Upraszczamy procedury i udostępniamy narzędzia online, aby ułatwić Wam obsługę polis grupowych i korzystanie z ubezpieczeń bez wychodzenia z domu.
Upraszczamy procedury i udostępniamy narzędzia online, aby ułatwić Wam obsługę polis grupowych i korzystanie z ubezpieczeń bez wychodzenia z domu.
Rozumiemy, że możesz mieć problem z dostarczeniem oryginałów dokumentów, dlatego do realizacji poniższych zmian wystarczą nam skany wniosków, a zmiany na polisie możesz zgłosić na adres mailowy: info.grupowe@nn.pl. Oryginały zaś doślesz nam, gdy już będzie to możliwe.
także do polis z funduszem inwestycyjnym lub aktywacji opcji inwestycyjnej
cesja oraz aktualizacja danych kontaktowych
będzie dokonywana na podstawie skanu wniosku wysłanego z adresu email Klienta podanego w deklaracji przystąpienia lub maila osoby obsługującej polisę
W przypadku zmiany Ubezpieczającego, który jest osobą fizyczną (także w spółkach cywilnych) niezbędne jest dosłanie kopii dowodu osobistego. Dotyczy to również sytuacji, gdy osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zmienia swoje dane osobowe (np.: zmiana nazwiska).
Nie musisz wychodzić z domu, aby poinformować nas o zdarzeniu, które objęte jest Twoją polisą grupową. Dla wszystkich naszych świadczeń jest możliwość wysłania wniosku online.
Dla polis z funduszem inwestycyjnym wnioski o wypłatę wartości wykupów funduszy możesz wysłać w wersji papierowej na adres naszej centrali lub przesłać skan/zdjęcie tego wniosku na skrzynkę: info.swiadczeniagrupowe@nn.pl (wniosek papierowy doślesz później).
Znajdziesz tu informacje m. in. na temat procesu wypłaty świadczeń, potrzebnych dokumentów i terminach rozpatrzenia wniosku.
Ze względu na stan zagrożenia epidemicznego większość placówek medycznych zwiesiło wykonywanie komisji orzeczniczych. Dlatego przedstawimy Ci ofertę wypłaty bez konieczności zgłoszenia się do lekarza (przygotujemy ją na podstawie przesłanej dokumentacji medycznej ocenianej przez konsultantów medycznych i/lub lekarzy). Możesz jej nie przyjąć, wówczas odroczymy komisję lekarską do zakończenia epidemii. Pamiętaj jednak, że wiązać się to będzie również z odroczeniem wypłaty świadczenia.
Ubezpieczenie na życie a koronawirus
Świadczenie za pobyt w szpitalu w związku z zachorowaniem wywołanym wirusem SARS-CoV-2 zostanie wypłacone osobom spełniającym warunki wynikające z umowy ubezpieczeniowej. Natomiast w przypadku śmierci ubezpieczonego, będącej skutkiem zakażenia świadczenie otrzymają osoby, które zostały wskazane w niej jako uposażone lub są uprawnione do wypłaty świadczenia.
Wraz z naszymi partnerami podejmujemy działania mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego wprowadziliśmy telekonsultacje lekarskie, aby zapewnić naszym klientom opiekę medyczną bez konieczności wychodzenia z domu. Usługa dotyczy wszystkich produktów zapewniających świadczenia medyczne organizowane bezgotówkowo:
w wyniku nieszczęśliwego wypadku z leczeniem powypadkowym
z leczeniem poszpitalnym
Wywiad w kierunku ryzyka zakażenia koronawirusem
Jeżeli będziesz chciał umówić się do lekarza specjalisty lub skorzystać z innej usługi medycznej i zadzwonisz na infolinię lub do centrum alarmowego, zostaniesz poproszony o odpowiedź na kilka pytań w celu prediagnostyki w kierunku ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
Jeżeli Twój stan zdrowia wzbudzi wątpliwości, możesz zostać poproszony o kontakt z najbliższą Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną lub szpitalem zakaźnym, ponieważ troszczymy się o zdrowie nas wszystkich.
Zawieszenie opłacania składek jest możliwe od pierwszej rocznicy polisy na okres nie dłuższy niż jeden rok kalendarzowy. Data zawieszenia i odwieszenia powinna być zgodna z obowiązującym okresem rozliczeniowym na polisie.
Zawieszenie opłacania składek wiąże się z zawieszeniem ochrony ubezpieczeniowej. Może dotyczyć ono całej polisy (wszystkich Twoich pracowników) lub poszczególnych ubezpieczonych.
Informację o zawieszeniu możesz do nas wysłać w formie skanu pisemnego oświadczenia od Ubezpieczającego (z podpisem osób reprezentujących oraz wskazaniem dat zawieszenia). Jeżeli nie będziesz mieć możliwości przesłania oświadczenia w takiej formie, w drodze wyjątku, wystarczy nam informacja mailowa z adresu wskazanego do obsługi polisy.
Po dokonaniu zawieszenia ochrony i opłacania składek, wyślemy Ci potwierdzenie dokonanej zmiany.
Masz pytania? Nasi konsultanci i przedstawiciele czekają na Ciebie pod mailem i telefonem.