2 stycznia NNLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (wcześniej MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.) połączyło się z Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

Co to oznacza

Zmieniliśmy nazwę i logo

Działamy już jako Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce.

Dołączasz do grona klientów Nationale-Nederlanden

Teraz jeszcze lepiej pomożemy Ci zaopiekować się tym, co ważne: przyszłością, rodziną i zdrowiem.

Twoje ubezpieczenie dalej działa tak samo

Wszystko, co wiąże się z Twoim ubezpieczeniem, działa tak, jak do tej pory. Warunki polisy się nie zmieniły. Obsługujemy ją tak, jak wcześniej.

Pytania i odpowiedzi dotyczące połączenia

Czy fuzja prawna wpływa na klientów byłego NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife)?

Jestem klientem dawnego NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife). Z kim mam się kontaktować w sprawie mojej polisy? Jak będzie teraz obsługiwane moje ubezpieczenie?

Czy muszę coś zrobić w związku z tym, że firmy się połączyły?

Chcę wprowadzić zmianę (np. zmienić uposażonych) w umowie ubezpieczenia z NNLife TUnŻiR S.A. Gdzie znajdę odpowiedni formularz? Czy mogę skorzystać z formularza Nationale-Nederlanden?

Czy w związku z tym, że obie firmy się połączyły, zmienił się mój opiekun/doradca?

Czy NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife TUnŻiR S.A.) i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. już oficjalnie się połączyły? Czy to już jedna firma?

Czym jest Grupa NN?

Jaka jest teraz pozycja Nationale-Nederlanden na rynku?

Czy dostanę oficjalną korespondencję dotyczącą połączenia NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife TUnŻiR S.A.) i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.?

Jakie korzyści przyniesie Klientom połączenie obu spółek? Co będą z tego mieć?

Czy teraz mogę załatwić swoją sprawę w dowolnym oddziale Nationale-Nederlanden?

Gdzie mogę złożyć reklamację?