Strefa klienta Moje NN to nowoczesna platforma, którą tworzymy z myślą o Twojej wygodzie. W przyszłości da Ci ona możliwość zarządzania on-line w jednym miejscu produktami, które posiadasz w Nationale-Nederlanden. Udogodnienia z tym związane będziemy wprowadzać stopniowo. Zaczynamy 3 września 2021 r., kiedy dotychczasowy n-serwis połączymy z nową strefą klienta Moje NN. Pojawi się kilka zmian w sposobie logowania, co pozwoli Ci wygodnie logować się za pomocą e-maila jako loginu. Twoje dane będą jeszcze lepiej zabezpieczone, dzięki dwuetapowej weryfikacji poprzez jednorazowy kod SMS lub korzystanie z potwierdzenia tożsamości poprzez logowanie do banku (usługa MojeID).
Intensywnie pracujemy nad dalszym rozwojem strefy klienta i wkrótce przedstawimy Ci nowe funkcje. Moje NN działa na każdym urządzeniu (komputerze, tablecie i smartfonie) oraz nie wymaga instalacji dedykowanego oprogramowania.