Dla dotychczasowych klientów NNLife

Co dla Ciebie oznacza połączenie naszych firm

Dla dotychczasowych klientów Nationale-Nederlanden

Co dla Ciebie oznacza połączenie naszych firm

Prezent dla wszystkich naszych klientów

Na dobry początek wspólnej drogi

Pytania i odpowiedzi

Poznaj odpowiedź na swoje pytanie

Co oznacza połączenie naszych firm

Jesteśmy jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Dzięki temu jeszcze lepiej pomożemy Ci zaopiekować się tym, co ważne: przyszłością, rodziną i zdrowiem.

Co przygotowaliśmy

Już teraz oferujemy do Twojej dyspozycji nasze wsparcie w rozszerzonym zakresie. Na dobry początek naszej wspólnej drogi dla wszystkich naszych klientów mamy w prezencie rodzinny dostęp do prywatnej opieki medycznej. Ułatwimy Tobie i najbliższym kontakt z lekarzem w okresie, w którym tak łatwo zarazić się grybą lub złapać inny wirus.

Po 3 bezpłatne konsultacje z internistą lub pediatrą dla Ciebie i Twoich bliskich

Dla każdej osoby w rodzinie

Naszym klientom dajemy w prezencie rodzinny dostęp do prywatnej opieki medycznej. Zapewniamy Tobie i najbliższym (żonie/mężowi, partnerce/partnerowi oraz dzieciom) konsultacje z internistą lub pediatrą w wybranej przez Ciebie formie: stacjonarnej lub telekonsultacji.

Szybki dostęp do lekarza
Dajemy Ci możliwość kontaktu z lekarzem o dowolnej porze dnia i nocy, tak szybko jak tego potrzebujesz i w formie, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.
 

telekonsultacja

  • w ciągu 30 min. od zgłoszenia (8:00-22:00)
  • w ciągu 60 min. od zgłoszenia (22:00-8:00)

wizyta

  • w ciągu 2 dni roboczych

Przez trzy miesiące

Z wizyty lub telewizyty lekarskiej Ty lub Twoi bliscy możecie skorzystać, gdy tylko będzie taka potrzeba. Usługa jest aktywna do dnia 15.05.2022.

Prosta aktywacja

Pamiętaj, żeby aktywować dostęp do 15.02.2022. Zrobisz to wypełniając prosty formularz. Na podany adres mailowy otrzymasz informację, jak skorzystać z konsultacji lekarskich.


Szczegółowe informacje:

Pytania i odpowiedzi

Czy NNLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. już się oficjalnie połączyły? Czy to już jedna firma?

Jaka jest teraz pozycja Nationale-Nederlanden na rynku?

Kim jest Grupa NN?

Czy fuzja prawna wpłynie na klientów Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.?

Czy muszę coś zrobić w związku z połączeniem obu firm?

Czy w związku ze zmianą nazwy firmy mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwencji? Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia?

Czy dostanę oficjalną korespondencję dotyczącą połączenia NNLife z Nationale-Nederlanden?

Jakie korzyści przyniesie klientom połączenie obu spółek? Co będą z tego mieć?

Dlaczego Nationale-Nederlanden udostępnia klientom bezpłatne konsultacje z internistą?

Czy teraz swoją sprawę mogę załatwić w dowolnym oddziale Nationale-Nederlanden? Również w tym, który obsługiwał klientów NNLife?

Mam ubezpieczenie w NNLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Czy po połączeniu mogę mieć dwa ubezpieczenia w jednej firmie?

Czy w związku z tym, że obie firmy się połączyły, zmienił się mój opiekun?