Powrót

Elektroniczny wyciąg z rachunku

Wyciąg roczny ze swojego rachunku w Nationale-Nederlanden OFE możesz otrzymać w dwóch formach w tym elektronicznej - na swoje konto w n-serwisie lub na maila. Otrzymuj wyciąg szybko i ekologicznie – wybierz elektroniczny wyciąg roczny.


 

Dlaczego warto wybrać elektroniczny wyciąg?

Masz pewność, że dane o Twoim rachunku trafiają tylko do Ciebie

Dane dostarczane na Twoje konto w n-serwisie lub na Twojego maila dotrą wyłącznie do Ciebie i nie trafią w niepowołane ręce (co mogłoby się zdarzyć w przypadku listu papierowego, jeśli list zaginie na poczcie lub dane adresowe będą nieaktualne).

Sprawdzisz, ile zgromadziłeś na Twoim rachunku w Nationale-Nederlanden OFE

Dzięki elektronicznemu wyciągowi rocznemu możesz zweryfikować stan swojego rachunku w Nationale-Nederlanden OFE i być na bieżąco z tym, co dzieje się z Twoimi składkami. Swój wyciąg masz zawsze pod ręką.

Dbasz o środowisko

Wybierając elektroniczny wyciąg roczny nie zużywasz papieru. Dzięki temu pomagasz przyrodzie i nie zbierasz w domu dodatkowej makulatury.


 

Jak zmienić formę wyciągu na elektroniczną?

By zmienić formę wyciągu rocznego z papierowej na elektroniczną wystarczy skorzystać z n-serwisu i zaznaczyć tam opcję dostarczenia wyciągu rocznego przez n-serwis lub zadzwonić na naszą Infolinię (dla telefonów stacjonarnych: 801 20 30 40 dla telefonów komórkowych: 22 522 71 24).


 

Czym jest wyciąg roczny?

Wyciąg roczny z rachunku OFE to dokument, w którym znajdziesz m.in. informacje o obecnym stanie Twojego rachunku, o terminach wpłat składek i wypłat transferowych dokonanych w okresie od ostatniego wyciągu rocznego oraz o przeliczeniu tych składek i wypłat transferowych na jednostki rozrachunkowe. Wyciąg jest wysyłany raz w roku, w rocznicę przystąpienia do Nationale-Nederlanden OFE.