Nie, fuzja prawna nie wpływa na umowy klientów NNLife TUnŻiR S.A. Zmieniliśmy logo i nazwę. Działamy już jako Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. To, co ważne, zostaje bez zmian – warunki umów oraz nasze zobowiązania wobec klientów i partnerów nie zmieniają się.
Podkreślamy, że:
- wszystkie zawarte umowy nadal obowiązują, zgodnie z zapisanymi w nich warunkami,
- roszczenia nadal możesz zgłaszać przez portal e-roszczenie pod adresem www.eroszczenie.nn.pl,
- informacje o polisie sprawdzisz w portalu klienta pod adresem www.eklient.nn.pl – zalogujesz się tam tym samym loginem i hasłem, co wcześniej,
- to, jak opłacasz składkę, nie zmienia się – numery kont do wpłat są takie, jak do tej pory,
- dane kontaktowe – infolinia, adresy placówek i numery telefonów są takie same i cały czas działają.
Co się zmienia:
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych - w sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować mailowo pod adresem: iod@nn.pl.
- siedziba firmy: ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa.