Najczęściej zadawane pytania dotyczące ubezpieczeń na życie i zdrowie

Ubezpieczenia indywidualne - Obsługa klienta

Jak mogę zweryfikować agenta?

Dlaczego podczas zakupu ubezpieczenia wymagane są kopie dokumentów tożsamości?

Gdzie mogę sprawdzić wysokość składki za ubezpieczenie?

Czy moja umowa ubezpieczenia na życie może być zabezpieczeniem kredytu? Jakich formalności muszę dopełnić?

Co to jest automatyczne kredytowanie składek?

Mam poważne trudności finansowe i nie stać mnie na opłacanie składek. Co mogę w tej sytuacji zrobić?

Jak mogę spłacić zadłużenie automatycznego kredytowania składek?

Czy składkę za ubezpieczenie mogę opłacić przelewem z zagranicy?

Jak mogę rozwiązać umowę ubezpieczenia?

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

W jaki sposób otrzymuję informację o polisie?

Ubezpieczenia indywidualne - Produkty

 

Co muszę wiedzieć przed podpisaniem wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia na życie?

Co to jest wartość wykupu i jak mogę sprawdzić jej wysokość?

Co to jest Premia Nadzwyczajna / Udział w zysku?

W jaki sposób i kiedy mogę dokonać zmian w umowie ubezpieczenia mających wpływ na wysokość składki, np. zmienić częstotliwość opłacania składek, dokupić umowy dodatkowe lub z nich zrezygnować?

Nie opłaciłem składki w terminie karencji i ochrona ubezpieczeniowa z tytułu mojej umowy wygasła. Czy możliwe jest wznowienie ochrony ubezpieczeniowej?

Dlaczego w rocznicę wejścia w życie polisy otrzymuję przekaz na podwyższoną składkę?

Czy w terminie płatności składki z tytułu polisy mogę opłacić składkę w innej wysokości niż kwota na przekazie przesłanym przez NNLife (wcześniej MetLife)?

Ile mam czasu na opłacenie składki z tytułu umowy ubezpieczenia?

Odrzuciłem ofertę indeksacji w dwóch ostatnich latach. Teraz chciałbym z niej skorzystać. Co powinienem zrobić?

Dlaczego w umowie „Życie+” (ubezpieczenie na życie i dożycie) indeksowana jest tylko suma ubezpieczenia na wypadek śmierci?

Ubezpieczenia grupowe

W jaki sposób mogę przystąpić do ubezpieczenia grupowego?

Kiedy rozpocznie się moja ochrona ubezpieczeniowa?

Co to jest Pracowniczy Program Emerytalny?

W jaki sposób mogę wnioskować o indywidualną kontynuację ubezpieczenia?

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Jak mogę sprawdzić zakres ubezpieczenia?

Jestem ubezpieczony w ramach ubezpieczenia inwestycyjnego. W jaki sposób mogę sprawdzić, jaka jest wartość mojego rachunku?

W jakich przypadkach zgłaszać wyłączenie pracownika z ubezpieczenia i tym samym zawiesić lub zaprzestać opłacanie za niego składki ubezpieczeniowej?

Kiedy mogę zmienić zakres ubezpieczenia?

Czy otrzymam świadczenie za śmierć rodzica partnera?

Czy świadczenia związane z dziećmi dotyczą również dzieci przysposobionych?

W jaki sposób wypłacić środki inwestycyjne?

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!