n-portal PPK to podstawa udanego uruchomienia i bieżącej obsługi PPK przez pracodawców. Portal umożliwia elektroniczne zawarcie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK – cały proces odbywa się w kilku prostych krokach – oraz pozwala administrować uczestnictwem zatrudnionych w programie.
Korzystając z n-Portalu PPK Pracodawcy m.in.
Korzystając z n-serwisu PPK, pracownicy mogą łatwo i intuicyjnie zarządzać rachunkiem PPK. Jego zaletą jest łatwy system pierwszego logowania oraz możliwość internetowego składania dyspozycji. Aplikacja jest zintegrowana z portalem n-serwis – pracownicy mają możliwość zarządzania produktami z oferty Nationale-Nederlanden (OFE i ubezpieczenia) w jednym miejscu.
Portal daje możliwość bieżącego podglądu do stanu aktywów uczestnika PPK oraz składania zleceń i dyspozycji między innymi:
Oddzwonimy bezpłatnie. Możesz też bezpośrednio skontaktować się z zespołem ekspertów PPK pod numerem 22 522 71 66 (opłata za połączenie jak w taryfie operatora).