Zmiany danych osobowych (np. imienia i nazwiska, adresu stałego czy numeru dowodu osobistego) możesz dokonać online, telefonicznie lub drogą pocztową.

Zmiany online

Wyślij maila na adres info@nn.pl lub skorzystaj z formularza obsługowego

Zmiany telefoniczne

Zadzwoń pod nr 801 20 30 40

Zmiany drogą pocztową

Pobierz poniższy wniosek, wydrukuj go i podpisz.

Wypełniony wniosek wyślij na adres.

Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu Centrum Obsługi Klienta.

Pobierz wniosek zmiany danych

Zmiany osób uposażonych możesz dokonać wyłącznie drogą pocztową.

Zmiany drogą pocztową

Pobierz poniższy wniosek, wydrukuj go i podpisz.

Wypełniony wniosek wyślij na adres.

Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu Centrum Obsługi Klienta.

Pobierz wniosek zmiany uposażonego

Od umowy ubezpieczenia możesz odstąpić w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej. Po upływie tego czasu możesz zrezygnować z ubezpieczenia z końcem bieżącego miesiąca polisowego, składając wniosek do Nationale Nederlanden.

Zmiany online

Wyślij maila na adres info@nn.pl lub skorzystaj z formularza obsługowego

Zmiany telefoniczne

Zadzwoń pod nr 801 20 30 40

Zmiany drogą pocztową

Pobierz poniższy wniosek, wydrukuj go i podpisz.

Pobierz formularz odstąpienia od ubezpieczenia

Pobierz formularz rezygnacji z ubezpieczenia 

Wypełniony wniosek wyślij na adres:
Nationale-Nederlanden ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu Centrum Obsługi Klienta.

 

Formularz obsługowy

więcej
więcej

 

W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacji.

 

 

 

Skontaktuj się z nami

801 20 30 40