Przypominamy o platformie do obsługi ubezpieczenia Nfirma
Już co trzecia firma zgłasza zmiany w serwisie Nfirma. Nie muszą Państwo drukować dokumentów i zbierać podpisów pracowników. To znacznie ułatwia cały proces, zwłaszcza gdy pracują Państwo na odległość.
Czy mają już Państwo dostęp do Nfirmy ?
Jeśli nie, to wystarczy wypełnić i odesłać formularz, aby sprawnie obsługiwać ubezpieczenie grupowe.
Wypełniony formularz należy odesłać na adres: portal.grupowe@nn.pl
Jeśli mają już Państwo dostęp do Nfirmy, to zapewne już Państwo wiedzą, jak Nfirma ułatwia obsługę polisy grupowej.
Mogą Państwo szybko sprawdzić:
• aktualną listę pracowników objętych ochroną,
• dokumenty rozliczeniowe za ostatnie 12 miesięcy,
• saldo polisy,
• zakres ubezpieczenia.
I to wszystko w jednym miejscu. Nie muszą już Państwo szukać dokumentów lub dzwonić na infolinię, aby uzyskać informacje o polisie.
Jak jeszcze ułatwić sobie obsługę polisy?
Dołączenie pracownika, który ma numer telefonu i adres mailowy, mogą Państwo zainicjować on-line. Po kliknięciu w Nfirmie w zakładkę „Dodaj nowego ubezpieczonego” pojawi się krótki wniosek. Trzeba uzupełnić w nim podstawowe dane pracownika. Na wpisany przez Państwa adres mailowy pracownik dostanie link do n-deklaracji, którą także wypełni on-line.
Jednocześnie cały czas mają Państwo podgląd do wniosku w zakładce „Przystępujący”. Dzięki temu wiedzą Państwo, co dzieje się z takim wnioskiem.
Czy może być jeszcze łatwiej?
Oczywiście, że tak. Jeszcze łatwiej mogą Państwo wyłączyć osobę z ubezpieczenia. Wyłączenie osoby z ubezpieczenia w Nfirmie zajmuje tylko chwilę.Wystarczy w zakładce „Ubezpieczeni” wybrać osobę, którą chcą Państwo wyłączyć. Następnie należy kliknąć przycisk „Wystąp”.