05.04.2023

Otrzymaliśmy tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2023”

Nationale-Nederlanden po raz kolejny znalazło się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce zdobywając tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2023”. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów, którzy oceniają jakość obsługi niemal 40 tys. organizacji z ponad 200 branż. 
 

„Gwiazdy Jakości Obsługi” wyłaniane są na podstawie badania satysfakcji konsumentów. Analizowane są w nim: 

  • wskaźnik jakości obsługi, który opisuje, w jakim stopniu klienci są zadowoleni z różnych obszarów jakości obsługi, 
  • Net Promoter Score (NPS) określający, jakie jest prawdopodobieństwo, że klienci zarekomendują firmę swoim bliskim.
     

W 2022 roku wskaźnik jakości obsługi dla Nationale-Nederlanden wyniósł aż 86,4 proc. I jest wyższy od wskaźnika ogólnopolskiego o równe 10 punktów procentowych. 
 

Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” cieszy szczególnie, ponieważ przyznają go sami klienci. W Nationale-Nederlanden dbamy, by zapewnić im najlepsze doświadczenia na wszystkich etapach – od doboru ochrony aż po wypłatę świadczenia. W ostatnich latach zbudowaliśmy dla naszych klientów wygodną platformę Moje NN do obsługi ich produktów online, upraszczamy komunikację z naszymi klientami i usprawniamy procesy obsługi. Stale pracujemy nad podnoszeniem jakości obsługi przez naszych pracowników. Zdobycie tytułu to wyraz uznania oraz dowód, że klienci doceniają nasz zapał i codzienną pracę. Potwierdzają to wyniki badania. Klienci wskazali w nim, że obsługę w Nationale-Nederlanden doceniają przede wszystkim za profesjonalizm i zaangażowanie w rozwiązywaniu problemów. Docenili też prostą komunikację i wygodne korzystanie ze strefy online – mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, dyrektorka Centrum Eksperckiego ds. Doświadczeń Klientów w Nationale-Nederlanden.

 

Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” już od ponad 15 lat przyznawany jest firmom, które są najbardziej przyjazne klientom. O wyborze laureatów decydują konsumenci. W gronie Gwiazd znajdują się marki reprezentujące najwyższe standardy obsługi. Tytuł ten symbolizuje jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż – wartości bezcenne w biznesie.