• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • Znajdź doradcę
NN logo
NN logo
  • Graph
    N-Portal PPK
  • Users
    Nfirma

  • Umbrella
    Ubezpiecz życie (dokończ zakup)

  • More
    Dla klienta indywidualnego
    • User
      Moje NN (d. e-klient)
    • Payments
      Serwis IKE i IKZE w DFE
Zgłoś zdarzenie
    • Phone
      Kontakt
    • Pin
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document
      Dokumenty
    • InfoRound
      Rodzaje zdarzeń
    • folder
      Obsługa Klienta
  • Ubezpieczenie pracowników

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia
  • PPK dla pracodawcy
  • Nfirma
Wróć
  • Strona główna
  • Dla Firmy
  • PPK dla pracodawcy
  • Webinary i podcasty o PPK

Webinary i podcasty o PPK

  • Webinary
  • Podcasty
  • Formularz kontaktowy
Zarejestruj firmę

Obejrzyj webinary

Nasi eksperci opowiadają jak przygotować swoją firmę do wdrożenia PPK. Dowiesz się m. in., jak dostosować systemy księgowo-kadrowe do wdożenia PPK w Nationale Nederlanden, co i jak komunikować pracownikom i jak wybrac instytucję finansową. 

Wdrożenie PPK w średniej i małej firmie

System kadrowy i komunikacja z instytucją finansową

Zadania działów płacowo-kadrowych we wdrażaniu PPK

Bieżąca obsługa uczestnictwa w PPK

Wdrożenie PPK w Nationale Nederalnden i Teta HR

Wdrożenie PPK w systemie Nationale-Nederlanden i Asseco Business Solutions

Wdrożenie PPK w Nationale-Nederlanden i SAP HR

Posłuchaj podcastów o PPK

W poniższych nagraniach Eksperci Nationale-Nederlanden dzielą się wiedzą nt. PPK. Wysłuchaj każdego z nich i dowiedz się, jakie obowiązki czekają pracodawców!

II fala PPK – najważniejsze informacje dla pracodawców
Your browser does not support the audio element.


Budżet na wydatki PPK
Your browser does not support the audio element.


Zarządzanie PPK przez pracodawcę - wsparcie od Nationale-Nederlanden PTE
Your browser does not support the audio element.


Łatwa obsługa dla pracowników - poznaj rozwiązania, dzięki którym usprawnisz procedury w PPK
Your browser does not support the audio element.

Zamów rozmowę z ekspertem PPK

Oddzwonimy bezpłatnie. Możesz też bezpośrednio skontaktować się z zespołem ekspertów PPK pod numerem 22 522 71 66 (opłata za połączenie jak w taryfie operatora).

Administratorem Twoich danych jest Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12.

Więcej Poza formularzem, możesz skontaktować się z nami także pisemnie na nasz adres oraz mailowo: ppk@nn.pl. Przetwarzamy dane, które podałeś nam w formularzu, żeby skontaktować się z Tobą w związku z Twoim zainteresowaniem PPK w Nationale-Nederlanden, jest to nasz tzw. prawnie uzasadniony interes. Wypełnienie formularza jest dobrowolne, ale potrzebujemy posiadać Twoje w takim zakresie, który umożliwi nam kontakt z Tobą i przygotowanie odpowiedniej oferty, jeśli o nią poprosisz. Usuwamy Twoje dane po upływie 12 miesięcy od przesłania nam zapytania. Jako przedsiębiorstwo korzystamy ze wsparcia podmiotów zewnętrznych, np. dostawców usług IT, które mogą mieć dostęp do Twoich danych. Mamy jednak umowę, która określa ich obowiązki w tym zakresie. Zapewniamy Ci realizację prawa dostępu do danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Urząd Ochrony Danych Osobowych. Jeśli potrzebujesz kontaktu z naszym inspektorem ochrony danych – napisz do nas na: iod@nn.pl.
  • O Nationale - Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Aktualności
    • Ochrona danych osobowych
    • Biuro prasowe
    • Kariera
    • Blog o finansach
    • Blog o zdrowiu
    • Portal Dostawcy
  • Produkty

    • Grupowe ubezpieczenie na życie
    • Indywidualna kontynuacja
    • PPK
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Zmiany w umowie
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Przewodnik obsługowy
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Oddziały i doradcy
    • Placówki i szpitale
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt., godz. 9:00 - 17:00

    • Koszt połączenia według taryfy operatora. Dla numeru 801 20 30 40 może się zdarzyć, że operator naliczy opłatę za numer specjalny. To zależy od Twojej umowy.

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2023 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram