• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
NN logo
NN logo
  • Graph.svg
    N-Portal PPK
  • Users.svg
    Nfirma

  • Desktop_Detail_Exportable.svg
    Dla klientów dawnego MetLife

  • More.svg
    Dla klienta indywidualnego
    • User.svg
      Moje NN
    • Payments.svg
      Moje IKE/IKZE
  • Dla klientów Nationale-Nederlanden
  • Dla klientów dawnego MetLife
    • Phone.svg
      Kontakt
    • Pin.svg
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth.svg
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document.svg
      Dokumenty
    • InfoRound.svg
      Rodzaje zdarzeń
    • folder-icon.svg
      Obsługa Klienta
  • Ubezpieczenie pracowników
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia
  • PPK dla pracodawcy
Wróć
  • Strona główna
  • Dla Firmy
  • PPK dla pracodawcy
  • Dedykowane portale PPK dla pracodawców i pracowników

Dedykowane portale PPK dla pracodawców i pracowników

Zaloguj się
  • Portal Pracodawcy
  • Portal Pracownika
  • Formularz kontaktowy
Zarejestruj firmę

n-portal PPK - Portal Pracodawcy

n-portal PPK to podstawa udanego uruchomienia i bieżącej obsługi PPK przez pracodawców. Portal umożliwia elektroniczne zawarcie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK – cały proces odbywa się w kilku prostych krokach – oraz pozwala administrować uczestnictwem zatrudnionych w programie. 

Korzystając z n-Portalu PPK Pracodawcy m.in.

 

  • zgłaszają pracowników do PPK,
  • przekazują listę wpłat za poszczególnych pracowników,
  • weryfikują poprawność plików przed ich przesłaniem,
  • odbierają informacje zwrotne,
  • mają możliwość podglądu listy uczestników,
  • generują raporty,  
  • składają dyspozycje dotyczące PPK.
Zarejestruj się
Zaloguj się

Moje NN – Portal Pracownika

Korzystając z Moje NN, pracownicy mogą łatwo i intuicyjnie zarządzać rachunkiem PPK.  Jego zaletą jest łatwy system pierwszego logowania oraz możliwość internetowego składania dyspozycji.

Portal daje możliwość bieżącego podglądu do stanu aktywów uczestnika PPK oraz składania zleceń i dyspozycji między innymi: 

 

  • wskazanie osób uprawnionych,
  • zmiana danych,
  • konwersje,
  • zwrot,
  • wypłata transferowa,
  • wypłata po osiągnięciu 60 lat.
Aktywuj dostęp
Zaloguj się

Zamów rozmowę z ekspertem PPK

Oddzwonimy bezpłatnie. Możesz też bezpośrednio skontaktować się z zespołem ekspertów PPK pod numerem 22 522 71 66 (opłata za połączenie jak w taryfie operatora).

Administratorem Twoich danych jest Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12.

Więcej Poza formularzem, możesz skontaktować się z nami także pisemnie na nasz adres oraz mailowo: ppk@nn.pl. Przetwarzamy dane, które podałeś nam w formularzu, żeby skontaktować się z Tobą w związku z Twoim zainteresowaniem PPK w Nationale-Nederlanden, jest to nasz tzw. prawnie uzasadniony interes. Wypełnienie formularza jest dobrowolne, ale potrzebujemy posiadać Twoje w takim zakresie, który umożliwi nam kontakt z Tobą i przygotowanie odpowiedniej oferty, jeśli o nią poprosisz. Usuwamy Twoje dane po upływie 12 miesięcy od przesłania nam zapytania. Jako przedsiębiorstwo korzystamy ze wsparcia podmiotów zewnętrznych, np. dostawców usług IT, które mogą mieć dostęp do Twoich danych. Mamy jednak umowę, która określa ich obowiązki w tym zakresie. Zapewniamy Ci realizację prawa dostępu do danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Urząd Ochrony Danych Osobowych. Jeśli potrzebujesz kontaktu z naszym inspektorem ochrony danych – napisz do nas na: iod@nn.pl.
  • O Nationale - Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Aktualności
    • Ochrona danych osobowych
    • Biuro prasowe
    • Kariera
    • Blog
    • Portal Dostawcy
  • Produkty

    • Grupowe ubezpieczenie na życie
    • Indywidualna kontynuacja
    • PPK
    • Notowania OFE
    • Sprawozdania WZA PTE
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Zmiany w umowie
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Przewodnik obsługowy
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Placówki i doradcy
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt., godz. 8-18

    • Koszt połączenia według taryfy operatora

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2023 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram

Nie da się ukryć – lubimy ciasteczka. Dlatego używamy plików cookies, m.in. by ułatwić korzystanie z naszej strony oraz personalizować wyświetlane reklamy.
Zasady korzystania z plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies oraz o przetwarzaniu danych.