Jako klient NNLife (wcześniej MetLife), nie musisz nic robić. Twoje życie i zdrowie cały czas są dobrze ubezpieczone. O wszystko zadbaliśmy.

Co się zmieniło 1 sierpnia 2022?

Nazwa Twojej firmy ubezpieczeniowej

Teraz to NNLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.

Adres portalu klienta,

w którym sprawdzisz informacje o swojej polisie. Żeby to zrobić, wejdź na www.eklient.nn.pl. Do logowania użyj obecnego loginu i hasła. Działają bez zmian.

Jeżeli coś się wydarzy,

roszczenia zgłosisz pod nowym adresem www.eroszczenie.nn.pl

Gdy potrzebujesz informacji,

skorzystaj z adresu www.nnlife.pl/zycie (adres www.metlife.pl jest aktywny do 31.03.2023)

Administratorem Twoich danych osobowych

jest teraz NNLife TUNŻiR S.A., ale zasady ich przetwarzania nie zmieniają się.

Co pozostaje bez zmian?

Twoje życie i zdrowie są nadal dobrze ubezpieczone.

Nasze zobowiązania, treści i warunki umów, które z Tobą zawarliśmy, są takie same.

Twój doradca ubezpieczeniowy opiekuje się Twoją polisą tak, jak do tej pory.

Składkę ciągle opłacasz tak samo.

Cały czas możesz się z nami kontaktować w dogodny dla Ciebie sposób:
 

Zadzwoń: +48 22 523 50 70
(pon.-śr. 9:00-17:00; czw. -pt. 8:00-16:00)

Wyślij e-mail na: lifeinfo@nn.pl

Co warto dziś zapamiętać?

Gdy potrzebujesz informacji, wejdź na www.nnlife.pl/zycie. To Twój przewodnik po NNLife

  • tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, kontakty i listę placówek
  • pamiętaj, że adres www.metlife.pl będzie aktywny do 31.03.2023

21 października 2022 wyłączymy adresy e-mail z końcówkami @metlife.pl i @agencja.metlife.pl
 

  • żeby Cię na to przygotować, już od dziś e-maile od nas mają końcówkę @nn.pl, a od Twojego doradcy @nnfinanse.pl
  • żeby nie pominąć ważnych wiadomości, sprawdzaj spam! E-maile z nową końcówką mogą tam na początku wpadać

Uważaj na fałszywe wiadomości! Będziemy Cię informować o zmianach, ale nigdy:

  • nie wyślemy Ci wiadomości z prośbą o zmianę hasła do portalu klienta
  • nie będziemy dzwonić z prośbą o podanie danych
  • nie poprosimy Cię o podpisanie dodatkowych dokumentów

Zobacz, jak zmieniamy MetLife w NNLife, a docelowo w Nationale-Nederlanden.

  • Krok

    22 kwietnia 2022 - MetLife jest częścią Grupy NN

    Ważne dla Ciebie:  o Twoje bezpieczeństwo finansowe dba stabilna, międzynarodowa Grupa NN. W Polsce działa od 26 lat jako Nationale-Nederlanden.

  • Krok

    1 sierpnia 2022 - MetLife zmienia się w NNLife

    Mamy już logo Nationale-Nederlanden, ale do stycznia 2023 działamy jako odrębna firma.

    Ważne dla Ciebie: Zmiana nazwy prawnej nie zmienia warunków Twojej umowy, ani naszej obsługi. Działamy tak, jak do tej pory. Nic nie musisz robić.

  • Krok

    styczeń 2023 - NNLife łączy się z Nationale-Nederlanden

    Ważne dla Ciebie:  Od tego dnia o ubezpieczenie Twojego życia i zdrowia zadba połączona, większa firma. Jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń na życie. O wszystkim otrzymasz informację na bieżąco.

Gdzie szukać informacji i pomocy w sprawach związanych z Twoją polisą

  • Skontaktuj się ze swoim doradcą ubezpieczeniowym. Twoją polisą opiekuje się ta sama osoba.
  • Chcesz zgłosić roszczenie? Wejdź na www.eroszczenie.nn.pl.
  • Chcesz sprawdzić swoją polisę? Wejdź na www.eklient.nn.pl i zaloguj się swoim loginem i hasłem. Działają tak, jak do tej pory.
  • Zadzwoń +48 22 523 50 70  (pon.– śr. godz. 9:00–17:00, czw.–pt. godz. 8:00–16:00).
  • Zgłoś sprawę przez formularz kontaktowy 
  • Odwiedź nasz oddział
  • Adres naszej siedziby nie zmienia się: NNLife TUnŻiR S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego Grupa NN zdecydowała się na zakup spółek MetLife w Polsce?

Kim jest Grupa NN?

Jaka jest teraz pozycja Nationale-Nederlanden na rynku?

Czy w związku z tym, że MetLife TUnŻiR S.A. zmieniło nazwę na NNLife TUnŻiR S.A. muszę coś zrobić?

Dlaczego MetLife TUnŻiR S.A. zmieniło nazwę firmy na NNLife TUnŻiR S.A., a logo na Nationale-Nederlanden?

Czy MetLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. już się oficjalnie połączyły? Czy to już jedna firma?

Kiedy MetLife TUnŻiR S.A. połączy się z Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.?

Co to znaczy, że MetLife TUnŻiR S.A. zmieniło się w NNLife TUnŻiR S.A, a na stronie widnieje logo Nationale-Nederlanden?

Jakie korzyści przyniesie klientom połączenie obu spółek? Co będą z tego mieć?

Jestem klientem NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife). Co oznacza dla mnie zmiana nazwy MetLife na NNLife?

Jestem klientem NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife), które ma teraz logo Nationale-Nederlanden. Z kim mam się kontaktować w sprawie mojej polisy? Jak będzie teraz obsługiwane moje ubezpieczenie?

Czy zmieniły się dane kontaktowe NNLife TUŻiR S.A (wcześniej MetLife)?

Jak mogę zgłosić roszczenie z mojej polisy? Czy coś zmieniło się w sprawie wypłaty świadczeń w związku ze zmianą nazwy MetLife TUnŻiR S.A na NNLife TUnŻiR S.A.?

Gdzie mogę się zalogować (lub założyć konto), by zarządzać moim ubezpieczeniem w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife)? Czy dane do logowania się zmieniają?

Dlaczego wpisując nnlife.pl, trafiam na metlife.pl? Czy jestem na właściwej stronie?

Czy na stronie internetowej Nationale-Nederlanden (www.nn.pl) znajdę informacje o moim produkcie w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife)?

Przyszedł do mnie mail z adresu @nn.pl oraz @nnfinanse.pl. Czy to powód do niepokoju?

Na jaki adres mam teraz wysyłać wiadomości mailowe do NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife)?

Czy dostanę oficjalną korespondencję dotyczącą połączenia z Nationale-Nederlanden?

Czy w związku ze zmianą nazwy firmy mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwencji? Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia?

Co to dla mnie oznacza, że zmienia się administrator danych osobowych? Czy mogę wycofać zgodę na kontakt marketingowy?

Czy po zmianie nazwy będą połączone oddziały? Jak odróżnić oddział NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) od Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A., skoro będą mieć to samo logo?

Czy na infolinii Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. uzyskam informacje o moim ubezpieczeniu w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife)? Czy mogę złożyć dyspozycję lub dowiedzieć się czegoś na temat mojej polisy w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) poprzez oddziały lub centralę Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.?

Mam ubezpieczenie w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Co teraz? Czy mogę mieć dwa ubezpieczenia w jednej firmie?

Mam ubezpieczenie w NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) i w Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. – kto jest teraz moim opiekunem? Czy obydwie polisy obsługuje ten sam przedstawiciel?

Czy skoro NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife) ma logo Nationale-Nederlanden, to mogę dokupić produkt z oferty Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. do mojej polisy?

Chcę wprowadzić zmianę w umowie z MetLife. Gdzie znajdę odpowiedni formularz? Czy mogę skorzystać z formularza Nationale-Nederlanden?

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!