2 stycznia Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. połączyło się z NNLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (wcześniej MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.).

Co to oznacza

Działamy dalej jako Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A

Mamy tą samą nazwę i logo. Jesteśmy jednym z największych ubezpieczycieli w Polsce.

Twoje ubezpieczenie dalej działa tak samo

Wszystko, co wiąże się z Twoim ubezpieczeniem, działa tak, jak do tej pory. Zakres Twojego ubezpieczenia się nie zmienił. Obsługujemy je tak, jak wcześniej. Nie musisz nic robić.

Co przygotowaliśmy już teraz

Proponujemy Ci bezpłatny, rodzinny dostęp do prywatnej opieki medycznej w czasie, w którym tak łatwo zarazić się grypą.

Po 3 bezpłatne konsultacje z internistą lub pediatrą dla Ciebie i Twoich bliskich

Dla Ciebie i Twoich bliskich
(żony lub męża, partnerki lub partnera, dzieci)

Dajemy Ci w prezencie możliwość bezpłatnego przystąpienia do umowy grupowego ubezpieczenia assistance. W jego ramach AWP P&C S.A. z siedzibą we Francji Oddział w Polsce zapewnia darmowe konsultacje z lekarzem pierwszego kontaktu - internistą lub padiatrą. Możesz z nich skorzystać Ty oraz Twoi najbliżsi (żona lub mąż, partnerka lub partner, dzieci). Każdy z Was otrzymuje po 3 bezpłatne konsultacje z lekarzem.

Szybki dostęp do lekarza
Możesz skontaktować się z lekarzem o dowolnej porze. Tak szybko, jak tego potrzebujesz i w formie, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.
 

AWP P&C S.A z siedzibą we Francji Oddział w Polsce zorganizuje dla Ciebie:    

  • telekonsultację w ciągu 30 min. od zgłoszenia (8:00-22:00),
  • telekonsultację w ciągu 60 min. od zgłoszenia (22:00-8:00),
  • wizytę stacjonarną w ciągu 2 dni roboczych.

Przez trzy miesiące

Możecie korzystać z pakietu konsultacji z lekarzem, kiedy tylko będziecie tego potrzebować, przez 90 dni od wysłania zgłoszenia.

Prosta aktywacja

Pamiętaj, aby aktywować dostęp do 28.02.2023. Aby to zrobić, wypełnij formularz, który znajdziesz na tej stronie. Wtedy dostaniesz maila z informacją, jak skorzystać z konsultacji lekarskich. 


Szczegółowe informacje:

Pytania i odpowiedzi dotyczące połączenia

Czy NNLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. już oficjalnie się połączyły? Czy to już jedna firma?

Czy muszę coś zrobić w związku z tym, że firmy się połączyły?

Czym jest Grupa NN?

Jakie korzyści przyniesie klientom połączenie obu spółek? Co będą z tego mieć?

Czy fuzja prawna wpłynie na klientów Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.?

Czy teraz swoją sprawę mogę załatwić w dowolnym oddziale Nationale-Nederlanden? Również w tym, który obsługiwał klientów NNLife?

Czy w związku z tym, że obie firmy się połączyły, zmienił się mój opiekun?

Mam ubezpieczenie w NNLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Czy po połączeniu mogę mieć dwa ubezpieczenia w jednej firmie?

Gdzie mogę złożyć reklamację?

Pytania i odpowiedzi dotyczące konsultacji lekarskich

Na czym polegają bezpłatne konsultacje z lekarzem pierwszego kontaktu?

Co wchodzi w zakres pakietu bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu?

Kto realizuje tę usługę?

Kto może skorzystać z bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu? / Ile osób w mojej rodzinie może skorzystać z bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu?

Czy moi rodzice mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu, skoro mieszkają ze mną?

Jak skorzystać z bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu? Czy muszę skontaktować się z infolinią, by skorzystać z konsultacji? Pod jakim numerem są dostępni konsultanci? Jakie dane muszę podać, by umówić poradę z lekarzem?

Czy dostanę potwierdzenie mailem, że mogę korzystać z konsultacji? Jak szybko ubezpieczenie będzie aktywowana od chwili wysłania zgłoszenia? / Jak szybko mogę skorzystać z konsultacji?

Czy konsultacje z lekarzem pierwszego kontaktu odbywają się online czy w gabinecie?

W jakim terminie zostanie umówiona dla mnie konsultacja z lekarzem?

Czy znajdę gdzieś listę placówek, które będą świadczyły bezpłatne konsultacje?

Skąd będę wiedzieć, że wykorzystałem/am już limit konsultacji?

Czy jak wyczerpię swój limit, mogę skorzystać z limitu bliskiej osoby, np. dziecka?

Czy mogę zapisać siebie/dziecko do lekarza, którego sam znajdę? / Czy mogę wybrać lekarza, który mnie skonsultuje?

Jak skorzystać z wizyt domowych?

Czy lekarz może wystawić skierowanie? / Czy w ramach ubezpieczenia assistance mogę skorzystać z badań, na które skieruje mnie lekarz?

Jakie leki może przepisać lekarz?

Czy mogę umówić się na wizytę w niedzielę lub święto? / Czy infolinia będzie czynna 24h na dobę? Czy w weekendy również?

Czy mogę omówić wyniki badań, jeśli zlecał mi je inny lekarz? Czy mogę wcześniej dostarczyć lekarzowi moje wyniki, aby je omówić na wizycie?

Czy mogę samodzielnie wykupić ubezpieczenie assistance z pakietem konsultacji, kiedy wykorzystam swój limit?

Czy zamiast pediatry lub internisty mogę skorzystać z innego lekarza? Np. kardiologa.

W jakich sytuacjach nie mogę skorzystać z bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu?

Nie mam informacji o tym, jak zapisać się do programu bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu. W jaki sposób mogę do niego dołączyć?

Czy z bezpłatnych konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu mogą skorzystać tylko mieszkańcy dużych miast?

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?