Portale dla klienta w nowej odsłonie

e-klient i e-roszczenie to wygodne i intuicyjne portale samoobsługowe. Zachęć swoich klientów do korzystania z nich, bo dzięki zmianom, które wprowadziliśmy, jest to teraz jeszcze prostsze i bardziej przyjazne.

Jak pomóc klientowi korzystać z e-klient

e-klient to portal, który umożliwia klientowi  dostęp do informacji o zawartych umowach i ofertach. Tutaj może także zlecać zmiany oraz zgłaszać roszczenia. Dowiedz się jak pomóc klientowi z łatwością z niego korzystać.

Kontakt z klientem

Zobacz kiedy i w jaki sposób kontaktujemy się z klientem w trakcie trwania umowy.

Brak płatności - czy to koniec umowy?

Tu dowiesz jakie kroki podejmuje NNLife TUnŻiR S.A. oraz co Ty możesz zrobić, gdy klient nie opłaci składki. Tutaj wyjaśniamy także czy nieopłacona składka zawsze wiąże się z rozwiązaniem umowy.

Złożenie wniosku o wypłatę świadczenia

W NNLife TUnŻiR S.A. najważniejszy jest komfort klienta. Tutaj zapoznasz się z prostym systemem składania wniosku o wypłatę, który umożliwi szybką wypłatę środków.

Przykładowe formularze

Tu znajdziesz przykładowe formularze do obsługi polisy.

Statystyki świadczeń

Tutaj znajdziesz najnowsze statystyki dotyczące wypłat świadczeń NNLife TUnŻiR S.A. Zobacz ile, w zależności od zdarzenia, otrzymali nasi klienci.

(materiał dostępny wkrótce)

Historie naszych klientów

Roszczenia to nie tylko liczby, to ludzkie historie. Trzydziestu klientów i różne zdarzenia. Sprawdź, jak działają nasze ubezpieczenia i co mówią o tym klienci.