Kontakt kreacja graficzna
Więcej
Więcej
więcej więcej

Osoba zgłaszająca reklamację

Zgłaszający reklamację

Odpowiedź na reklamację wyślemy na adres znajdujący się w naszej bazie danych. Jeśli Twój adres korespondencyjny uległ zmianie, prosimy o dokonanie zmiany adresu w naszej bazie.

Adres korespondencyjny

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. (Nationale-Nederlanden) z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 12, 00-342. Przekazane przez Pana/Panią dane będą przetwarzane w celu obsługi reklamacji. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych i prawo ich poprawiania. Dane podane zostały dobrowolnie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. (Nationale-Nederlanden) z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 12, 00-342. Przekazane przez Pana/Panią dane będą przetwarzane w celu obsługi reklamacji. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych i prawo ich poprawiania. Dane podane zostały dobrowolnie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny (Nationale-Nederlanden OFE) z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 12, 00-342. Przekazane przez Pana/Panią dane będą przetwarzane w celu obsługi reklamacji. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych i prawo ich poprawiania. Dane podane zostały dobrowolnie.

W rozumieniu ustawy o pozasądowym rozpatrywaniu sporów konsumenckich, podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozpatrywania sporów jest Rzecznik Finansowy, który prowadzi stronę internetową: www.rf.gov.pl.

info@nn.pl
801 20 30 40

+48 22 522 7124
Infolinia dostępna pn.-pt., godz. 8‑20;
Infolinia dla Klientów Grupowych dostępna pn.-pt., godz. 9-17