• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • Znajdź doradcę
NN logo
NN logo
  • Umbrella
    Ubezpiecz życie (dokończ zakup)
  • User
    Moje NN
  • Payments
    Serwis IKE i IKZE w DFE

  • More
    Dla firm
    • Graph
      N-Portal PPK
    • Users
      Nfirma
Zgłoś zdarzenie
    • Phone
      Kontakt
    • Pin
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document
      Dokumenty
    • InfoRound
      Rodzaje zdarzeń
    • folder
      Obsługa Klienta
  • Życie i zdrowie

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Kalkulator ubezpieczenia na życie online
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie zdrowia psychicznego dla dorosłych
    • Ubezpieczenie zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży
    • Diagnostyka w kierunku poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek choroby wymagającej leczenia operacyjnego
    • Ubezpieczenie na wypadek pogorszenia się stanu zdrowia w wyniku choroby lub NW
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek leczenia szpitalnego lub operacji
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy
    • Ubezpieczenie dziecka
  • Dziecko
  • Emerytura

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Komentarze inwestycyjne
  • Dom i mieszkanie

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
  • Turystyka i hobby

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży
Wróć
  • Strona główna
  • Dla Ciebie
  • Dom i mieszkanie
  • Ubezpieczenie domu i mieszkania

Dostępne u doradcy Dostępne online

Ubezpiecznie domu i mieszkania

  • wypłata w razie pożaru, zalania i innych zdarzeń losowych

  • różne zakresy ochrony do wyboru

  • zabezpieczenie także pod kredyt hipoteczny

Kup online
  • Dlaczego warto
  • Dopasuj ubezpieczenie
  • Sytuacje, w których chronimy
  • Wyłączenia
  • Jak to działa
  • Oferta u doradcy
  • Zniżki
  • FAQ
  • Dokumenty
Zamów rozmowę

Dlaczego warto

Nasze ubezpieczenie domu i mieszkania „Moje cztery kąty” obejmuje nieruchomość, jej wykończenie i rzeczy w środku – to, co jest dla Ciebie ważne w codziennym życiu.

Chronisz to co ważne

Zabezpieczysz nie tylko dom czy mieszkanie, ale też rzeczy osobiste, cenne rzeczy, garaż, instalacje OZE – wszystko w jednym, kompleksowym produkcie.
Zyskujesz: pewność, że w razie szkody otrzymasz środki, które pomogą Ci odtworzyć wartość nieruchomości i wyposażenia
 

Ty decydujesz o zakresie ubezpieczenia

Sam wybierasz, co ubezpieczasz i w jakim zakresie. Możesz ustalić sumę ubezpieczenia, pominąć elementy, które Cię nie dotyczą (np. garaż, czy inne budynki), i dobrać dodatkowe opcje.
Zyskujesz: kontrolę nad zakresem ubezpieczenia i kosztami

Pomoc, gdy jej potrzebujesz

Jeśli dojdzie do szkody, nie zostajesz sam. Zapewniamy mieszkanie zastępcze, a w ramach Asystenta domu 24h pomoc fachowców i organizację napraw (np. hydraulik, elektryk, szklarz). W opcji Asystenta domu Premium zapewniamy dodatkowe usługi: naprawa sprzętu AGD/RTV/IT, pomoc dla zwierząt domowych w razie nieszczęśliwego wypadku, organizacja wizyty dekoratora wnętrz po szkodzie.
Zyskujesz: poczucie zaopiekowania, gdy najbardziej tego potrzebujesz.
 

Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym

Chroni Cię w sytuacjach, gdy przypadkowo wyrządzisz szkodę innym – np. zalejesz mieszkanie sąsiada albo coś uszkodzą Twoje dzieci, goście czy zwierzęta. Oprócz ochrony finansowej oferujemy Pomoc Sąsiedzką – wsparcie w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych po szkodzie.
Zyskujesz: pewność, że koszty naprawy nie obciążą Twojego budżetu.

Rozszerzenia Premium

W ramach Asystenta domu Premium możesz dodać dodatkową ochronę:
•    pomoc dla zwierząt domowych po nieszczęśliwym wypadku,
•    naprawę sprzętu AGD/RTV/IT,
•    organizację wizyty dekoratora wnętrz po szkodzie.
Dla osób wynajmujących dom lub mieszkanie dostępny jest Asystent wynajmującego, który zapewnia wsparcie w przypadku szkód w wynajmowanej nieruchomości i dodatkowe usługi.
Zyskujesz: ubezpieczenie, które elastycznie dopasowuje się do Twoich potrzeb.

Instalacje OZE – fotowoltaika

Kompleksowa ochrona mienia obejmuje również instalacje OZE, w tym fotowoltaikę, abyś miał pewność, że w razie jej uszkodzenia otrzymasz odszkodowanie.
Zyskujesz: Ochronę dla nowoczesnych źródeł energii, spokój w przypadku awarii lub szkody oraz pewność, że Twoja instalacja fotowoltaiczna jest objęta zakresem ubezpieczenia.

Cesja polisy – zabezpieczenie kredytu

Twoje ubezpieczenie może pełnić rolę zabezpieczenia kredytu hipotecznego – wystarczy dokonać cesji na rzecz banku. Dzięki temu spełniasz wymagania instytucji finansowej i chronisz swój majątek w jednym produkcie.
Zyskujesz: Spokój, że spełniasz warunki umowy kredytu i ochronę nieruchomości.

Dopasuj ubezpieczenie do siebie

Każdy dom lub mieszkanie jest inne – dlatego nasze ubezpieczenie możesz skonfigurować tak, by odpowiadało Twoim potrzebom. Bez sztywnych pakietów, bez zbędnych kosztów.

Wybierz co chcesz ubezpieczyć:
  • nieruchomość,
  • nieruchomość z wykończeniem,
  • rzeczy w domu, wykończenie,
  • OC w życiu prywatnym.

Na podstawie rozmowy o Twoich potrzebach i analizy ryzyk zaproponujemy Ci odpowiedni wariant:
Ochrona – podstawowy zakres od zdarzeń losowych (np. pożar, zalanie, powódź, przepięcia).
Ochrona Plus – szerszy zakres zdarzeń 

Wybierz zakres i sumę ubezpieczenia samodzielnie

Nie narzucamy Ci wartości nieruchomości czy Twoich rzeczy. Sam decydujesz, co chcesz chronić i w jakiej wartości – dopasowując ochronę do swojego majątku. 

Wybierając sumę ubezpieczenia pamiętaj, że, jeśli zaniżysz wartość mienia, odszkodowanie może nie wystarczyć na pokrycie strat, np. po pożarze lub powodzi. Jeśli wybierzesz za wysoką wartość mienia, odszkodowanie i tak będzie wypłacone według rynkowej wartości mienia w dniu powstania szkody.

Zrezygnuj z tego, czego nie potrzebujesz

Nie masz garażu, fotowoltaiki rzeczy w ogrodzie? Nie musisz ich ubezpieczać. Płacisz tylko za to, co naprawdę chcesz chronić.

Dodaj rozszerzenia ochrony

Dodaj rozszerzenia ochrony, które pasują do Twoich potrzeb:

•    Ochrona przed kradzieżą i stłuczeniem
Zabezpiecz się na wypadek kradzieży z włamaniem lub rabunku. Możesz także rozszerzyć ochronę o stłuczenie elementów takich jak np. szyby czy płyta kuchenna – pod warunkiem, że ubezpieczona jest nieruchomość z wykończeniem lub wykończenie.

 

•    Asystent domu Premium, a w nim:
    - Pomoc dla zwierząt domowych, wsparcie weterynaryjne i organizacyjne, gdy Twój pupil potrzebuje pomocy po nieszczęśliwym wypadku;
    - Naprawa sprzętu AGD/RTV/IT, pomoc techniczna przy awarii lodówki, pralki, telewizora czy komputera – bez stresu i szukania fachowca;
    - Deratyzacja i dezynsekcja – w przypadku pojawienia się szkodników;
    - Organizacja wizyty dekoratora wnętrz, czyli konsultacja z ekspertem, który pomoże Ci odświeżyć lub zaaranżować wnętrze po szkodzie;
    - Pomoc w ogrodzie, otrzymasz wsparcie w uporządkowaniu przestrzeni ogrodu po szkodzie.

 

•    Asystent wynajmującego - wsparcie dla wynajmujących
Jeśli wynajmujesz dom lub mieszkanie – otrzymasz pomoc w razie szkód wyrządzonych nieumyślnie przez najemcę, przestoju w wynajmie i organizacji mieszkania zastępczego dla najemcy. 

 

•    Wzrost wartości nieruchomości 
Jeśli wartość Twojej nieruchomości wzrośnie, suma ubezpieczenia może zostać automatycznie podniesiona do wartości nie większej niż 3 000 000 zł na dzień powstania szkody – bez konieczności zmiany polisy*. 

 

*Automatyczne podniesienie sumy ubezpieczenia dostępne przy zawarciu umowy przez Doradcę Nationale – Nederlanden, tylko w wariancie Ochrona Plus, pod warunkiem objęcia ochroną nieruchomości wraz z wykończeniem.

Kiedy warto mieć ubezpieczenie domu i mieszkania

pożar w domu

Pożar, zalanie, powódź

Nieprzewidywalne zdarzenia mogą zniszczyć Twój dom lub mieszkanie i rzeczy osobiste.
Co zyskujesz?

  • Ochronę nieruchomości i wyposażenia
  • Poczucie spokoju, że dorobek życia jest zabezpieczony
włamanie do domu

Kradzież z włamaniem lub rabunek

Strata cennych przedmiotów to nie tylko koszt, ale też stres.
Co zyskujesz?

  • Ochronę rzeczy wartościowych – biżuterii, sprzętu, kolekcji
  • Odszkodowanie, które pomoże Ci odzyskać równowagę finansową i – w miarę możliwości – odkupić utracony sprzęt.
awaria

Awaria czy szkoda w domu lub mieszkaniu

Zalanie, pożar lub awaria instalacji mogą sprawić, że dom lub mieszkanie stanie się czasowo nie do zamieszkania.
Co zyskujesz?

  • Mieszkanie zastępcze
  • Pomoc techniczną i organizacyjną dzięki Asystentowi domu 24h*

* Asystent domu 24h dostępny w każdej polisie, a w opcji Premium z rozszerzonym zakresem usług
 

ubezpieczenie OC

Szkody wyrządzone innym

Zalanie sąsiada, szkody spowodowane przez dzieci, gości czy zwierzęta – takie sytuacje mogą oznaczać wysokie, nieprzewidziane koszty.
Co zyskujesz dzięki ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej w życiu prywatnym?

  • Pokrycie kosztów naprawy szkód, które musiałbyś opłacić z własnej kieszeni
  • Spokój finansowy, że koszty naprawy nie obciążą Twojego budżetu
pożar w domu

Masz zwierzęta domowe?

Nagły, nieszczęśliwy wypadek pupila może wymagać szybkiej reakcji – i wsparcia
Co zyskujesz?

  • Pokrycie kosztów leczenia w razie nieszczęśliwego zdarzenia.
  • Wsparcie organizacyjne: transport do lecznicy, opiekę po zabiegu, pomoc w znalezieniu specjalisty.
awaria uwaga

Awaria sprzętu w domu

Pralka, lodówka czy komputer – gdy się psują, to zawsze kłopot.
Co zyskujesz?

  • Naprawę sprzętu AGD/RTV/IT*
  • Fachową pomoc bez szukania serwisu na własną rękę

*Sprzęt nie może być starszy niż 8 lat
 

najem

Wynajmujesz dom lub mieszkanie?

Szkody wyrządzone przez najemcę lub przestój w wynajmie mogą oznaczać duże koszty.
Co zyskujesz?

  • Wsparcie Asystenta wynajmującego
  • Pokrycie szkód wyrządzonych nieumyślnie przez najemcę i rekompensatę za utracony czynsz
Wzrost wartości nieruchomości

Wzrost wartości nieruchomości

Ceny rosną – a suma ubezpieczenia może być za niska.
Co zyskujesz?

  • Automatyczne podniesienie sumy ubezpieczenia w przypadku ubezpieczenia Nieruchomości z Wykończeniem w wariancie Ochrona Plus 
  • Ochronę przed zmianami cen nieruchomości

Ubezpieczenie wynajmowanego domu lub mieszkania 

Jeśli jesteś właścicielem mieszkania lub domu, który wynajmujesz innym, warto pomyśleć o ubezpieczeniu domu/mieszkania na wynajem.

Sprawdź ubezpieczenie domu na wynajem

Wyłączenia odpowiedzialności

O ubezpieczeniach mówimy wprost - każde ubezpieczenie posiada wyłączenia. Pamiętaj, że nie każde mienie ubezpieczamy i nie każde zdarzenie jest objęte ochroną 

> Zobacz wyłączenia

 

Jak to działa w praktyce

  • Krok

    Zdarzenie

    Jeśli w domu np. wybuchł pożar, uszkodził go silny wiatr lub został zalany przez niezakręcony kran - spokojnie. W pierwszej kolejności zadbaj o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich, jeśli to potrzebne wezwij pomoc dzwoniąc na ogólnodostępny numer alarmowy 112. W przypadku włamania, kradzieży czy rabunku niezwłocznie zawiadom o zdarzeniu policję. 

  • Krok

    Zgłoszenie szkody ubezpieczycielowi

    O zdarzeniu poinformuj nas jak najszybciej, najlepiej nie później niż 3. dnia roboczego od jej wystąpienia. Możesz to zrobić:

    • online,
    • telefonicznie (dzwoniąc pod numer +48 22 522 71 24 lub 801 20 30 40) lub
    • wyślij dokumenty pocztą.
       

    Będziemy potrzebować: numeru polisy, Twoich danych oraz opisu sytuacji, która miała miejsce. Dołącz także zdjęcia dokumentujące zniszczenia. 

    Zgłoś szkodę
  • Krok

    Pomoc Assistance

    Jeżeli potrzebujesz pomocy w zlikwidowaniu skutków zdarzenia (np. trzeba naprawić rurę lub wymienić zamki w drzwiach), albo nie możesz wrócić do zniszczonego mieszkania, zadzwoń pod numer +48 22 203 79 23. Zorganizujemy i zapłacimy za pomoc fachowców, bądź zapewnimy Tobie i Twoim najbliższym nocleg w hotelu oraz zaopiekujemy się Twoimi rzeczami. 

  • Krok

    Wypłata odszkodowania

    Pieniądze, które pozwolą Ci na pokrycie wyrządzonych szkód otrzymasz od nas tak szybko, jak to będzie możliwe. Jeżeli wszystko będzie dla nas jasne, odszkodowanie wypłacimy w ciągu 30 dni od zgłoszenia szkody. W innym wypadku możemy Cię poprosić o dodatkowe wyjaśnienia. 

Jak wygląda zdalny zakup produktu u doradcy?

Określasz swoje potrzeby

W trakcie telefonicznej rozmowy  (możesz ją odbyć także online) opowiadasz doradcy o swoich potrzebach i o tym, czego oczekujesz od ubezpieczenia.

Otrzymujesz ofertę

Na podstawie analizy Twoich potrzeb, doradca przedstawi Ci ofertę, która uwzględni Twoje potrzeby – zakres i sumy ubezpieczenia. Przed podjęciem decyzji, otrzymasz od nas wszystkie niezbędne dokumenty, w tym OWU, mailem.

Decydujesz

Po podjęciu decyzji, podczas telefonicznej rozmowy, wspólnie z doradcą wypełniacie wniosek o ubezpieczenie. Zostaniesz poproszony o przesłanie skanu dowodu osobistego, aby potwierdzić Twoją tożsamość.

Otrzymujesz stałe wsparcie

Po opłaceniu składki, wyślemy Ci polisę na Twój adres mailowy. W razie potrzeby, nasz doradca będzie z Tobą w kontakcie.

Skontaktuj się z doradcą

Nasz doradca pomoże zoptymalizować produkt pod Twoje wymagania

Zniżki na ubezpieczenie domu i mieszkania 

10% zniżki dla dużych rodzin

By z niej skorzystać, wystarczy przy zakupie polisy online wpisać numer swojej Karty Dużej Rodziny we właściwym polu.

Kup online

Dlaczego
Nationale-Nederlanden

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy NN, która od 175 lat oferuje ubezpieczenia w wielu krajach. W Polsce oferujemy proste produkty, dzięki którym zabezpieczamy przyszłość finansową naszych klientów i ich bliskich. Jesteśmy też marką odpowiedzialną społecznie. Za nasze działania jesteśmy doceniani licznymi nagrodami.

  • Superbrands 2025
  • Instytucja Roku 2024
  • Gwiazda Jakości Obsługi 2024
Superbrands 2025

Superbrands 2025

Jesteśmy jedną z najsilniejszych marek w Polsce. Tytuł przyznawany jest przez Radę Marek, która bierze pod uwagę opinię ponad 6000 klientów.

Instytucja Roku 2024

Instytucja Roku 2024

Zajęliśmy 2. miejsce w kategorii Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce. Klienci oceniali nas w trzech obszarach: najlepsza obsługa w placówce, najlepszy proces zawarcia polisy turystycznej oraz najlepsza obsługa w kanałach zdalnych.

Gwiazda Jakości Obsługi 2024

Gwiazda Jakości Obsługi 2024

To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów. Wskazali oni, że doceniają nas za profesjonalizm i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów. Docenili też prostą komunikację i wygodne korzystanie ze strefy online.

Najczęściej zadawane pytania

Kto może kupić ubezpieczenie domu i mieszkania „Moje cztery kąty”?

Ubezpieczenie może kupić osoba fizyczna, która:
•    jest właścicielem mieszkania lub domu,
•    posiada spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu,
•    jest użytkownikiem wieczystym nieruchomości.
Możesz ubezpieczyć swoją nieruchomość lub inne mienie albo nieruchomość lub mienie należące do innych osób (np. rodziców lub innych osób bliskich).

 

Czy można ubezpieczyć mieszkanie przeznaczone na wynajem?

Tak. Jeśli wynajmujesz mieszkanie, możesz dodać do ubezpieczenia opcję Asystent wynajmującego. Dzięki niej zyskasz:
•    pokrycie szkód nieumyślnie spowodowanych przez najemcę (np. pożar, zalanie, stłuczenie),
•    organizację i pokrycie kosztów mieszkania zastępczego dla najemcy (do 200 zł /dobę i maksymalnie za okres 2 miesięcy), lub rekompensatę za utracony czynsz z tytułu najmu (do 2 miesięcy),
•    pokrycie kosztów pośrednika nieruchomości po szkodzie w celu poszukiwania nowego najemcy.

Co może obejmować podstawowy zakres ubezpieczenia?

•    Ochronę od zdarzeń losowych (np. pożar, zalanie, powódź, przepięcia) dla nieruchomości, jej stałych elementów i wyposażenia – w dwóch wariantach do wyboru: 
1)    Ochrona – podstawowy zakres od zdarzeń losowych (np. pożar, zalanie, powódź, przepięcia).,
2)    Ochrona Plus – szerszy zakres zdarzeń
oraz Pomoc Assistance w zakresie Asystenta domu 24h (np. hydraulik, elektryk, ślusarz).

•    OC w życiu prywatnym

Jakie opcje dodatkowe można wybrać?

  • •    Kradzież z włamaniem lub rabunek – dla osób, które chcą zabezpieczyć cenne przedmioty
  • •    Stłuczenie elementów nieruchomości (np. szyby, płyty kuchenne) - dla osób dbających o wykończenie
  • •    Asystent domu Premium – dla osób oczekujących dodatkowej pomocy (naprawa sprzętu AGD/RTV/IT*, pomoc dla zwierząt domowych po nieszczęśliwym wypadku, organizacja wizyty dekoratora wnętrz po szkodzie).
  • •    Asystent wynajmującego - dla właścicieli wynajmujących mieszkanie.

*Sprzęt nie może być starszy niż 8 lat

Czy można ubezpieczyć cenne rzeczy lub dzieła sztuki?

Tak, ale wymagamy listy tych rzeczy z opisem i wartością.  Dzieła sztuki ubezpieczysz tylko wtedy, gdy umowę zawierasz przez naszego doradcę/agenta. Jeśli ubezpieczasz mieszkanie lub dom, które wynajmujesz nie obejmujemy ochroną gotówki, biżuterii, cennych rzeczy i dzieł sztuki.
 Jeśli ubezpieczasz mieszkanie lub dom przeznaczone na wynajem, nie obejmujemy ochroną: gotówki, biżuterii, dzieł sztuki, cennych rzeczy.

Czy ubezpieczenie działa za granicą?

Ochrona mienia działa tylko na terenie Polski. Odpowiedzialność Cywilną (OC) w życiu prywatnym możesz dodatkowo rozszerzyć na Europę lub cały Świat – wybierasz to przy zawieraniu umowy.

W jakich przypadkach można liczyć na odszkodowanie?

Gdy wystąpi szkoda w mieniu spowodowana zdarzeniem losowym objętym wybranym wariantem Ochrona lub Ochrona Plus (np. pożar, zalanie, powódź, przepięcie, uderzenie pioruna, wiatr) oraz kradzieżą z włamaniem, rabunkiem lub stłuczeniem elementów nieruchomości – jeśli masz te opcje w polisie.

Ile wynosi odszkodowanie?

Do wysokości sumy ubezpieczenia wskazanej w polisie, z uwzględnieniem limitów i udziałów własnych. Wysokość odszkodowania ustalamy na podstawie cen rynkowych z dnia szkody – kosztów naprawy, odbudowy lub wartości odtworzeniowej mienia. Uwzględniamy także koszty akcji ratowniczej, uprzątnięcia pozostałości, transportu i składowania.

Kiedy nie wypłacimy odszkodowania?

Nie wypłacimy odszkodowania m.in., gdy:
•    szkoda powstała umyślnie lub w celu wyłudzenia odszkodowania,
•    nie były spełnione wymagane zabezpieczenia,
•    szkoda wynikała z wad konstrukcyjnych, prac remontowych, braku przeglądów,
•    szkoda dotyczy rzeczy wyłączonych z ochrony (np. gotówka, biżuteria w wynajmowanym mieszkaniu).

Pełną listę wyłączeń naszej odpowiedzialności znajdziesz tu oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Jakiego mienia nie ubezpieczamy?

Pełną listę jakiego mienia nie ubezpieczamy znajdziesz tu oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Jakie są obowiązki Ubezpieczonego?

To m.in.:
•    utrzymywać nieruchomość w należytym stanie technicznym,
•    przestrzegać przepisów przeciwpożarowych i budowlanych,
•    zabezpieczyć instalacje przed mrozem,
•    powiadomić odpowiednie służby (np. policję przy kradzieży, straż pożarną przy pożarze),
•    podjąć działania ograniczające rozmiar szkody.

 

Jak zgłosić szkodę?

•    Online
•    Telefon: +48 22 522 71 24 lub 801 20 30 40,
•    Pomoc Assistance: Centrum Alarmowe +48 22 203 79 23 (24h).
Przygotuj zdjęcia uszkodzeń, spis rzeczy i dokumenty potwierdzające własność.

 

Jak skorzystać z Asystenta domu 24h?

Zadzwoń do Centrum Alarmowego: +48 22 203 79 23. Zorganizujemy i pokryjemy koszty hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza, dozór mienia, transport i przechowanie mienia, transport i zakwaterowanie w hotelu – zgodnie z limitami w polisie.

Jak zgłosić reklamację?

•    Online: formularz 
•    Telefonicznie: +48 22 522 71 24 lub 801 20 30 40,
•    Listownie: Nationale-Nederlanden TU S.A. ul. Topiel 12, 00-342, Warszawa
•    Osobiście w naszej siedzibie
•    Przez e-doręczenia na adres: AE:PL‑11288‑15775‑DRURF‑27

Na reklamację odpowiadamy w ciągu 30 dni (maksymalnie 60 dni w trudnych przypadkach).

Od czego zależy wysokość składki?

Wysokość składki zależy od:
•    wartości nieruchomości i wykończenia,
•    zakresu ochrony (wybrany wariant: Ochrona lub Ochrona Plus, oraz opcje dodatkowe, takie jak: kradzież, stłuczenie, OC w życiu prywatnym, dodatkowe assistance, objęcie garażu, cennych rzeczy czy instalacji OZE),
•    lokalizacji i strefy ryzyka (np. powódź),
•    rodzaju konstrukcji budynku,
•    historii szkód.

Cesja a wypłata odszkodowania – jak to wygląda?

 Jeśli ustanowiłeś cesję polisy na rzecz banku, odszkodowanie wypłacimy bankowi do wysokości jego roszczenia z tytułu umowy kredytu. Nadwyżkę otrzyma Osoba ubezpieczona, czyli ta, której mienie było objęte ochroną.

Dokumenty

Dokumenty określające warunki zawarcia umowy (Ogólne Warunki Ubezpieczenia - OWU)

OWU "Moje cztery kąty" (PDF, 1 MB)

Karta produktu

Karta Produktu Ubezpieczeniowego "Moje cztery kąty" (PDF, 361 KB)

Zgłoszenie cesji

Zgłoszenie cesji w trakcie trwania umowy - ubezpieczenie nieruchomości (PDF, 1019 KB)

Regulamin dotyczący samolikwidacji szkody

Regulamin świadczenia usług samodzielnej likwidacji szkody drogą elektroniczną (PDF, 164 KB)

Inne

Szczegółowe informacje o Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe Sp. z o.o. jako agencie ubezpieczeniowym (PDF, 166 KB) Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (PDF, 166 KB)

Dobrze wiedzieć

klucze do mieszkania
Zespół Nationale-Nederlanden 02.09.2025

Podatek przy zakupie mieszkania – kto i ile musi zapłacić?

Zakup własnego mieszkania to nie tylko radość, ale także formalności. Sprawdź, kto i ile musi zapłacić.

Czytaj więcej
Ubezpieczenie sprzętu fotograficznego - sprzęt fotograficzny
Zespół Nationale-Nederlanden 14.05.2025

Ubezpieczenie sprzętu fotograficznego – na czym polega? Jak je uzyskać?

Sprzęt fotograficzny, taki jak aparat, obiektyw, statyw czy inne akcesoria, zwykle kosztuje niemało. Ubezpieczenie może zabezpieczyć Cię finansowo na wypadek m.in. kradzieży, zaginięcia czy uszkodzenia takiego sprzętu. W ramach polisy mieszkaniowej czy ubezpieczenia turystycznego możesz ubezpieczyć także sprzęt fotograficzny, taką opcję dajemy ci w Nationale-Nederlanden Towarzystwie Ubezpieczeń S.A.

Czytaj więcej
prace stolarskie
Zespół Nationale-Nederlanden 24.03.2025

Jak sprawdzić, czy działka jest budowlana? Krok po kroku

Zanim kupisz działkę, warto wiedzieć, jaki jest jej status. Dowiedz się, jak sprawdzić, czy dana działka jest budowlana!

Czytaj więcej
Przejdź do bloga

Nota prawna:

Materiał marketingowy Nationale-Nederlanden TU S.A. Materiał przedstawia wybrane informacje o ubezpieczeniu „Moje Cztery Kąty” i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat zakresu ubezpieczenia, wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności ubezpieczyciela, limitów i warunków realizacji świadczeń znajdują się w Ogólnych warunkach ubezpieczenia „Moje cztery kąty” .

  • O Nationale-Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Zrównoważony rozwój
    • Aktualności
    • Biuro prasowe
    • Blog o finansach
    • Blog o zdrowiu
    • Kariera
    • Portal Dostawcy
    • Ochrona danych osobowych
  • Produkty

    • Życie i zdrowie
    • Dziecko
    • Emerytura
    • Dom i mieszkanie
    • Podróże i rower
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Moje NN
    • Zmiany w umowie
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Reklamacje
    • Aktualizacja danych
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Oddziały i doradcy
    • Placówki i szpitale
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Zgłoś swoją sprawę
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt. g. 9:00-17:00
    • Koszt połączenia według taryfy operatora. Dla numeru 801 20 30 40 może się zdarzyć, że operator naliczy opłatę za numer specjalny. To zależy od Twojej umowy.
  • Dla Ciebie
    • Kalkulator ubezpieczenia na życie online
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie zdrowia psychicznego dla dorosłych
    • Ubezpieczenie zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży
    • Diagnostyka w kierunku poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek choroby wymagającej leczenia operacyjnego
    • Ubezpieczenie na wypadek pogorszenia się stanu zdrowia w wyniku choroby lub NW
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek leczenia szpitalnego lub operacji
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy
    • Ubezpieczenie dziecka
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Komentarze inwestycyjne
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży
  • Dla Firmy
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2023 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Mapa serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram