoje dane zgłoszone do OFE są poprawne

    W tym celu skontaktuj się z nami

  • Krok

    Czy pracodawca opłaca Twoje składki w terminie

  • Krok

    Poprawność danych u pracodawcy

    czy dane, które przekazuje Twój pracodawca, są zgodne z tymi, które otrzymało od Ciebie OFE.

Jeżeli wszystkie warunki są spełnione i składki są przekazywane w terminie przez pracodawcę, należy zwrócić się do ZUS o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. W tym celu należy skierować pismo do ZUS.
 

Uwaga!
OFE nie może występować w imieniu swoich Klientów w sprawie należnych składek. Dlatego tak ważne jest, aby po podpisaniu umowy o członkostwo w OFE, regularnie sprawdzać, czy składki wpływają na rachunek. Pomoże Ci w tym Moje NN.

 

Co dzieje się ze składkami, które wpływają na mój rachunek w OFE?

Dlaczego w zestawieniu moich składek pojawiają się kwoty z minusami?

Jak dowiedzieć się, czemu ZUS zażądał zwrotu składki?

Na moim koncie brakuje składki lub jej wysokość jest zła.