wypłata w razie pożaru, zalania i innych zdarzeń losowych
trzy zakresy ochrony do wyboru i możliwość zakupu online
zabezpieczenie także pod kredyt hipoteczny
Co może obejmować ubezpieczeniedomu i mieszkania?
Twój dom to nie tylko cztery ściany, ale także przedmioty, którymi się otaczasz, sposób w jaki lubisz spędzać czas i bliskie Ci osoby. Dzięki ubezpieczeniu domu lub mieszkania możesz ochronić wszystko to, co dla Ciebie ważne.
Wypłata w razie pożaru, zalania i innych zdarzeń
Otrzymasz odszkodowanie po takich zdarzeniach jak, m. in.: pożar, powódź, zalanie, przepięcie, stłuczenie czy kradzież z włamaniem.
Pomoc fachowców po szkodzie
Jeśli w Twoim domu dojdzie do szkody, zaoferujemy wsparcie naszych fachowców (np. hydraulika, elektryka, szklarza) i zapłacimy za ich pracę (w ramach usługi Asystent domu 24h, którą otrzymujesz w pakiecie).
OC w życiu prywatnym
Pomożemy Ci pokryć finansowe zobowiązania za szkody spowodowane nieumyślnie innym osobom (np. gdy zalejesz sąsiada albo uszkodzisz drzwi wejściowe do klatki). Ubezpieczenie zadziała także poza domem (np. podczas jazdy na nartach), a także wtedy, kiedy szkodę wyrządzi ktoś z Twoich domowników, np. dziecko albo pies.
Zwrot pieniędzy za rzeczy skradzione poza domem
Ubezpieczymy od kradzieży i rabunku przedmioty, które Ty lub Twoi bliscy zabieracie ze sobą do pracy, na spacer czy dłuższą wycieczkę, np. portfel, telefon komórkowy, aparat fotograficzny, rower (w ramach opcji dodatkowej „Rzeczy poza Domem”).
Dopasuj ubezpieczenie domu i mieszkaniado swoich potrzeb
To Ty wiesz, co jest dla Ciebie naprawdę ważne. Dlatego dajemy Ci możliwość ubezpieczenia Twojego domu lub mieszkania na różne sposoby.
Zobacz przykładowe konfiguracje ubezpieczenia.
Propozycja dla Ciebie może zostać przedstawiona po tym jak poznamy Twoją sytuację i potrzeby.
Ochrona Podstawowa
Ochrona Rozbudowana
Ochrona Szeroka
Na jakie zdarzenia chcesz ubezpieczyć dom/mieszkanie?
od najczęstszych zdarzeń, często wymagana przez bank przy kredycie hipotecznym
od różnych zdarzeń losowych w tym np. kradzieży czy zalania mieszkania sąsiada
od wielu różnych zdarzeń, także tych, które trudno sobie wyobrazić
Suma ubezpieczenia
W przypadku Ochrony Podstawowej, do kredytu i Ochrony Szerokiej sam określasz wartość swojej nieruchomości (sumę ubezpieczenia) – nie ulegnie ona zmianie przez cały okres trwania polisy. W Ochronie Pełnej– suma ubezpieczenia zmienia się wraz ze wzrostem bądź spadkiem wartości Twojej nieruchomości (wynosi tyle, ile wartość Twojego domu lub mieszkania w dniu powstania szkody.
do 1,5 mln
do 1,5 mln
do 2 mln
Co zyskujesz w ramach ochrony
Ubezpieczenie na wypadek pożaru, powodzi zalania i innych zdarzeń
W przypadku Ochrony Podstawowej, do kredytu ubezpieczeniem obejmiemy także takie zdarzenia jak: huk ponaddźwiękowy, katastrofa budowlana, lawina, powódź, osunięcie się ziemi, pękanie mrozowe, przepięcie, stłuczenie, uderzenie pojazdu, upadek drzewa lub innych przedmiotów, upadek statku powietrznego, wiatr, wybuch zapadanie się ziemi; w przypadku Ochrony Szerokiej ubezpieczeniem obejmiemy wszystkie zdarzenia, oprócz tych, które zostały wskazane w rozdziale IV „Wyłączenia odpowiedzialności” w ogólnych warunkach ubezpieczenia (tzw. wyłączenia).
+
+
+
Asystent domu 24h
Zorganizujemy i pokryjemy koszty pracy specjalistów (w ramach ustalonych limitów), którzy pomogą po szkodzie (np. ślusarza, hydraulika, elektryka, szklarza) po szkodzie również zorganizujemy i zapłacimy za przegląd techniczny instalacji gazowej bądź elektrycznej. Jeżeli w wyniku szkody nie będziesz mógł wrócić do swojego domu, zorganizujemy Tobie i Twoim bliskim oraz pokryjemy koszty pobytu w hotelu, a także zajmiemy się zabezpieczeniem Twojego mienia (w ramach ustalonych limitów).
+
+
+
Pomoc sąsiedzka
-
+
+
Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem
-
+
+
Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym
-
+
+
Co ubezpieczymy
Dom/mieszkanie oraz znajdujące się w nim rzeczy
+
+
+
Ogród i balkon
+
+
+
Piwnicę i strych
Pod warunkiem, że znajdują się w tym samym budynku co pomieszczenia mieszkalne Nieruchomości lub w przypadku Mieszkań na terenie tego samego osiedla (dla Ochrony Podstawowej, do kredytu i Ochrony Szerokiej) lub w obrębie posesji, na której znajduje się dom lub mieszkanie (dla Ochrony Pełnej).
+
+
+
Miejsce postojowe, garaż, wiata
+
+
+
Rzeczy poza domem
Ubezpieczenie od kradzieży i rabunku rzeczy, które Ty lub Twoi bliscy zabieracie ze sobą do pracy, szkoły czy na spacer (np. telefon komórkowy, laptop, aparat fotograficzny). W przypadku Ochrony Podstawowej, do kredytu i Ochrony Szerokiej. W Ochronie Pełnej uwzględnione są wszystkie ryzyka. Dostępne w ramach dodatkowego pakietu.
-
+
+
Dzieła sztuki i inne cenne przedmioty
-
-
+
Basen zewnętrzny
-
-
+
Dodatkowa ochrona
Pakiet Pupil, Pakiet Dziecko, Pakiet Premium
Pakiet Dziecko - możesz dokupić dodatkowo płatny pakiet, w ramach którego pomożemy w opiece nad dzieckiem lub wypłacimy świadczenie, gdy ktoś ukradnie mu np. plecak czy rower. Pakiet Pupil - w ramach tego dodatkowo płatnego pakietu możesz liczyć na nasze wsparcie, jeśli Twój zwierzak ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi lub zaginie. Pakiet Premium- ten dodatkowo płatny pakiet obejmuje pomoc, jeśli np. zepsuje się sprzęt RTV/AGD/IT, a także ubezpieczenie rzeczy poza domem, czyli np. torebki z zawartością.
-
-
+
Okres ubezpieczenia
1 rok
1 rok
1-3 lata
Płatność w ratach
-
-
+
Już od
122,60 zł
rocznie
266 zł
rocznie
Składka
ustalana indywidualnie
Przejdź dalej, dopasujemy zakres i składkę do Twoich potrzeb.
Ubezpieczeniedomu i mieszkaniapodkredyt hipoteczny
Zaciągając w banku kredyt hipoteczny na dom lub mieszkanie bank może oczekiwać od Ciebie ubezpieczenia murów i elementów stałych. To m.in. ściany, dach, drzwi, okna, tynki, powłoki malarskie, tapety, okładziny podłóg, zabudowany sprzęt AGD. W niektórych bankach taką możliwość może dać już Ochrona Podstawowa.
Cesję, czyli przeniesienie prawa do odszkodowania na bank, możesz zrobić od razu podczas zawierania umowy ubezpieczenia. Decydując o zakresie ubezpieczenia z cesją na bank pamiętaj, że cesja ubezpieczenia obejmuje całą polisę, a więc również szkody, których ubezpieczenia nie wymaga bank.
Warto też zadbać o to, co dla Ciebie jest równie cenne- wyposażenie Twojego domu, np. meble, telewizor, meble ogrodowe czy rośliny oraz rzeczy codziennego użytku, np. ubrania czy sprzęt elektroniczny. Dajemy Ci taką możliwość np. w ramach Ochrony Rozbudowanej czy Ochrony Szerokiej w ubezpieczeniu Domu i Mieszkania, czy ubezpieczeniu „Dom i Majątek”.
Wskaż swoje potrzeby i wymagania i oblicz składkę.
O ubezpieczeniach mówimy wprost – każde ubezpieczenie posiada wyłączenia, co oznacza, że nie w każdej sytuacji otrzymasz wypłatę odszkodowania albo skorzystasz z innych świadczeń. Listę takich sytuacji znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU).
Nasz doradca pomoże Ci dobrać odpowiedni produkt i dopasować jego warunki do Twoich potrzeb.
Jak todziała w praktyce
Krok
Zdarzenie
Jeśli w domu np. wybuchł pożar, uszkodził go silny wiatr lub został zalany przez niezakręcony kran - spokojnie. W pierwszej kolejności zadbaj o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich, jeśli to potrzebne wezwij pomoc dzwoniąc na ogólnodostępny numer alarmowy 112. W przypadku włamania, kradzieży czy rabunku niezwłocznie zawiadom o zdarzeniu policję.
Krok
Zgłoszenie szkody ubezpieczycielowi
O zdarzeniu poinformuj nas jak najszybciej, najlepiej nie później niż 3. dnia roboczego od jej wystąpienia. Możesz to zrobić:
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zlikwidowaniu skutków zdarzenia (np. trzeba naprawić rurę lub wymienić zamki w drzwiach), albo nie możesz wrócić do zniszczonego mieszkania, zadzwoń pod numer +48 22 203 79 23. Zorganizujemy i zapłacimy za pomoc fachowców, bądź zapewnimy Tobie i Twoim najbliższym nocleg w hotelu oraz zaopiekujemy się Twoimi rzeczami.
Krok
Wypłata odszkodowania
Pieniądze, które pozwolą Ci na pokrycie wyrządzonych szkód otrzymasz od nas tak szybko, jak to będzie możliwe. Jeżeli wszystko będzie dla nas jasne, odszkodowanie wypłacimy w ciągu 30 dni od zgłoszenia szkody. W innym wypadku możemy Cię poprosić o dodatkowe wyjaśnienia.
Jak wygląda zdalny zakup produktu u doradcy?
Określasz swoje potrzeby
W trakcie telefonicznej rozmowy (możesz ją odbyć także online) opowiadasz doradcy o swoich potrzebach i o tym, czego oczekujesz od ubezpieczenia.
Otrzymujesz ofertę
Na podstawie analizy Twoich potrzeb, doradca przedstawi Ci ofertę, która uwzględni Twoje potrzeby – zakres i sumy ubezpieczenia. Przed podjęciem decyzji, otrzymasz od nas wszystkie niezbędne dokumenty, w tym OWU, mailem.
Decydujesz
Po podjęciu decyzji, podczas telefonicznej rozmowy, wspólnie z doradcą wypełniacie wniosek o ubezpieczenie. Zostaniesz poproszony o przesłanie skanu dowodu osobistego, aby potwierdzić Twoją tożsamość.
Otrzymujesz stałe wsparcie
Po opłaceniu składki, wyślemy Ci polisę na Twój adres mailowy. W razie potrzeby, nasz doradca będzie z Tobą w kontakcie.
Skontaktuj się z doradcą
Nasz doradca pomoże zoptymalizować produkt pod Twoje wymagania
Zniżki naubezpieczenie domui mieszkania
Ochrona Podstawowa i Ochrona Rozbudowana
10% zniżki dla dużych rodzin
By z niej skorzystać, wystarczy przy zakupie polisy online wpisać numer swojej Karty Dużej Rodziny we właściwym polu.
Kup ubezpieczenie domu i mieszkania w wariancie Ochrona Szeroka (kod ogólnych warunków ubezpieczenia OWU/DIM15/1/2022) u wybranego doradcy (listę znajdziesz poniżej) i otrzymaj 20% zniżki. Szczegóły znajdziesz w regulaminie.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy NN, która od 175 lat oferuje ubezpieczenia w wielu krajach. W Polsce oferujemy proste produkty, dzięki którym zabezpieczamy przyszłość finansową naszych klientów i ich bliskich. Jesteśmy też marką odpowiedzialną społecznie. Za nasze działania jesteśmy doceniani licznymi nagrodami.
Instytucja Roku 2024
Zajęliśmy 2. miejsce w kategorii Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce. Klienci oceniali nas w trzech obszarach: najlepsza obsługa w placówce, najlepszy proces zawarcia polisy turystycznej oraz najlepsza obsługa w kanałach zdalnych.
Gwiazda Jakości Obsługi 2024
To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów. Wskazali oni, że doceniają nas za profesjonalizm i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów. Docenili też prostą komunikację i wygodne korzystanie ze strefy online.
Superbrands 2023
Jesteśmy jedną z najsilniejszych marek w Polsce. Tytuł przyznawany jest przez Radę Marek, która bierze pod uwagę opinię ponad 3000 klientów.
Najczęściej zadawane pytania
Co mogę ubezpieczyć w ramach ubezpieczenia domu i mieszkania?
W ramach polisy możesz ubezpieczyć:
- swoją nieruchomość (mury), czyli Twój dom lub mieszkanie oraz elementy, z których są one skonstruowane. Są to m.in.:
• elementy konstrukcyjne (fundamenty, ściany, dach),
• drzwi, okna, tarasy, podjazdy i chodniki,
• ogrodzenia posesji wraz z bramą, jednym garażem i miejscem postojowym,
• instalacje (w tym gazowa, elektryczna, wodno-kanalizacyjna).
- stałe elementy, czyli wszystko to, co znajduje się wewnątrz bądź na zewnątrz i stanowi część Twojego domu lub mieszkania, np.:
• meble i sprzęt AGD w zabudowie,
• elementy szklane (płyty grzewcze, parapety, lustra, akwaria),
• elementy na zewnątrz domu np. rynny, kolektory słoneczne, zabudowy tarasów,
• wyposażenie ogrodów i tarasów np. oczka wodne, grille murowane, studnie.
- ruchomości (wyposażenie), czyli przedmioty znajdujące się wewnątrz domu lub mieszkania. Są to m. in.:
• meble, niezabudowany sprzęt AGD, sprzęt elektroniczny, gotówka czy ubrania,
• rzeczy znajdujące się w objętym ubezpieczeniem garażu lub piwnicy,
• rzeczy znajdujące się na balkonie, tarasie czy w ogrodzie (np. rośliny, meble ogrodowe, rowery, trampoliny, piaskownice),
• rzeczy wypożyczone, służbowe oraz rzeczy gości.
W jakich przypadkach mogę liczyć na odszkodowanie z ubezpieczenia domu i mieszkania?
Na naszą pomoc możesz liczyć w sytuacjach takich jak:
• powódź, pożar, zalanie, opady atmosferyczne i inne zdarzenie losowe, na które nie masz wpływu,
• dewastacja - jeżeli ktoś umyślnie np. wybije szybę w Twoim salonie i uszkodzi bramę,
• kradzież i rabunek - jeżeli ktoś włamie się do Twoje domu i ukradnie np. telewizor lub przypięty do stojaka rower Twojego dziecka,
• szkody wyrządzone osobie trzeciej przez Ciebie lub Twoich bliskich – jeżeli np. zalejesz sąsiada lub Twoje dziecko porysuje w zabawie cudzy samochód zaparkowany przy placu zabaw, a Twój pies podczas spaceru poszarpie ubranie przechodzącemu obok spacerowiczowi,
• oszustwa - jeżeli ktoś podstępem wyłudzi od osoby niepełnosprawnej lub starszej (powyżej 65 r. życia) pieniądze.
Ile pieniędzy wypłaci Nationale-Nederlanden w przypadku szkody (np. pożaru lub zalania)?
Wysokość odszkodowania ustalimy na podstawie przedstawionych przez Ciebie rachunków lub faktur za naprawę zaistniałych szkód (np. za konieczny remont ścian i wymianę podłogi w przypadku zalania). Jeżeli nie dostarczysz nam takich dokumentów, obliczymy ją na podstawie sporządzonego przez nas kosztorysu (w oparciu o cenniki budowlane i naszą wiedzę ekspercką). Pamiętaj jednak, że ponosimy odpowiedzialność wyłącznie do sumy ubezpieczenia, czyli wskazanej przez Ciebie wartości (w przypadku Ochrony Podstawowej, do kredytu hipotecznego i Ochrony Rozbudowanej) bądź rynkowej wartości nieruchomości w dniu powstania szkody (w przypadku Ochrony Szerokiej).
Szczegółowe informacje na temat wyliczenia wysokości odszkodowania znajdziesz w rozdziale VI Ogólnych Warunków Ubezpieczenia domu i mieszkania w Nationale-Nederlanden (dla Ochrony Podstawowej, do kredytu i Ochrony Rozbudowanej) oraz w rozdziale VIII Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) mienia, odpowiedzialności cywilnej i pomocy assistance w Nationale-Nederlanden (dla Ochrony Szerokiej).
Kiedy Nationale-Nederlanden nie wypłaci pieniędzy z ubezpieczenia domu i mieszkania?
Są sytuacje, w których nie będziemy mogli wypłacić Ci odszkodowania z Twojej polisy mieszkaniowej, np. jeżeli Twoje mieszkanie zostanie zalane, ponieważ zapomniałeś o zamknięciu okna dachowego, skradziony z balkonu rower nie był przypięty do barierki albo nie powiadomiłeś o kradzieży, rabunku bądź akcie wandalizmu Policji. Pełną listę wyłączeń odpowiedzialności znajdziesz w rozdziale IV Ogólnych Warunków Ubezpieczenia domu i mieszkania w Nationale-Nederlanden (dla Ochrony Podstawowej, do kredytu hipotecznego i Ochrony Rozbudowanej) oraz w rozdziale IV Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) mienia, odpowiedzialności cywilnej i pomocy assitance w Nationale-Nederlanden (dla Ochrony Szerokiej).
Jakie mam obowiązki, jako Ubezpieczony?
Jako właściciel polisy masz obowiązek zabezpieczenia ubezpieczonego mieszkania/domu oraz przestrzegania między innymi przepisów prewencyjnych (np. o ochronie przeciwpożarowej), dbania o konserwację przewodów i urządzeń wodociągowych czy wodno-kanalizacyjnych oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa dotyczących np. obowiązków właścicieli nieruchomości. Obowiązkiem jest także zabezpieczenie mienia przed kradzieżą (drzwi muszą być zamknięte na co najmniej jeden zamek wielozastawkowy lub wielopunktowy) oraz powiadomienie o fakcie kradzieży, rabunku bądź akcie wandalizmu Policji.
Pełną informację na temat wymaganych zabezpieczeń i Twoich obowiązków znajdziesz w rozdziale V Ogólnych Warunków Ubezpieczenia domu i mieszkania w Nationale-Nederlanden raz w rozdziale V Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) mienia, odpowiedzialności cywilnej i pomocy assitance w Nationale-Nederlanden (dla pakietu Ochrony Szerokiej).
Jak mogę zgłosić szkodę z mojego ubezpieczenia mieszkania/domu w Nationale-Nederlanden?
O szkodzie poinformuj nas jak najszybciej, najlepiej nie później niż 3. dnia roboczego od jej wystąpienia. Zgłoszenia możesz dokonać:
• online - wypełniając wniosek na stronie nn.pl
• telefonicznie – pod numerem +48 22 522 71 24 lub 801 20 30 40
• pisemnie – na adres: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. , ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa
Jak mogę skorzystać z Asystenta domu 24 (pomocy assistance)?
Jeżeli po szkodzie potrzebujesz pomocy fachowca (np. elektryka, ślusarza, hydraulika), organizacji przeglądu technicznego, zabezpieczenia ocalałego mienia albo informacji o firmach, które mogą przeprowadzić prace remontowe, zadzwoń do Centrum Pomocy Assistance pod numer +48 22 203 79 23. Pamiętaj, aby mieć pod ręką numer polisy.
Jak mogę zgłosić reklamację w przypadku ubezpieczenia mieszkania/domu w Nationale-Nederlanden?
Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne. Dlatego, jeśli masz zastrzeżenia dotyczące naszych produktów, możesz skorzystać z kilku form kontaktu:
przez e-doręczenie na adres wpisany do bazy adresów elektornicznych: AE:PL-11288-15775-DRURF-27
wyślij reklamację na adres Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa
Czy ubezpieczenie domu i mieszkania jest obowiązkowe przy kredycie hipotecznym?
Nie. Ubezpieczenie nieruchomości przy kredycie hipotecznym może być jedną z form zabezpieczenia kredytu wymaganą przez bank. Taka polisa jest gwarancją dla banku, że mieszkanie lub dom nie stracą na wartości, jeśli dojdzie do zniszczeń spowodowanych przez zdarzenia losowe. Jeśli nieruchomość zostanie uszkodzona przez zalanie, pożar, uderzenie pojazdu lub inne sytuacje wymienione w OWU i dokonałeś cesji z umowy ubezpieczenia na bank, to bank otrzyma odszkodowanie. Zazwyczaj jednak bank wyraża zgodę na wypłatę odszkodowania bezpośrednio Tobie, a Ty naprawisz szkody. Aby tak było zaznacz w trakcie kalkulacji, że dokonałeś cesji swoich praw do odszkodowania na bank, który udzielił Ci kredytu hipotecznego.
Od czego zależy wysokość składki ubezpieczenia domu?
Wysokość składki ubezpieczenia domu lub mieszkania zależy od wybranej kwoty ubezpieczenia murów, stałych elementów, ruchomości, wyboru dodatkowej opcji ubezpieczenia od kradzieży. W dalszej kolejności zależy od lokalizacji domu lub mieszkania, roku budowy (do wyboru w przedziałach), ilości szkód w ciągu ostatnich 3 lat, rozszerzeń polisy (OC w życiu prywatnym oraz rzeczy poza domem). W przypadku mieszkania również od położenia go w budynku (czy to parter, pośrednie piętro lub najwyższe piętro).
Cesja a wypłata odszkodowania – jak to wygląda?
W przypadku cesji praw z polisy na osobę lub podmiot inny niż klient odszkodowanie jest wypłacane tej osobie, której cesja dotyczy (często jest to bank, który wskazał ubezpieczenie jako jedno z zabezpieczeń kredytu). W niektórych przypadkach bank decyduje o tym, czy przekazać kwotę odszkodowania kredytobiorcy pod określonymi warunkami.
Płatności za ubezpieczenie domu i mieszkania – miesięcznie czy jednorazowo?
Płacisz za ubezpieczenie jednorazowo, za cały rok ochrony.
Po jakim czasie od wykupienia obowiązuje ubezpieczenie domu i mieszkania?
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się z dniem wskazanym w polisie, ale nie wcześniej niż dnia następnego po opłaceniu składki na nasz rachunek bankowy. Ochrona na wypadek powodzi rozpoczyna się po upływie 30 dni od daty zawarcia umowy. Wyjątkiem jest sytuacja zachowania ciągłości ubezpieczenia, czyli sytuacja, w której przedłużamy poprzednią polisę.
Czy mogę ubezpieczyć psa w ramach ubezpieczenia domu?
Z myślą o Twoim pupilu stworzyliśmy dodatkowy Pakiet „Pupil”. W jego ramach możesz liczyć między innymi na:
ubezpieczenie OC w przypadku szkód wyrządzonych przez Twoje zwierzę;
opcję „Asystent weterynaryjny”, który wspomoże cię w przypadku nieszczęśliwego wypadku Twojego pupila lub w przypadku jego zaginięcia.
Szczegóły znajdziesz w OWU, czyli Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Ubezpieczenie mieszkania/domu jest dostępne w Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Szczegółowe informacje na temat zakresu ubezpieczenia i warunków realizacji świadczeń dla Ochrony Podstawowej, do kredytu i Ochrony Szerokiej znajdują się w Ogólnych Warunków Ubezpieczenia domu i mieszkania w Nationale-Nederlanden, a dla Ochrony Pełnej w Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) mienia, odpowiedzialności cywilnej i pomocy assitance w Nationale-Nederlanden dostępnych w dokumentach powyżej.
Składkę za ubezpieczenie domu i mieszkania w wysokości 122,60 zł rocznie wyliczyliśmy dla ubezpieczenia mieszkania. Polisa zawiera ubezpieczenie:
- murów na sumę 100 000 zł,
- elementów stałych na sumę 10 000 zł.
Składka płatna jest jednorazowo za cały rok.