Ubezpieczenia na życie
Zaloguj się

Klient indywidualny

n-serwis IKE/IKZE Aktywuj konto

Klient firmowy

n-portal PPK n-serwis dla firm
  • Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • PPK
  • Kariera
  • Blog
  • Zgłoś zdarzenie
  • Strefa Klienta

Nowy system zakupowo-finansowy

Panel Dostawcy
w systemie Alesja

Poznaj Alesję - nasz nowy system zakupowo-finansowy. Dzięki jego pomocy nasza współpraca będzie przebiegać szybciej i sprawniej. 

Zaloguj się
  • O Alesji
  • Wskazówki i wytyczne
  • FAQ
  • Dokumenty
Zaloguj się

W czym może Ci pomóc Alesja?

Alesja do nowy system zakupowo-finansowy Nationale-Nederlanden, z pomocą którego odbywa się nasza współpraca z Dostawcami. Logując się do systemu możesz:

aktualizacja danych kontaktowych firmy
Samodzielnie zaktualizować profil firmy

Nie musisz prosić nas o pomoc, gdy zmienisz dane firmy (np. adres albo numer konta) bądź będziesz chciał wyznaczyć do kontaktu z nami inne osoby. Zrobisz to samodzielnie przy pomocy Alesji. 

Przejrzeć zamówienia

Każda realizacja zlecenia dla Nationale-Nederlandn nie może zostać rozpoczęta przed otrzymaniem zamówienia. Na każdej fakturze zaś musi się pojawić numer zamówienia. Możesz je sprawdzić w swoim Panelu Dostawcy. 

Sprawdzić status odbiorów dostaw i usług

W Alesji możesz w szybki sposób sprawdzić, czy wysłany przez Ciebie towar już do nas dotarł lub czy odebraliśmy już zrealizowaną przez Ciebie usługę. 

Przekazać do nas faktury

Przekazując faktury przez Panel Dostawcy jesteśmy w stanie automatycznie połączyć je z zamówieniem. Dzięki temu szybciej możemy przeprocesować płatność.

O czym musisz pamiętać, aby nasza współpraca przebiegała szybko i sprawnie?

Konto Dostawcy
  • W Nationale-Nederlanden zastrzegamy sobie prawo do współpracy z wybranymi Dostawcami. Konto Dostawcy zostanie utworzone przez Kupca, a link z zaproszeniem do konta zostanie przesłany na email kontaktowy dostawcy.
     
  • Oferty Dostawców, którzy nie mają konta w systemie zakupowo-finansowym, prosimy przesyłać  na adres dostawcy@nn.pl
Zamówienia (PO)
  • Każde zlecenie wykonania usługi/zakupu towaru wymaga oddzielnego zamówienia. Realizacja zlecenia nie może zostać rozpoczęta przed otrzymaniem zamówienia od Nationale-Nederlanden.
     
  • W Nationale-Nederlanden mamy powiedzenie: “Nie ma PO, nie ma płatności ;-)” Co to oznacza? Że żadna praca nie powinna być wykonywana do czasu otrzymania zamówienia (PO). 
     
  • Każda faktura musi odnosić się do odpowiedniego numeru zamówienia w systemie Alesja. Faktury bez ważnego numeru zamówienia (PO) mogą znacząco opóźnić płatność. 
Dostawy i Odbiory
  • Przy wysyłce towarów do Nationale-Nederlanden pamiętaj o podaniu: danych listu przewozowego, szacunkowej wagi i wymiarów, miejsca pochodzenia, ETA oraz informacji o śledzeniu towarów.
     
  • Wymagania dotyczące dokumentacji
    Prosimy zawsze dołączać szczegółową listę przesyłek z następującymi informacjami:
  1. Numer otrzymanego zamówienia.
  2. Opis pozycji linii.
  3. Numer indeksu Nationale-Nederlanden w przypadku odwołania się do zamówienia.
  4. Numer produkcyjny części (jeśli dotyczy).
  5. Ilość dla każdego indeksu.
  • Wszystkie opakowania muszą być oznakowane numerem PO, który jest wyraźnie podany na każdej etykiecie.
     
  • Wszystkie dokumenty przewoźnika muszą odnosić się do numeru PO Nationale-Nederlanden na liście przewozowym.
     
  • W przypadku przesyłek międzynarodowych należy dołączyć fakturę handlową, która zawiera numer PO Nationale-Nederlanden.
Faktury i płatności
  • Prosimy upewnić się, że faktury są wysyłane we właściwy sposób oraz, że informacje na fakturze są kompletne i dokładne, aby uniknąć opóźnień w przetwarzaniu faktury.

    Kilka wskazówek, o których należy pamiętać:
  1.  Wysyłaj faktury po otrzymaniu towaru lub usługi przez Nationale-Nederlanden.
  2. Wpisuj na fakturze aktualny numer zamówienia (PO) Nationale-Nederlanden. 
  3. Umieszczając fakturę przez Panel Dostawcy wybieraj z listy właściwy numer zamówienia.
  4. Upewnij się, że informacje na fakturze są zgodne z informacjami na PO. Należą do nich na przykład: właściwy nabywca usługi (Bill-to ) & Ship-to, opis artykułu, stawka VAT, cena i waluta.
  5. Upewnij się, że data wystawienia faktury nie jest datą przyszłą, a data sprzedaży odzwierciedla datę wykonania usługi a nie datę rozpoczęcia świadczenia usługi.
  • Składanie faktur:
    Bardzo prosimy o przesyłanie faktur w formacie.pdf przez Panel Dostawcy lub drogą elektroniczną na adres faktury@nn.pl. Niedopuszczalne jest stosowanie dwóch form jednocześnie. Faktury przesyłane drogą mailową mogą wiązać się z wydłużoną ścieżką akceptacji. Zachęcamy do korzystania z Panelu Dostawcy, który jest najszybszym sposobem procesowania faktur i płatności.
     
  • Podczas rejestracji prosimy o podanie prawidłowych danych bankowych oraz bieżącą ich aktualizację. 
     
  • Płatności dokonujemy wyłącznie przelewem na wskazany rachunek bankowy. 
     
  • Po dokonaniu płatności, na adres e-mail podany przy rejestracji, zostanie wysłana wiadomość dotycząca przelewu. Faktury płacimy zgodnie z terminami zawartymi w umowie.

Złożyłeś ofertę i chcesz nawiązać z nami współpracę?

Nationale-Nederlanden zastrzega sobie prawo do współpracy z wybranymi dostawcami. O zaproszeniu do współpracy poinformujemy Cię drogą mailową. Współpraca nad zapytaniem ofertowym będzie odbywać się poprzez Panel Dostawcy.

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego Alesja?

Alesję wprowadziliśmy po to, aby ułatwić nam prowadzenia wspólnych interesów i usprawnienie transakcji, takich jak:

  • Możliwość elektronicznego przesyłania faktur do Nationale-Nederlanden  w celu ich przetwarzania i płatności. 
  • Zarządzanie informacjami o kontach dostawców.
  • Podejmowanie działań dotyczących zamówień i faktur.

Zadaniem Alesji jest przede wszystkim poprawa komunikacji pomiędzy dostawcami a Nationale-Nederlanden. Nasze wspólne relacje są bowiem niezwykle ważne i stanowią podstawę do realizacji naszej misji. Nowe możliwości i jakość współpracy sprawi, że będziemy mieli wszyscy więcej czasu na skupienie się na priorytetach, które stanowią prawdziwą i znaczącą wartość dla naszej organizacji.
 

Jaka jest preferowana metoda dokonywania transakcji z Nationale-Nederlanden ?

Bardzo lubimy naszą Alesję, dlatego zapraszamy Państwa do Panelu Dostawcy na naszej platformie zakupowo-finansowej. Sprawi to, że cały proces będzie bardziej płynny i zwyczajnie szybszy (m.in. elektroniczne przetwarzanie zamówień, przesyłanie faktur do przetwarzania i płatności, samodzielne zarządzanie i aktualizowanie informacji o koncie dostawcy).

Co muszę zrobić, żeby uzyskać konto na platformie zakupowo-finansowej Alesja?

Nie musi nic robić. Konto dostawcy jest zakładane przez Kupców Nationale-Nederlanden.  Otrzymasz zaproszenie do Panelu Dostawcy na mail kontaktowy.

Jak mogę zaktualizować dane bankowe, adres spółki, dane kontaktowe lub inne kluczowe informacje biznesowe?

  • Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie Alesja możesz aktualizować swoje informacje bezpośrednio w Panelu Dostawcy na swoim koncie firmy.
     
  •  Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany w Alesja, skontaktuj się z Nationale Nederlanden na: dostawcy@nn.pl
     

Czy zamówienia (PO) są wymagane?

Tak. W Nationale-Nederlanden mamy powiedzenie: “Nie ma zamówień, nie płacimy” ;-).

Ale na poważnie, żadna praca nie może być wykonana, dopóki zamówienie nie zostanie wystawione. Faktury muszą odnosić się do odpowiedniego numeru zamówienia, a faktury bez ważnego numeru PO mogą znacząco opóźnić płatność.  

Co jeśli nie znam swojego numeru PO?

Nie panikuj. Po prostu skontaktuj się z pracownikiem Nationale-Nederlanden, który zamówił Twoje towary lub usługi i poproś o numer zamówienia. Trzymaj ten numer pod ręką!

Moja firma zmieniła nazwę, ale nadal mamy kilka otwartych PO, co mam zrobić?

Nic. Jeżeli jesteś dostawcą krajowym, aktualizujemy dane zgodnie z wpisami w KRS. Twoje dane zostaną automatycznie zaktualizowane.

Z kim mogę porozmawiać, aby dowiedzieć się więcej i uzyskać odpowiedzi na dodatkowe pytania?

Cenimy sobie nasze relacje i jesteśmy tutaj, aby z Tobą współpracować. Mamy zespoły, których zadaniem jest wspieranie Ciebie w tym procesie. Aby uzyskać wsparcie związane z przejściem Nationale-Nederlanden na Alesję, PO i zapytaniami o faktury, zapytaniami ofertowymi, skontaktuj się z nami mailowo : dostawcy@nn.pl
 

Dokumenty

Regulamin systemu zakupowo-finansowego Alesja (PDF, 240 KB) Obowiązek informacyjny RODO (PDF, 39 KB)
  • O Nationale-Nederlanden

    • Aktualności
    • Dane osobowe
    • Blog
    • Biuro prasowe
    • Kariera
  • Strefa Klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Dokumenty
    • n-serwis
    • Katalog produktów
  • Notowania i wyniki finansowe

    • Raporty finansowe
    • Sprawozdania WZA PTE
    • Wyniki finansowe OFE
    • Notowania UFK
  • Kontakt

    • Kontakt z nami
    • Placówki i Przedstawiciele
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 801 20 30 40 lub
      • +48 22 522 71 24
      Dla Klientów indywidualnych: dostępna pn. - pt., godz. 8-20
      Dla Klientów grupowych:
      dostępna pn. - pt., godz. 8-20
    • Adres e-mail:

      • Dla Klientów indywidualnych

        info@nn.pl
      • Dla Klientów grupowych

        info.grupowe@nn.pl
  • Dla Ciebie
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu
    • Ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia ciała
    • Ubezpieczenie cukrzycowe
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • Regularne inwestowanie
    • PPK dla Pracownika
    • Ubezpieczenie domu i ważnych rzeczy
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania online
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
  • Dla Firmy
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2019 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Fb
  • Yt

Nie da się ukryć – lubimy ciasteczka. Dlatego używamy plików cookies, m.in. by ułatwić korzystanie z naszej strony oraz personalizować wyświetlane reklamy.
Zasady korzystania z plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies oraz o przetwarzaniu danych.