2 stycznia Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. połączyło się prawnie z NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife TUnŻiR S.A.).

Co to oznacza

Działamy dalej jako Nationale-Nederlanden TuNŻ S.A

Mamy tą samą nazwę i logo. Jesteśmy jednym z największych ubezpieczycieli w Polsce.

Twoje ubezpieczenie grupowe dalej działa tak samo

Wszystko, co wiąże się z Twoim ubezpieczeniem grupowym, działa tak, jak do tej pory. Zakres Twojego ubezpieczenia się nie zmienił. Obsługujemy je tak, jak wcześniej. Nie musisz nic robić.

Pytania i odpowiedzi dotyczące połączenia

Czy NNLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. już oficjalnie się połączyły? Czy to już jedna firma?

Czy muszę coś zrobić w związku z tym, że firmy się połączyły?

Czym jest Grupa NN?

Jakie korzyści przyniesie klientom połączenie obu spółek? Co będą z tego mieć?

Dlaczego Nationale-Nederlanden udostępnia klientom bezpłatne konsultacje z internistą?

Czy fuzja prawna wpłynie na klientów Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.?

Czy teraz swoją sprawę mogę załatwić w dowolnym oddziale Nationale-Nederlanden? Również w tym, który obsługiwał klientów NNLife?

Czy w związku z tym, że obie firmy się połączyły, zmienił się mój opiekun?

Mam ubezpieczenie w NNLife TUnŻiR S.A. i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Czy po połączeniu mogę mieć dwa ubezpieczenia w jednej firmie?

Gdzie mogę złożyć reklamację?