Formularz reklamacyjny
Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Zgłoszenie zostało wysłane.
Reklamacje - poznaj najważniejsze informacje
Reklamacja
To zastrzeżenia dotyczące naszych usług, które jako klient możesz do nas zgłosić. Reklamacje przyjmujemy również od innych osób - np. uposażonych lub uprawnionych w przypadku OFE.
Dla ubezpieczeń i produktów emerytalnych Nationale-Nederlanden
za pośrednictwem formularza online umieszczonego powyżej.
Dla funduszy inwestycyjnych Nationale-Nederlanden (wcześniej MetLife)
wysyłając maila na adres funduszeinfo@nn.pl
Przesyłką pocztową na adres:
Dla ubezpieczeń i produktów emerytalnych Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa
Dla funduszy inwestycyjnych Nationale-Nederlanden (wcześniej MetLife)
Nationale-Nederlanden TFI S.A.
Przemysłowa 26
00-450 Warszawa
Dla ubezpieczeń i produktów emerytalnych Nationale-Nederlanden
Telefonicznie: 801 20 30 40
lub +48 22 522 71 24
Osobiście: w Biurze Obsługi Klienta ul. Topiel 12, Warszawa
dla funduszy inwestycyjnych Nationale-Nederlanden (wcześniej MetLife)
Telefonicznie: 801 588 185 lub +48 22 588 18 57
Odpowiedzi na reklamację udzielamy najszybciej jak to możliwe i nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
Jeśli nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją reklamację w tym terminie, otrzymasz od nas wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje oraz informację o nowym terminie. Nie może on jednak przekroczyć 60 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź prześlemy w formie papierowej na Twój adres korespondencyjny lub adres, który podasz przy składaniu reklamacji.
Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź elektronicznie, zaznacz to składając reklamację i podaj swój aktualny adres e-mail.
Aby rozpatrzeć reklamację potrzebne nam będą:
- Twoje Imię i Nazwisko
- Dane identyfikacyjne, czyli np. numer rachunku OFE lub polisy, imię i nazwisko Klienta, data urodzenia, numer PESEL
-
Adres korespondencyjny lub e-mail, na który prześlemy odpowiedź na Reklamację.
Pamiętaj, aby zaznaczyć, jaką drogą chcesz otrzymać od nas odpowiedź!
Odwołania od naszej decyzji
W przypadku wystąpienia sporu z Nationale-Nederlanden możesz zwrócić się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub Rzecznika Finansowego. By skorzystać z prawa do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, możesz wystąpić z wnioskiem do Rzecznika Finansowego lub złożyć skargę za pośrednictwem Platformy ODR, za której działanie odpowiada Komisja Europejska.
Polityka reklamacyjna Nationale-Nederlanden
Poniżej znajdziesz dokumenty opisujące dokładnie wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji w Nationale-Nederlanden