Mówią na nas "cool center". Pracujemy w samym centrum Warszawy i... samym centrum relacji z naszymi klientami. Chcesz do nas dołączyć?
Ważna informacja dla klientów dawnego MetLife
Wyłączyliśmy portal e-klient. Od teraz możesz korzystać z portalu Moje NN do obsługi swojego indywidualnego ubezpieczenia na życie. Sprawdź, co jeszcze przygotowaliśmy dla Ciebie w związku z połączeniem firm. Dowiedz się więcej
Mówią na nas "cool center". Pracujemy w samym centrum Warszawy i... samym centrum relacji z naszymi klientami. Chcesz do nas dołączyć?
W pracy bardzo ważna jest dla nas perspektywa klienta i odpowiadanie na jego faktyczne potrzeby. Chcesz z nim wejść na wyższy poziom relacji, otaczając klientów wsparciem i ekspertyzą w zakresie obsługi naszych produktów ubezpieczeniowych? Nasze call center, na które mówimy "cool" center, to miejsce dla Ciebie.
Nasz zespół tworzą pozytywni profesjonaliści, którzy wspierają się codziennej pracy, wymieniąjąc wiedzą i ekspertyzą. Swoją przygodę z Nationale-Nederlanden rozpoczniesz od profesjonalnych, dwutygodniowych warsztatów wdrożeniowych. Ale to nie jedyne korzyści z pracy w naszym "cool" center.
Oferujemy umowę o pracę na pełen etat, ponieważ wiemy, jak ważna jest stabilizacja.
W Contact Center pracujemy hybrydowo, ale w pierwszych 2-3 miesiącach pracy potrzebujemy Cię w biurze. Szkolenia wdrożeniowe i pierwsze tygodnie samodzielnej pracy zaplanowaliśmy stacjonarnie. Po tym czasie to już kwestia indywidualna – Twoich wyników w pracy, samodzielności i warunków do pracy z domu. A dla tych co chcą oderwać się od domowej kanapy – nasze biuro jest cały czas dostępne!
Pod okiem ekspertów będziesz mieć szansę nauczyć się obsługi m. in. takich programów jak CRM czy PEGA.
W codziennych sprawach wymagających czasu i przemieszczania się po mieście możemy liczyć na pomoc konsjerża - Ask Henry, który w Twoim imieniu załatwi codzienne sprawunki.
Troszczymy się o zdrowie naszych pracowników i ich rodzin. Prywatną opiekę medyczną możesz rozszerzyć o swoich najbliższch.
Czujemy się bezpiecznie dzięki ubezpieczeniu grupowemu, które finansuje pracodawca oraz atrakcyjnym zniżkom na ubezpieczenia indywidualne.
Otrzymane punkty możemy zamienić na szereg benefitów: bilety do kina czy teatru, kupony do sklepów, pakiety SPA, kursy językowe, rozrywki dla dzieci, czy wakacyjne wyjazdy.
Kartę możesz zamówić dla siebie i najbliższych. Formę szlifujemy także pod okiem trenerów w sekcji biegowej i koszykówki.
"Sama podejmuję decyzje, w jaki sposób realizować zadania. Mam też wpływ na przebieg projektów, w których biorę udział oraz to, co w ich wyniku powstaje. Oraz poczucie, że szef zawsze bierze pod uwagę moją opinię. Mam tu swobodę w działaniu w swoim obszarze. Jest to dla mnie w pewnym sensie docenienie ze strony pracodawcy."
Diana, Zespół Analiz Marketingowych i Utrzymania Klienta
Nasze "cool" center zlokalizowane jest przy ulicy Topiel 12 na warszawskim Powiślu. W okolicy pełno jest klimatycznych knajp idealnych na szybki lunch, po pracy spotykamy się ze znajomymi na niedalekich Bulwarach Wiślanych. W okolicy znajdują się: apteka, pralnia, Rossmann, piekarnia i wiele innych sklepów, które ułatwiają nam codzienną organizację domowego życia, a dojazd do pracy nie stanowi dla nas wyzwania.
spacerem od przystanku autobusowego
od metra Centrum Nauki Kopernik
na piechotę od stacji PKP Powiśle
Rozpocznij z nami pomarańczowy szlak
Dopasowujemy się do zmieniającej się rzeczywistości! Ważne jest dla nas bezpieczeństwo Wasze i naszych pracowników, dlatego rekrutacja odbywa się w całości online. Chcemy dobrze poznać Ciebie jako człowieka, a nie tylko jako pracownika. Chcemy także, abyś Ty dobrze poznał nas. Nieformalna atmosfera naszego spotkania może Cię pozytywnie zaskoczyć.
CV to Twoja wizytówka. Opowiedz nam o swoich dotychczasowych doświadczeniach w pracy z klientem. Pochwal się swoimi sukcesami i mocnymi stronami. Jeżeli wolisz, wyślij nam link do Twojego profilu na LinkedIn.
Zadzwonimy do Ciebie, aby lepiej poznać Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy.
Chcemy lepiej się poznać, aby mieć pewność, że do siebie pasujemy. Dlatego wyślemy Ci link do aplikacji Microsoft TEAMS, dzięki której będziemy mogli się spotkać nie wychodząc z domu.
Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez wszystkie formalności związane z zawarciem umowy o pracę i już pierwszego dnia zaprosimy na profesjonalne, dwutygodniowe szkolenie.
"Nationale-Nederlanden to dla mnie przede wszystkim rozwój i stabilność zatrudnienia. Firma potrafi docenić zaangażowanie, stworzyć przestrzeń do rozwoju. Zapewnia stabilność zatrudnienia nawet najbardziej ambitnym pracownikom poprzez udostępnianie im coraz to nowszych wyzwań. To pierwsza firma, w której zagościłam na dłużej, ponieważ potrafiła docenić moje ambicje, chęć rozwoju i zapewniła mi stabilność zatrudnienia i wyzwań."
Justyna, Zespół Rozwoju Sprzedaży
Działamy w oparciu o dane: badamy potrzeby i oczekiwania zarówno klientów jak i pracowników i na ich podstawie proponujemy rozwiązania szyte na miarę. Dbamy także o otoczenie, które ma ogromny wpływ na nasze życie i zdrowie - mamy proekologiczne podejście, szacunek dla różnorodności i angażujemy się w projekty społeczne. Dzięki temu wiemy, że nasza praca ma sens. Potwierdzają to nagrody i wyróżnienia dla nas jako pracodawcy. Jesteśmy z nich dumni.
Wyślij CV
Chcesz do nas dołączyć, ale nie wiesz, na jakie stanowisko aplikować? A może nie trafiłeś na ofertę pracy dla siebie? Wyślij nam swoje CV, a my postaramy się znaleźć propozycję dla Ciebie. U nas naprawdę dużo się dzieje!