Składki w OFE

Stan składek sprawdzisz wygodnie przez n-serwis.
 

To tu uzyskasz także dostęp do stanu składek za dowolny okres, upewnisz się, że składki wpływają, oraz sprawdzisz aktualną cenę gromadzonych jednostek. Możesz też zadzwonić na naszą infolinię i poprosić o wysłanie wyciągu z rachunku OFE pocztą lub na skrzynkę e-mail.

 

Co zrobić, jeśli na konto nie wpłynęły środki lub wpłynęła ich błędna kwota?

  • Krok

    Czy Twoje dane zgłoszone do OFE są poprawne

    W tym celu skontaktuj się z nami

  • Krok

    Czy pracodawca opłaca Twoje składki w terminie

  • Krok

    Poprawność danych u pracodawcy

    czy dane, które przekazuje Twój pracodawca, są zgodne z tymi, które otrzymało od Ciebie OFE.

Jeżeli wszystkie warunki są spełnione i składki są przekazywane w terminie przez pracodawcę, należy zwrócić się do ZUS o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. W tym celu należy skierować pismo do ZUS.
 

Uwaga!
OFE nie może występować w imieniu swoich Klientów w sprawie należnych składek. Dlatego tak ważne jest, aby po podpisaniu umowy o członkostwo w OFE, regularnie sprawdzać, czy składki wpływają na rachunek. Pomoże Ci w tym n-serwis

 

Co dzieje się ze składkami, które wpływają na mój rachunek w OFE?

Dlaczego w zestawieniu moich składek pojawiają się kwoty z minusami?

Jak dowiedzieć się, czemu ZUS zażądał zwrotu składki?

Na moim koncie brakuje składki lub jej wysokość jest zła.

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!