09.11.2023

Nationale-Nederlanden kolejny raz z tytułem Superbrands

Nationale-Nederlanden zostało po raz kolejny wyróżnione prestiżowym tytułem Superbrands. Zwycięzcy są wyłaniani na podstawie największego badania konsumenckiego w kraju, a kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR. 


Organizacja Superbrands od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. W Polsce plebiscyt organizowany jest od 12 lat, a tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dobre Wybory”. Tytuł Superbrands otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej.


Na plebiscyt składają się trzy fazy, których zwieńczeniem jest wybór zwycięzców w danej dziedzinie. Na początku procesu przepradzane jest badanie konsumenckie, które obejmuje ponad 2 000 firm podzielonych według przeszło 100 kategorii. W tej fazie najważniejszy jest wynik, jaki dana marka otrzymała w Indeksie Siły Marki Superbrands. Składa się na niego liczba głosów, jakie ankietowani oddali na daną organizację. Kolejnym krokiem jest ocena każdej z firm przez Radę Marek, która zrzesza doświadczonych ekspertów z autorytetem w zakresie kreowania wizerunku. Finalnym etapem jest wybór zwycięzców na podstawie połączenia ze sobą opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów. W gronie tegorocznych laureatów znalazło się Nationale-Nederlanden, a nagrodę z rąk organizatorów odebrała dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden, Marta Maszewska-Danielewicz. 


–  Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. – Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia – dodaje.


W oparciu o oczekiwania klientów i zapotrzebowanie społeczne tylko w tym roku Nationale-Nederlanden zorganizowało m.in. bezpłatne badania profilaktyczne w różnych miastach Polski oraz wprowadziło do oferty ubezpieczenia grupowego dodatkową umowę, która zapewnia klientom specjalistyczne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Zostało także sponsorem tytularnym Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, w ramach których zachęcało zarówno biegaczy, jak i kibiców do profilaktyki zgodnie z założeniem, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint.