Powrót

Komunikacja elektroniczna

Wciąż się rozwijamy i zmieniamy, aby dostosować się do sytuacji, potrzeb oraz możliwości naszych Klientów. Kolejnym krokiem jest umożliwienie naszym Klientom przejścia z tradycyjnej, dzisiaj już mniej praktycznej, komunikacji listownej na elektroniczną.


Dlaczego warto przejść na komunikację elektroniczną:

  • wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu, w Twojej osobistej skrzynce mailowej,
  • dostęp do nich masz w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca,
  • w razie potrzeby możesz łatwo udostępnić dokument np. urzędowi czy bankowi albo bliskiej osobie, jeżeli dotyczy on więcej niż jednej osoby,
  • krótszy czas oczekiwania na dokument,
  • 1% listów rocznicowych rozsyłanych naszym Klientom rocznie drogą elektroniczną to aż 1 uratowane drzewo! Każde z nich produkuje w ciągu roku tyle tlenu, ile zużywa człowiek w ciągu 2 lat życia.

Jak możesz wyrazić zgodę na komunikację elektroniczną

Podczas spotkania
z Przedstawicielem

Aktualnie w wersji elektronicznej dostępne są najczęściej wysyłane listy. Dokładamy wszelkich starań, aby ich lista była jak najszersza.