• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • Znajdź doradcę
NN logo
NN logo
  • Graph
    N-Portal PPK
  • Users
    Nfirma

  • Umbrella
    Ubezpiecz życie (dokończ zakup)

  • More
    Dla klienta indywidualnego
    • User
      Moje NN (d. e-klient)
    • Payments
      Serwis IKE i IKZE w DFE
Zgłoś zdarzenie
    • Phone
      Kontakt
    • Pin
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document
      Dokumenty
    • InfoRound
      Rodzaje zdarzeń
    • folder
      Obsługa Klienta
  • Ubezpieczenie pracowników

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia
  • PPK dla pracodawcy
  • Nfirma
Wróć
  • Strona główna
  • Dla Firmy
  • Obsługa online ubezpieczeń grupowych

Zostań w domu - obsługujemy online

Upraszczamy procedury i udostępniamy narzędzia online, aby ułatwić Wam obsługę polis grupowych i korzystanie z ubezpieczeń bez wychodzenia z domu. 

  • Zmiany na polisie
  • Wypłata świadczeń
  • Konsultacje medyczne
  • Zawieszenie składek
  • Kontakt

Zmiany na polisie online 

Rozumiemy, że możesz mieć problem z dostarczeniem oryginałów dokumentów, dlatego do realizacji poniższych zmian wystarczą nam skany wniosków, a zmiany na polisie możesz zgłosić na adres mailowy: info.grupowe@nn.pl. Oryginały zaś doślesz nam, gdy już będzie to możliwe.

 

Przystąpienie do ubezpieczenia grupowego
przystąpienia / wystąpienia

także do polis z funduszem inwestycyjnym lub aktywacji opcji inwestycyjnej

zmiana ubezpieczającego
zmiana ubezpieczającego

cesja oraz aktualizacja danych kontaktowych

 

umowa PPK
zmiana uposażonego

będzie dokonywana na podstawie skanu wniosku wysłanego z adresu email Klienta podanego w deklaracji przystąpienia lub maila osoby obsługującej polisę 

Ważne

W przypadku zmiany Ubezpieczającego, który jest osobą fizyczną (także w spółkach cywilnych) niezbędne jest dosłanie kopii dowodu osobistego. Dotyczy to również sytuacji, gdy osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zmienia swoje dane osobowe (np.: zmiana nazwiska).

Wypłata świadczeń 

wyplata swiadczenia
Zgłoszenie zdarzenia

Nie musisz wychodzić z domu, aby poinformować nas o zdarzeniu, które objęte jest Twoją polisą grupową. Dla wszystkich naszych świadczeń jest możliwość wysłania wniosku online.

 

Złóż wniosek
Wypłata wartości wykupów funduszy
Wypłata środków

Dla polis z funduszem inwestycyjnym wnioski o wypłatę wartości wykupów funduszy możesz wysłać w wersji papierowej na adres naszej centrali lub przesłać skan/zdjęcie tego wniosku na skrzynkę: info.swiadczeniagrupowe@nn.pl (wniosek papierowy doślesz później).

Przewodnik po wypłacie świadczeń

Znajdziesz tu informacje m. in. na temat procesu wypłaty świadczeń, potrzebnych dokumentów i terminach rozpatrzenia wniosku. 

 

Pobierz przewodnik

Wypłata świadczenia bez orzeczenia lekarskiego

Ze względu na stan zagrożenia epidemicznego większość placówek medycznych zwiesiło wykonywanie komisji orzeczniczych. Dlatego przedstawimy Ci ofertę wypłaty bez konieczności zgłoszenia się do lekarza (przygotujemy ją na podstawie przesłanej dokumentacji medycznej ocenianej przez konsultantów medycznych i/lub lekarzy).   Możesz jej nie przyjąć, wówczas odroczymy komisję lekarską do zakończenia epidemii. Pamiętaj jednak, że wiązać się to będzie również z odroczeniem wypłaty świadczenia. 

Ubezpieczenie na życie a koronawirus

Świadczenie za pobyt w szpitalu w związku z zachorowaniem wywołanym wirusem SARS-CoV-2 zostanie wypłacone osobom spełniającym warunki wynikające z umowy ubezpieczeniowej. Natomiast w przypadku śmierci ubezpieczonego, będącej skutkiem zakażenia świadczenie otrzymają osoby, które zostały wskazane w niej jako uposażone lub są uprawnione do wypłaty świadczenia.

 

Konsultacje medyczne bez wychodzenia z domu

Wraz z naszymi partnerami podejmujemy działania mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego wprowadziliśmy telekonsultacje lekarskie, aby zapewnić naszym klientom opiekę medyczną bez konieczności wychodzenia z domu.  Usługa dotyczy wszystkich produktów zapewniających świadczenia medyczne organizowane bezgotówkowo: 

assistance na wypadek nowotworu
assistance na wypadek nowotworu
diagnostyka nowotworu
na wypadek nowotworu z diagnostyką
trwały uszczerbek na zdrowiu
trwały uszczerbek na zdrowiu

w wyniku nieszczęśliwego wypadku z leczeniem  powypadkowym 

pobyt w szpitalu
pobyt w szpitalu

z leczeniem poszpitalnym 

Wywiad w kierunku ryzyka zakażenia koronawirusem

Jeżeli będziesz chciał umówić się do lekarza  specjalisty lub skorzystać z innej usługi medycznej i zadzwonisz na infolinię lub do centrum alarmowego, zostaniesz poproszony o odpowiedź na kilka pytań w celu prediagnostyki w kierunku ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2.

 

Jeżeli Twój stan zdrowia wzbudzi wątpliwości, możesz zostać poproszony o kontakt z najbliższą Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną lub szpitalem zakaźnym, ponieważ troszczymy się o zdrowie nas wszystkich. 

Zawieszenie opłacania składek

Rozumiemy, że w obecnej sytuacji Twojej firmie może być ciężko regularnie opłacać składki na polisę grupową. Dlatego przypominamy, że masz możliwość zawieszenia opłacania składek nawet na rok. Pamiętaj jednak, że w tym czasie ochrona ubezpieczeniowa nie będzie obowiązywać.

  • Krok

    Sprawdź daty na polisie

    Zawieszenie opłacania składek jest możliwe od pierwszej rocznicy polisy na okres nie dłuższy niż jeden rok kalendarzowy. Data zawieszenia i odwieszenia powinna być zgodna z obowiązującym okresem rozliczeniowym na polisie. 

  • Krok

    Zdecyduj w jakim zakresie zawieszasz ochronę

    Zawieszenie opłacania składek wiąże się z zawieszeniem ochrony ubezpieczeniowej. Może dotyczyć ono całej polisy (wszystkich Twoich pracowników) lub poszczególnych ubezpieczonych. 

  • Krok

    Wyślij nam skan pisemnego oświadczenia

    Informację o zawieszeniu możesz do nas wysłać w formie skanu pisemnego oświadczenia od Ubezpieczającego (z podpisem osób reprezentujących oraz wskazaniem dat zawieszenia). Jeżeli nie będziesz mieć możliwości przesłania oświadczenia w takiej formie, w drodze wyjątku, wystarczy nam informacja mailowa z adresu wskazanego do obsługi polisy. 
     

  • Krok

    Otrzymasz od nas potwierdzenie zawieszenia

    Po dokonaniu zawieszenia ochrony i opłacania składek, wyślemy Ci potwierdzenie dokonanej zmiany. 

Kontakt

Masz pytania? Nasi konsultanci i przedstawiciele czekają na Ciebie pod mailem i telefonem. 

Infolinia
(dostępna pn.-pt., godz. 8-18)
801 20 30 40 1

lub

+48 22 522 71 24 1

lub

Koszt połączenia według taryfy operatora
Napisz do nas
info.grupowe@nn.pl
info.swiadczeniagrupowe@nn.pl
Formularz obsługowy i reklamacyjny
Przedstawiciele

Nasi przedstawiciele
w całej Polsce
są cały czas do Twojej dyspozycji

Wyszukaj
  • O Nationale - Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Aktualności
    • Ochrona danych osobowych
    • Biuro prasowe
    • Kariera
    • Blog o finansach
    • Blog o zdrowiu
    • Portal Dostawcy
  • Produkty

    • Grupowe ubezpieczenie na życie
    • Indywidualna kontynuacja
    • PPK
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Zmiany w umowie
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Przewodnik obsługowy
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Oddziały i doradcy
    • Placówki i szpitale
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt., godz. 9:00 - 17:00

    • Koszt połączenia według taryfy operatora. Dla numeru 801 20 30 40 może się zdarzyć, że operator naliczy opłatę za numer specjalny. To zależy od Twojej umowy.

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2023 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram