Jak skorzystać z pomocy?

  • Krok

    Zgłoś potrzebę leczenia za granicą

    Poinformuj nas o swojej diagnozie za pośrednictwem strony www.dbamybezgranic.pl. Aby to zrobić, aktywuj dostęp do Panelu Produktu. Wystarczy, że wpiszesz swój kod (Insured ID). Kod znajdziesz w e-mailu powitalnym od działającej w naszym imieniu firmy Trustedoctor. Następnie zaloguj się używając swojego adresu mailowego i ustawionego hasła. Uzupełnij wniosek podając wymagane informacje. 

  • Krok

    Lekarz przygotuje drugą opinię medyczną

    Twój wniosek trafi do Obsługi Klienta, która skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze kroki. Na podstawie załączonej do wniosku dokumentacji medycznej, lekarz konsultant przygotuje swoją opinię medyczną oraz listę polecanych szpitali. Wspólnie ustalicie najlepszą dla Ciebie metodę leczenia w wybranej klinice za granicą.

  • Krok

    Zorganizujemy proces leczenia za granicą

    Zarezerwujemy transport i  noclegi (jak najbliżej kliniki) dla Ciebie i osoby, która Ci towarzyszy  (a także dawcy w przypadku przeszczepu narządu). Zorganizujemy i pokryjemy koszty Twojego leczenia za granicą, tak abyś Ty nie musiał się o nic martwić. 

  • Krok

    Zapewnimy Ci dalsze leczenie po powrocie do kraju

    Po Twoim powrocie do Polski, nadal możesz korzystać z umowy „Dbamy bez granic”. Jeśli Twój pobyt w szpitalu trwał min. 3 noce, pokryjemy koszty dalszych badań, konsultacji lekarskich związanych z dotychczasowym leczeniem zagranicznym. Zwrócimy Ci także pieniądze za leki, jeżeli będziesz musiał je przyjmować.

Najczęściej zadawane pytania

Nie mam kodu (Insured ID). Co mam zrobić?

Nie pamiętam hasła do swojego konta na stronie dbamybezgranic.pl. Jak mogę je odzyskać?

Jakie dokumenty powinienem dostarczyć, aby otrzymać świadczenie?

W jaki sposób ze świadczenia mogą skorzystać osoby, które nie znają języka angielskiego?

Czy na leczenie mogę przyjechać z osobą towarzyszącą?

Czy mogę wybrać klinikę, w której będę się leczył?

Jak długo potrwa leczenie w ramach mojej umowy?

Co w sytuacji, gdy będę musiał kilka razy wyjechać na leczenie za granicą?

Czy dalej mogę korzystać ze świadczeń, gdy wrócę z leczenia za granicą?

Czy umowa pokryje również koszty posiłków za granicą?

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta firmy Trustedoctor?

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!