Wypłata świadczeń przyspiesza dzięki Moje NN
Od grudnia 2021 osoby posiadające grupowe ubezpieczenie na życie mogą samodzielnie składać wniosek o wypłatę świadczenia w nowej strefie klienta Moje NN. Pozwala ona także monitorować zgłaszane świadczenia, aktualizować dane bez konieczności bezpośredniego kontaktu z naszym przedstawicielem, czy z osobą obsługującą ubezpieczenie po stronie firmy.
Dlaczego Moje NN wspiera obsługę świadczeń?
- Pozwala klientom samodzielnie aktualizować dane (bez konieczności angażowania osoby odpowiedzialnej za obsługę ubezpieczenia)
- Można zgłosić kilka zdarzeń za jednym razem.
- Ułatwia skompletowanie wniosku - podpowiada zakres wymaganych dokumentów.
- Powala na bieżąco śledzić status zgłoszenia.
- Można sprawdzić swój zakres ubezpieczenia oraz wartość zdarzeń ubezpieczeniowych.
- Wskazuje czy dane zdarzenie jest objęte umową.
- Umożliwia prostą obsługę na każdym urządzeniu.
- Jednym loginem zalogujesz się do swoich produktów NN (grupowe ubezpieczenie na życie, OFE, PPK oraz IKE/IKZE).
W IV kwartale otrzymaliśmy
71% wniosków - za pośrednictwem strony nn.pl,
25 % wniosków - przez Moje NN (pełna funkcjonalność systemu od 3.12.2021,
4% - wnioski tradycyjne.
Do Moje NN dołączyło już ponad 140 tysiące osób, które dokonały 9600 aktualizacji danych.