Wiemy, że starsz się chronić to, co dla Ciebie najważniejsze - życie i zdrowie Twoje oraz Twoich najbliższych. Gdy już coś się wydarzy, chcesz łatwo i szybko zgłosić zdarzenie i wiedzieć, na jakim jest etapie. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, oddajemy w Twoje ręce nową strefę klienta Moje NN. 

W strefie klienta Moje NN:

Masz dostęp do swoich danych (osobowych i kontaktowych) i możesz je samodzielnie zmieniać.

Zgłaszasz zdarzenie w czterech prostych krokach, tak jak jest Ci najwygodniej (na laptopie, smartfonie czy tablecie) i na bieżąco otrzymujesz podpowiedzi, jaką dokumentację załączyć. Możesz zgłosić kilka zdarzeń za jednym razem. 

Na bieżąco śledzisz swoje zgłoszenie i masz dostęp do informacji o decyzji oraz wysokości środków, które Ci wypłacimy. Jeżeli na etapie analizy okaże się, że będzie potrzebna dodatkowa dokumentacja, załączysz ją w prosty sposób. 

Moje NN pozwala obecnie na zgłoszenie trzech typów zdarzeń:

pobyt w szpitalu, operacja i uszczerbek na zdrowiu. To dopiero początek! Intensywnie pracujemy nad rozwojem strefy klienta i wkrótce przedstawimy Ci nowe funkcje serwisu, jakie dla Ciebie rozwijamy. 

Jak utworzyć konto w Moje NN?

Jeżeli posiadasz dostęp do n-serwisu jako klient indywidualny, do strefy klienta Moje NN możesz zalogować się dotychczasowym loginem (numer PESEL) i hasłem. Jeśli nie masz dostępu lub nie pamiętasz, czy posiadadasz aktywne konto, przejdź do aktywacji konta. 

  • Krok

    Przejdź na stronę aktywacji konta

    Aktywuj konto
  • Krok

    Podaj podstawowe dane

    Wpisz PESEL, email oraz numer telefonu komórkowego (zarejestrowanego w Polsce).

  • Krok

    Utwórz hasło i zaakceptuj regulamin

  • Krok

    Potwierdź tożsamość

    Możesz to zrobić na dwa sposoby: za pomocą kodu SMS lub logując się do swojego banku przez usługę MojeID.

  • Krok

    Zaloguj się i korzystaj z Moje NN

    Aby się zalogować, wpisz numer PESEL (lub numer klienta, jeśli nie posiadasz PESELu) oraz hasło, a następnie potwierdź swoją tożsamość kodem SMS lub usługą MojeID.

Najczęściej zadawane pytania

Tworzenie i zarządzanie kontem w Moje NN

Co to jest Moje NN?

Dla kogo jest Moje NN?

Jakie dane będę mi potrzebne do aktywacji konta i zalogowania się?

Czy trzeba będzie się za każdym razem logować i wpisywać kod z SMS-a?

Czy hasło trzeba będzie zmienić po 30 dniach?

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Gdzie mogę zmienić hasło?

Jak zmienić numer telefonu?

Czy moje dane będą chronione?

Jakie dane mogę zaktualizować samodzielnie w strefie klienta Moje NN?

Zgłaszanie zdarzeń

Mam ubezpieczenie grupowe w Nationale-Nederlanden. Czy mogę zalogować się do Moje NN?

Jak mogę złożyć wniosek o wypłatę świadczenia?

Czy mogę samodzielnie zmienić dane osób uposażonych?

W jakim czasie rozpatrzymy wniosek o świadczenie?

Czy wszystkie zdarzenia muszę składać oddzielnie?

Czy wymagane dokumenty będą się zmieniały w zależności od tego, jakie zdarzenie zgłosi Klient? Jakie dokumenty mam dołączyć do wniosku?

Gdzie mogę sprawdzić status wniosku?

Gdzie zobaczę historię składanych wniosków?

Jak dodać brakujące dokumenty przez Moje NN?

W jaki sposób otrzymam informacje o brakujących dokumentach, decyzji lub statusie mojego zgłoszenia?

Czy zgłaszając operację i pobyt w szpitalu, jest to jedno zgłoszenie, czy dwa?

Kiedy będzie można zgłaszać kolejne zdarzenia, np. urodzenie dziecka?

Czy będzie można wybrać sposób wypłaty świadczenia (inny niż wypłata na konto)?

Do jakich produktów mam dostęp w Moje NN?

Jestem klientem indywidualnym Nationale-Nederlanden, ale mam też u Was polisę grupową. W jaki sposób zalogować się do nowego serwisu?

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!