• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • Znajdź doradcę
NN logo
NN logo
  • Umbrella
    Ubezpiecz życie (dokończ zakup)
  • User
    Moje NN
  • Payments
    Serwis IKE i IKZE w DFE

  • More
    Dla firm
    • Graph
      N-Portal PPK
    • Users
      Nfirma
Zgłoś zdarzenie
    • Phone
      Kontakt
    • Pin
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document
      Dokumenty
    • InfoRound
      Rodzaje zdarzeń
    • folder
      Obsługa Klienta
  • Życie i zdrowie

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Kalkulator ubezpieczenia na życie online
    • Ubezpieczenie na życie
    • Diagnostyka w kierunku poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek choroby wymagającej leczenia operacyjnego
    • Ubezpieczenie na wypadek pogorszenia się stanu zdrowia w wyniku choroby lub NW
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek leczenia szpitalnego lub operacji
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy
    • Ubezpieczenie dziecka
  • Dziecko
  • Emerytura

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Komentarze inwestycyjne
  • Dom i mieszkanie

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
  • Turystyka i hobby

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
    • Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
Wróć
  • Strona główna
  • Dla Ciebie
  • Turystyka i hobby
  • Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży

Dostępne online

Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży 

Gdy coś nieprzewidzianego pokrzyżuje Twoje plany wyjazdowe albo musisz przerwać podróż, zwrócimy poniesione koszty.   

  • Długa lista przyczyn rezygnacji lub przerwania podroży, np. problemy ze zdrowiem, podróżą i inne, na które nie masz wpływu 

  • Wyjazdy zagraniczne i krajowe

  • Wyjazdy, które kupujesz przez biuro podróży lub planujesz samodzielnie 

Sprawdź cenę oraz zakres i kup online.
Już od 41,70 zł za podróż o wartości 1000 zł Składkę za ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży w wysokości 41,70 zł wyliczyliśmy dla podróży o wartości 1000 zł w pakiecie Rezygnacja z podróży.

Kup online
  • Co zawiera ubezpieczenie
  • Jakie koszty zwracamy
  • Kiedy się przyda
  • Jak kupić
  • Jak to działa
  • FAQ
  • Dokumenty
Kup online

Co zawiera ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży

Zaplanuj podróż bez obaw. Jeśli wydarzy się coś, co sprawi, że nie możesz wyjechać, zwrócimy poniesione koszty. Możesz kupić osobno ubezpieczenie na wypadek rezygnacji z podróży i osobno ubezpieczenie przerwania podróży albo obie te opcje razem. Chronimy podróże w Polsce i za granicą. 
 

 

Ubezpieczenie od rezygnacji z podroży

Zwrócimy koszty wycieczki, którą zarezerwujesz w biurze podróży lub usług związanych z wyjazdem, które kupisz samodzielnie (np. noclegów, biletów na koncert czy wynajmu auta). Stanie się tak, gdy z powodu określnych sytuacji życiowych i losowych nie możesz z nich skorzystać. 

Ubezpieczenie od przerwanie podróży

Pokryjemy koszty części wyjazdu, z których nie skorzystasz z określonych przyczyn losowych lub sytuacji życiowych, np. noclegów czy biletów na mecz.

Jakie koszty zwracamy

Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży obejmuje zwrot kosztów: 
 

  • umowy, którą zawrzesz z biurem podróży
  • umowy rezerwacji noclegu
  • biletów na środki transportu
  • wypożyczenia samochodu lub kampera
  • biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe
  • czarteru jachtu
  • udziału w szkoleniu, warsztatach kursie lub konferencji 
  • rejsu statkiem
     

W jakich sytuacjach działa ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży?

Zwrócimy Ci pieniądze lub ich część w wielu sytuacjach. Są to m.in.:

wypadek, nagłe zachorowanie, pogorszenie stanu zdrowia, kwarantanna

Twojego lub towarzyszy podróży (również z powodu chorób przewlekłych lub COVID-19)
śmierć bliskiej osoby

śmierć bliskiej osoby

awaria lub kradzież pojazdu

awaria lub kradzież pojazdu,

którym odbywa się podróż oraz uszkodzenie pojazdu przed lub w trakcie wyjazdu
paszport

kradzież dokumentów

przed lub podczas wyjazdu
wezwanie do sądu

wezwanie do sądu

zdarzenia losowe i inne

np. pożar w mieszkaniu, zalanie mieszkania, strajk lub klęski żywiołowe, które wydarzyły się po zakupie ubezpieczenia

Planujesz wakacje w Polsce lub za granicą?

Sprawdź nasze ubezpieczenie turystyczne w Polsce lub wyjazdu za granicę.

Jak kupić ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania podróży?

Całość zajmie Ci nie więcej niż kilka minut. 

1.Wypełnij wniosek

Wpisz koszty umów podroży, które ubezpieczasz
Przejdź na wniosek

2. Wybierz opcje:

rezygnacja z podroży i/lub przerwanie podróży

3. Podaj dane osób, które chcesz ubezpieczyć (do 10)

wraz z odpowiednimi sumami ubezpieczenia i zapłać

4. Polisę wyślemy Ci mailem

Jak ubezpieczenie kosztów rezygnacji lub przerwania podróży działa w praktyce?

  • Krok

    Zdarzenie

    Ty, Twój towarzysz podróży lub inna osoba ubezpieczona zachorujecie czy ulegacie wypadkowi. Z tego powodu musicie zrezygnować z wyjazdu lub przerwać podróż, która już trwa. W tej sytuacji jak najszybciej (najlepiej w ciągu 3 dni) powiadomcie o tym organizatora, przewoźnika, wypożyczalnię lub dystrybutora zakupionych usług czy wydarzeń.

  • Krok

    Zgłoszenie

    Pamiętaj, aby w ciągu 7 dni poinformować nas o tej sytuacji. Możesz to zrobić:
    •    mailowo: szkody.podrozne@nn.pl 
    •    telefonicznie: +48 22 563 12 10

  • Krok

    Świadczenie

    Zwrócimy Ci pieniądze lub ich część tak szybko, jak to będzie możliwe. Szczegóły znajdziesz w OWU

Dlaczego
Nationale-Nederlanden

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy NN, która od 175 lat oferuje ubezpieczenia w wielu krajach. W Polsce oferujemy proste produkty, dzięki którym zabezpieczamy przyszłość finansową naszych klientów i ich bliskich. Jesteśmy też marką odpowiedzialną społecznie. Za nasze działania jesteśmy doceniani licznymi nagrodami.

  • Superbrands 2025
  • Instytucja Roku 2024
  • Gwiazda Jakości Obsługi 2024
Superbrands 2025

Superbrands 2025

Jesteśmy jedną z najsilniejszych marek w Polsce. Tytuł przyznawany jest przez Radę Marek, która bierze pod uwagę opinię ponad 6000 klientów.

Instytucja Roku 2024

Instytucja Roku 2024

Zajęliśmy 2. miejsce w kategorii Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce. Klienci oceniali nas w trzech obszarach: najlepsza obsługa w placówce, najlepszy proces zawarcia polisy turystycznej oraz najlepsza obsługa w kanałach zdalnych.

Gwiazda Jakości Obsługi 2024

Gwiazda Jakości Obsługi 2024

To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów. Wskazali oni, że doceniają nas za profesjonalizm i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów. Docenili też prostą komunikację i wygodne korzystanie ze strefy online.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie podróże mogę ubezpieczyć? Gdzie obowiązuje ubezpieczenie od rezygnacji z podróży?

Możesz kupić ubezpieczenie na podróż w Polsce lub podróż zagraniczną. Może to być zorganizowana wycieczka z biura podróży, samodzielnie kupiony nocleg czy bilety lotnicze. Możesz nawet ubezpieczyć wycieczki kupione na zagranicznych stronach organizatorów lub przewoźników czy bilet na koncert lub wydarzenie sportowe.

Co wchodzi w zakres ubezpieczenia od rezygnacji z podróży?

Ty decydujesz, jakie elementy podróży będą objęte ubezpieczeniem. Każdy element ubezpieczenia to tzw. umowa podróży (osobną umową podróży będą więc bilety lotnicze, nocleg i np. bilety na festiwal muzyczny). Możesz ubezpieczyć wszystkie umowy podróży w jednej umowie ubezpieczenia pod warunkiem, że zostały kupione tego samego dnia. Jeśli poszczególne elementy podróży zostały kupione w różnych dniach, to każda z nich będzie objęta osobnym ubezpieczeniem.

W poniedziałek kupiłem bilety lotnicze, a dwa tygodnie później – zakwaterowanie. Czy to oznacza, że muszę ubezpieczyć oba elementy podróży oddzielnie?

Tak, w ramach jednej umowy ubezpieczenia możesz ubezpieczyć te elementy, które zostały kupione jednego dnia. W tym przypadku należy osobno ubezpieczyć bilety lotnicze, a osobno – noclegi. Na wysokość składki za polisę wpływa wartość ubezpieczanych elementów podróży. To oznacza, że niezależnie od tego, czy będziesz mieć jedną lub więcej polis, wysokość składki będzie taka sama. Na przykład, gdy osobno ubezpieczysz bilety i noclegi, to suma składek za te dwie polisy będzie taka sama, jaka byłaby, gdyby ubezpieczyć te koszty łącznie na jednej polisie. 

Jaka jest suma ubezpieczenia od rezygnacji z podróży?

Suma ubezpieczenia wynosi tyle, ile kosztowały Cię poszczególne umowy podróży. Jej wysokość określasz, kiedy wypełniasz wniosek – osobno dla każdej osoby, którą chcesz ubezpieczyć. Maksymalna wysokość sumy ubezpieczenia dla jednej osoby wynosi 30 000 zł. 
 

Przykładowo, jeśli w jednym dniu kupisz bilety lotnicze i noclegi na łączną kwotę 4 000 zł (i taką kwotę zadeklarujesz podczas wypełniania wniosku ubezpieczeniowego), to tyle wyniesie suma ubezpieczenia Twojej podróży.

Czy mogę zadeklarować sumę ubezpieczenia w innej walucie niż PLN?

Nie, sumę ubezpieczenia wskazujesz w złotych. Jeśli któryś z elementów twojej podróży (noclegi, bilety, wejściówki) został opłacony w innej walucie, przelicz ten koszt na złote na podstawie średniego kursu NBP z dnia zawarcia z nami umowy ubezpieczenia.

Czy ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podroży mogę kupić na raty?

Nie, w przypadku ubezpieczenia rezygnacji lub przerwania podróży poprosimy Cię o płatność jednorazową za cały okres ubezpieczenia.

Moja wycieczka kosztuje 50 tysięcy złotych. Czy mogę ją ubezpieczyć?

Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia możemy ubezpieczyć podróż maksymalnie do 30 tysięcy złotych za jedną osobę. 

Gdzie mogę kupić ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży?

Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży kupisz za pomocą formularza internetowego na stronie www.nn.pl. 

Ile czasu przed wyjazdem mogę się ubezpieczyć? Kiedy, najpóźniej, mogę kupić ubezpieczenie?

To zależy od tego, ile jeszcze czasu zostało do Twojej podróży. Umowę możesz zawrzeć w terminach, które opisujemy w tabeli. Nie ubezpieczymy Cię, jeśli chcesz kupić ubezpieczenie w dniu, w którym rozpoczynasz podróż.
 

Liczba dni, które pozostały do rozpoczęcia podróży 

Termin zawarcia umowy rezygnacji z podróży

Termin zawarcia umowy przerwania podróży

60 dni i więcej

nie później niż 60 dni przed rozpoczęciem podróży

w dniu zawarcia umowy podróży oraz w dowolnym momencie, ale nie później niż 1 dzień przed datą rozpoczęcia podróży

od 59 do 30 dni

w dniu zawarcia umowy podróży oraz przez kolejne 10 dni

od 29 do 8 dni

w dniu zawarcia umowy podróży oraz przez kolejne 2 dni

od 7 dni do 1 dnia 

w dniu zawarcia umowy podróży


Przykład – zakup ubezpieczenia rezygnacji z podróży: 

Ubezpieczenie możesz kupić najpóźniej 1 dzień przed planowaną podróżą. W zależności od tego, kiedy odbędzie się Twoja podróż, masz określony czas na zakup ubezpieczenia:

 

  • Jeśli kupujesz bilety lotnicze z rocznym wyprzedzeniem, możesz kupić ubezpieczenie rezygnacji z podróży najpóźniej 60 dni przed datą lotu. 
  • Jeśli planujesz wyjazd za 30-59 dni, możesz kupić ubezpieczenie rezygnacji z podróży w ciągu 10 dni od zakupu umowy podróży (np. biletów lotniczych, kolejowych czy zorganizowanej wycieczki).
  • Kiedy kupujesz podróż typu last minute, która rozpocznie się w ciągu 1-7 dni, ubezpieczenie rezygnacji z podróży możesz kupić tylko tego samego dnia, kiedy kupisz wycieczkę.
     

Jak działa to ubezpieczenie, jeśli jest nim objętych kilka osób?

Jeśli w umowie ubezpieczenia wskazanych jest kilka osób, a jednej z nich coś się stanie przed wyjazdem (np. skręci kostkę lub się rozchoruje), grupa może:
 

  • zrezygnować z wyjazdu lub,
  • udać się w podróż bez chorej osoby.

Osobie, która zrezygnowała z wyjazdu, zwrócimy koszty do sumy ubezpieczenia. Tak samo postąpimy, jeśli z wyjazdu zrezygnuje cała grupa - zwrócimy koszty wszystkim Ubezpieczonym osobom.

Czy mogę ubezpieczyć wejściówki na koncert/imprezę masową, która odbywa się w Polsce lub innym kraju?

Tak, możesz ubezpieczyć wejściówki na koncert lub inną imprezę masową w Polsce i za granicą. W przypadku zdarzeń losowych wskazanych w Umowie ubezpieczenia zwrócimy ich koszt. Nie zwracamy kosztu,  jeśli organizator odwołał imprezę albo odmówił Twojego uczestnictwa np. nie wpuszczono Cię. 

W jaki sposób udokumentować zgłoszenie do organizatora, że nie mogę wziąć udziału w imprezie masowej? Czy wystarczy zgłoszenie e-mailem?

Takie informacje znajdziesz w umowie zawartej z biurem podróży, przewoźnikiem czy regulaminie imprezy masowej. Jeśli organizator nie wskazał w regulaminie, w jaki sposób możesz zrezygnować z usługi, poprosimy Cię o przesłanie regulaminu oferty. Warto też zgłosić organizatorowi mailem to, że chcesz zrezygnować z usługi. To potwierdzi, że z niej nie skorzystasz.

Czy ubezpieczenie obejmuje zwrot kosztów za odwołany lot?

Tak, jeśli nastąpi klęska żywiołowa lub trudne warunki pogodowe, które uniemożliwią przewoźnikowi dowiezienie Cię do planowanego miejsca podróży w ciągu 24 godzin od planowanego czasu przyjazdu, zwrócimy Ci koszty biletów.
Jeśli jednak uda Ci się dotrzeć do miejsca podróży w inny sposób, to zwrócimy Ci koszty niewykorzystanego noclegu czy koszty zastępczego środka transportu, który wykorzystasz w podróży.

Co zrobić, jeśli muszę zrezygnować z wyjazdu lub przerwać podróż? Gdzie i kiedy mam poinformować o tym ubezpieczyciela?

Jeśli musisz rezygnować z podróży lub ją przerwać, poinformuj o tym fakcie organizatora, przewoźnika, wypożyczalnię lub dystrybutora w ciągu 3 dni. Jeśli zrobisz to później, możemy odpowiednio pomniejszyć kwotę, którą Ci wypłacimy.
 

Pamiętaj też, aby w ciągu 7 dni poinformować nas o sytuacji. Możesz to zrobić:
 

  • mailowo: szkody.podrozne@nn.pl, 
  • telefonicznie: (+48 22) 563 12 10.
     

Jakich dokumentów potrzebuję, aby otrzymać wypłatę świadczenia?

Osoba zgłaszająca szkodę powinna podać nam dane kontaktowe do siebie i informacje, których będziemy potrzebować, by ustalić okoliczności zdarzenia. Dlatego razem ze zgłoszeniem szkody wyślij nam: 

a)    umowę podróży wraz z dowodem zapłaty za nią,
b)    zgłoszenie, które złożysz do organizatora, przewoźnika, dystrybutora lub wypożyczalni, o zwrot pieniędzy z powodu rezygnacji lub przerwania umowy podróży oraz potwierdzenie zwrotu, jeśli je otrzymasz,
c)    opis powodu, dla którego rezygnujesz lub przerywasz podróż.

 

W zależności od przyczyny, dla której przerywasz lub rezygnujesz z podróży, poprosimy o dodatkowe dokumenty, które uzupełnią wniosek. Może być to:

  • dokumentacja medyczna, która potwierdza chorobę,
  • odpis aktu zgonu,
  • raport z policji,
  • potwierdzenie od służb ratowniczych,
  • dokumenty od instytucji lub władz administracji publicznej, które potwierdzą przyczynę. 

Jeśli dokumenty od Ciebie będą w innym języku niż: angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski, włoski, możemy poprosić Cię o przetłumaczenie ich na język polski.
 

Czy w wypadku rezygnacji lub przerwania w podróży otrzymam zwrot kosztów? Jaką ich część zwróci mi Nationale-Nederlanden?

Tak. Możesz otrzymać zwrot całości kosztów, jakie poniosłeś/-łaś. Sprawdź szczegóły w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Zwrócimy Ci maksymalnie taką kwotę, na jaką jest ubezpieczona Twoja podróż. Może to być kwota do 30 000 zł. To tzw. suma ubezpieczenia. Wskazujesz ją przed zawarciem umowy, kiedy wypełniasz wniosek o ubezpieczenie. Pamiętaj jednak, że zwrócimy Ci te koszty, które nie zostały Ci oddane przez organizatora, przewoźnika, dystrybutora lub wypożyczalnię.

W jakich sytuacjach nie otrzymam wypłaty ubezpieczenia?

Sytuacje, w których nie ponosimy odpowiedzialności i nie wypłacimy pieniędzy, opisaliśmy szczegółowo w punkcie 1.4 „Wyłączenia – czyli kiedy nie będziemy mogli wypłacić pieniędzy?” w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

Dokumenty

Dokumenty określające warunki zawarcia umowy

Ubezpieczenia rezygnacji lub przerwania podróży - Ogólne warunki ubezpieczenia 1/2024 (PDF, 2 MB) Ubezpieczenia rezygnacji lub przerwania podróży - Karta Produktu 1/2024 (PDF, 365 KB) Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (PDF, 663 KB)

Dobrze wiedzieć

turystka robi zdjęcie Świątyni Świtu Lub Wat Arun w Tajlandii
Zespół Nationale-Nederlanden 07.05.2025

Czy podróżowanie samemu jest bezpieczne?

Podróżowanie samemu to sposób na wspaniałą przygodę. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu zapewnisz sobie niezapomniane przeżycia i odkryjesz nowe miejsca bez stresu. Przed wyjazdem dobrze jest także zadbać o swoje bezpieczeństwo finansowe i organizacyjne np. kupując odpowiednie ubezpieczenie turystyczne. W Nationale-Nederlanden Towarzystwie Ubezpieczeń S.A. oferujemy ubezpieczenia turystyczne, które zapewnią wsparcie w nagłych i trudnych sytuacjach.

Czytaj więcej
Zespół Nationale-Nederlanden 12.02.2025

Gdzie zimą jechać na wakacje?

Poznaj najlepsze miejsca na zimowe wyjazdy. Pamiętaj, aby zabezpieczyć swoją podróż odpowiednim ubezpieczeniem turystycznym.

Czytaj więcej
podpis na wniosku
Zespół Nationale-Nederlanden 30.10.2024

Paszport tymczasowy – dla kogo i jak długo się czeka?

Dowiedz się, czym jest paszport tymczasowy i kiedy może się przydać. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo z Nationale-Nederlanden podczas podróży.

Czytaj więcej
Przejdź do bloga

Nota prawna:

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Ubezpieczenie turystyczne jest dostępne w Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.  Szczegółowe informacje na temat zakresu ubezpieczenia i warunków realizacji świadczeń znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia rezygnacji lub przerwania podróży dostępnych na www.nn.pl.  

  • O Nationale-Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Zrównoważony rozwój
    • Aktualności
    • Biuro prasowe
    • Blog o finansach
    • Blog o zdrowiu
    • Kariera
    • Portal Dostawcy
    • Ochrona danych osobowych
  • Produkty

    • Życie i zdrowie
    • Dziecko
    • Emerytura
    • Dom i mieszkanie
    • Podróże i rower
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Moje NN
    • Zmiany w umowie
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Oddziały i doradcy
    • Placówki i szpitale
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Zgłoś swoją sprawę
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt. g. 9:00-17:00
    • Koszt połączenia według taryfy operatora. Dla numeru 801 20 30 40 może się zdarzyć, że operator naliczy opłatę za numer specjalny. To zależy od Twojej umowy.
  • Dla Ciebie
    • Kalkulator ubezpieczenia na życie online
    • Ubezpieczenie na życie
    • Diagnostyka w kierunku poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek choroby wymagającej leczenia operacyjnego
    • Ubezpieczenie na wypadek pogorszenia się stanu zdrowia w wyniku choroby lub NW
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek leczenia szpitalnego lub operacji
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy
    • Ubezpieczenie dziecka
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Komentarze inwestycyjne
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
    • Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
  • Dla Firmy
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2023 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Mapa serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram