Aby poprawnie wyświetlać zawartość strony, zalecamy zmianę przeglądarki lub jej aktualizację do najnowszej wersji.
Powrót
Komunikacja elektroniczna
Wciąż się rozwijamy i zmieniamy, aby dostosować się do sytuacji, potrzeb oraz możliwości naszych Klientów. Kolejnym krokiem jest umożliwienie naszym Klientom przejścia z tradycyjnej, dzisiaj już mniej praktycznej, komunikacji listownej na elektroniczną.
Dlaczego warto przejść na komunikację elektroniczną:
- wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu, w Twojej osobistej skrzynce mailowej,
- dostęp do nich masz w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca,
- w razie potrzeby możesz łatwo udostępnić dokument np. urzędowi czy bankowi albo bliskiej osobie, jeżeli dotyczy on więcej niż jednej osoby,
- krótszy czas oczekiwania na dokument,
- 1% listów rocznicowych rozsyłanych naszym Klientom rocznie drogą elektroniczną to aż 1 uratowane drzewo! Każde z nich produkuje w ciągu roku tyle tlenu, ile zużywa człowiek w ciągu 2 lat życia.

Jak możesz wyrazić zgodę na komunikację elektroniczną
Aktualnie w wersji elektronicznej dostępne są najczęściej wysyłane listy. Dokładamy wszelkich starań, aby ich lista była jak najszersza.