Liczy się perspektywa Klienta

Katarzyna Grabowska – Menadżer ds. Obsługi Klienta Indywidualnego i Korporacyjnego, Nationale-Nederlanden

Do Nationale-Nederlanden dołączyłam 8 lat temu. Przez ostatnie 1,5 roku zarządzałam obszarem odpowiedzialnym za obsługę klienta indywidualnego, a od stycznia tego roku zarządzam także zespołem odpowiedzialnym za obsługę Klienta Korporacyjnego. Wcześniej odpowiadałam za reklamacje i jakość operacyjną.

Szczególnie zwracam uwagę na to, aby we wszystkim, co robimy, przyjmować perspektywę naszych klientów: szukam rozwiązań adekwatnych do aktualnych i przyszłych potrzeb, a także wybieram rozwiązania, które usprawniają nasze działania. 

Prywatnie uwielbiam koty, jazdę na rowerze, dobre jedzenie, zwiedzanie miast, książki, w których jest moc i wierzę, że uda się skolonizować Marsa, a przynajmniej trzeba próbować.