Buduj z nami cyberodporność
W Nationale-Nederlanden ubezpieczamy to, co dla Ciebie ważne. Równie ważne jest dla nas Twoje bezpieczeństwo w sieci.
Dowiedz się więcejJak dbamy o Twoje bezpieczeństwo w sieci
Kiedy poruszasz się po naszej stronie lub korzystasz z Moje NN, dbamy o to, aby Twoje dane były bezpieczne. Stosujemy różne rodzaje zabezpieczeń, by osoby nieuprawnione nie miały dostępu do Twoich danych. Regularnie poddajemy też naszą stronę i serwisy testom bezpieczeństwa, aby wykryć ewentualne błędy.
Bezpieczna komunikacja z Nationale-Nederlanden
Jeśli masz wątpliwości, czy wiadomość, której nadawca podaje się za Nationale-Nederlanden, faktycznie pochodzi od nas, sprawdź to. Wyślij ją wraz z krótkim opisem na adres info@nn.pl.
Jak stworzyć silne i bezpieczne hasło?
Jak możesz wzmocnić swoją cyberodporność?
Najczęściej zadawane pytania
-
Dlaczego, aby opłacić składkę albo odczytać dokument kierujecie mnie do Moje NN?
Od 16 stycznia 2025 roku w korespondencji z klientami przestaliśmy przesyłać aktywne linki do płatności (np. za składkę). Wprowadziliśmy tę zmianę mając na uwadze bezpieczeństwo danych klientów oraz stanowisko Komisji Nadzoru Finansowego (KNF).
Moje NN zapewnia szybki i wygodny dostęp online do produktów, które posiadasz w Nationale-Nederlanden. Systematycznie rozbudowujemy tę strefę po to, aby wszelkie procesy związane z obsługą ubezpieczenia mogły przebiegać online.
-
Co to jest trwały nośnik?
Trwały nośnik to taki sposób przechowywania danych, który nie pozwala na modyfikację informacji po ich zapisaniu. Ma to na celu zapewnienie niezmienności dokumentu od momentu, kiedy go od nas otrzymasz.
W życiu realnym przykładem trwałego nośnika jest papierowy list: wysłany raz do odbiorcy, nie może być edytowany. W cyfrowym świecie Nationale-Nederlanden funkcję trwałego nośnika, poza emailem, będzie również pełnić tzw. macierz WORM, z której dokumenty będą widoczne w Moje NN.
-
Czy trwały nośnik wpływa na moje ubezpieczenie?
Nie, trwały nośnik nie wpływa na Twoje ubezpieczenie.
-
Co to jest znacznik i w jaki sposób mogę z niego skorzystać?
Znacznik to ciąg znaków, który jest przypisany do dokumentu znajdującego się na trwałym nośniku w Moje NN. Każdy dokument ma przypisany jednostkowy, niezależny znacznik, który wskażemy Ci w mailu. Na tej stronie (tj. nn.pl/bezpieczeństwo) możesz skorzystać z mechanizmu do sprawdzenia wiarygodności dokumentu. Dzięki temu upewnisz się, że treść danego pisma nie zmieniła się w czasie.
-
Jak bezpiecznie mogę zapłacić składkę za polisę?
-
W przypadku indywidualnego ubezpieczenia na życie: składkę za polisę zapłacisz bezpośrednio w Moje NN lub przelewem na konto.
-
W przypadku ubezpieczeń majątkowych: możesz skopiować do przeglądarki nieaktywny link do płatności, który znajdziesz w mailu od nas. Możesz też zapłacić bezpośrednio na konto – numer rachunku znajdziesz w tej samej wiadomości od nas.
-