• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • NNLife
NN logo
NN logo
  • User.svg
    Moje NN
  • Payments.svg
    Moje IKE/IKZE

  • Desktop_Detail_Exportable.svg
    Dla klientów dawnego MetLife

  • More.svg
    Dla firm
    • Graph.svg
      N-Portal PPK
    • Users.svg
      Nfirma
  • Dla klientów Nationale-Nederlanden
  • Dla klientów dawnego MetLife
    • Phone.svg
      Kontakt
    • Pin.svg
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth.svg
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document.svg
      Dokumenty
    • InfoRound.svg
      Rodzaje zdarzeń
    • folder-icon.svg
      Obsługa Klienta
  • Życie i zdrowie
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie dziecka
  • Dziecko
  • Emerytura i finanse
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Inwestycje
    • Komentarze inwestycyjne
  • Nieruchomości i dobra
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
  • Turystyka i hobby
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
Wróć
  • Strona główna
  • Dla Ciebie
  • Obsługa klienta
  • Moje NN

Poznaj Moje NN
 

  • Wygodny dostęp do wszystkich informacji o Twoim ubezpieczeniu

  • Prosta obsługa na każdym urządzeniu

  • Łatwe zarządzanie danymi i polisą

Aktywuj
  • Moje NN
  • Logowanie
  • Zakładanie konta
  • FAQ

Poznaj Moje NN

Moje NN to nowoczesna platforma, którą tworzymy z myślą o Twojej wygodzie. Tym samym loginem i hasłem zalogujesz się do Twoich produktów - ubezpieczenia na życie, OFE, PPK oraz IKE/IKZE. Udostępniamy też obsługę online dla klientów ubezpieczenia grupowego. 

zmiana danych w ubezpieczeniu
łatwa zmiana danych

w Twojej umowie ubezpieczenia

częściowa wypłata

zgromadzonych na funduszu pieniędzy

sprawdzenie stanu płatności

oraz np. stałe zlecenie płatności

składanie wniosków

i śledzenie statusu ich realizacji

wygodne zgłoszenie zdarzenia

i wgląd w historię złożonych wniosków

zarządzanie funduszami

relokacja środków lub zmiana strategii inwestycyjnej

zmiana uposażonych na polisie
zmiana osób uposażonych

na Twojej polisie na życie i zdrowie

szybka autoryzacja

dokonanych zmian przy użyciu haseł SMS

Jak zalogować się do Moje NN?

Jeżeli posiadasz dostęp do n-serwisu (naszej dotychczasowej platformy do zarządzania polisą),  do strefy klienta Moje NN możesz zalogować się dotychczasowym loginem (numer PESEL) i hasłem. 

  • Krok

    Przejdź na stronę logowania

    Przejdź
  • Krok

    Jako login podaj swój numer PESEL i wpisz dotychczasowe hasło

    Jeżeli nie posiadasz PESELU wpisz numer klienta. 

  • Krok

    Wpisz jednorazowy kod otrzymany SMSem

    Jeśli nie otrzymasz kodu, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości przez usługę MojeID. 
     

  • Krok

    Zaakceptuj regulaminy i zgody

    Zaakceptuj Regulamin korzystania z Moje NN, Politykę prywatności oraz zdecyduj o udzieleniu zgód

Jak założyć konto w Moje NN?

Jeśli nie masz dostępu do Moje NN, przejdź do aktywacji konta. 

  • Krok

    Przejdź na stronę aktywacji konta

    Aktywuj konto
  • Krok

    Podaj podstawowe dane

    Wpisz PESEL, email oraz numer telefonu komórkowego (zarejestrowanego w Polsce).

  • Krok

    Utwórz hasło i zaakceptuj regulamin

  • Krok

    Potwierdź tożsamość przez kod wysłany SMSem

    Jeśli nie otrzymasz kodu, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości przez usługę MojeID. 

  • Krok

    Zaloguj się i korzystaj z Moje NN

    Aby się zalogować, wpisz numer PESEL (lub numer klienta, jeśli nie posiadasz PESELu) oraz hasło, a następnie potwierdź swoją tożsamość kodem SMS lub usługą MojeID.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest Moje NN?

Strefa klienta Moje NN to nowoczesna platforma, którą tworzymy z myślą o Twojej wygodzie. W przyszłości da Ci ona możliwość zarządzania on-line w jednym miejscu produktami, które posiadasz w Nationale-Nederlanden. Udogodnienia z tym związane będziemy wprowadzać stopniowo. Zaczynamy 3 września 2021 r., kiedy dotychczasowy n-serwis połączymy z nową strefą klienta Moje NN. Pojawi się kilka zmian w sposobie logowania, co pozwoli Ci wygodnie logować się za pomocą e-maila jako loginu. Twoje dane będą jeszcze lepiej zabezpieczone, dzięki dwuetapowej weryfikacji poprzez jednorazowy kod SMS lub korzystanie z potwierdzenia tożsamości poprzez logowanie do banku (usługa MojeID).  


Intensywnie pracujemy nad dalszym rozwojem strefy klienta i wkrótce przedstawimy Ci nowe funkcje. Moje NN działa na każdym urządzeniu (komputerze, tablecie i smartfonie) oraz nie wymaga instalacji dedykowanego oprogramowania. 
 

Czy będę mógł korzystać z portalu tak jak dotychczas z n-serwis?

Tak, od 3 września 2021 r. zmienia się tylko nazwa i sposób logowania. Wszystkie funkcje n-serwisu będą dla Ciebie dostępne. ​O wprowadzeniu nowych funkcjonalności, jakie dla Ciebie przygotowujemy będziemy Cię informować jak tylko je udostępnimy.

Jak zalogować się do strefy klienta Moje NN jeśli jestem użytkownikiem n-serwisu?

Jeśli masz dostęp do n-serwisu jako klient indywidualny, to od 3 września 2021 r. będziesz się logować do Moje NN na stronie moje.nn.pl. Zrobisz to za pomocą dotychczasowego loginu (numer PESEL lub nr klienta) i hasła. Jeśli nie pamiętasz czy posiadasz aktywne konto, przejdź do aktywacji konta ze strony logowania klikając Załóż konto.

Jak wygląda pierwsze logowanie po zmianach wprowadzonych 3 września 2021 r.?

  • Krok 1: wejdź na stronę: moje.nn.pl
  • Krok 2: jako login wpisz swój numer PESEL (lub numer klienta, jeśli nie posiadasz PESELu). Następnie wpisz dotychczasowe hasło 
  • Krok 3: wpisz jednorazowy kod SMS. Jeżeli nie otrzymasz kodu, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości przez usługę Moje ID
  • Krok 4: ustaw wygodny login – podaj adres e-mail, którym będziesz logować się do strefy klienta Moje NN
  • Krok 5: zaakceptuj Regulamin korzystania ze strefy klienta Moje NN, Politykę prywatności oraz zdecyduj o udzieleniu zgód 
     

Jak wygląda kolejne logowanie do Moje NN?

  • Krok 1: wejdź na stronę: moje.nn.pl 
  • Krok 2: podaj swój login (adres email, numer PESEL lub numer klienta) oraz hasło
  • Krok 3: wpisz jednorazowy kod SMS
     

Jaki jest adres strony do aktywacji konta?

Aby aktywować konto w Moje NN wejdź na stronę logowania moje.nn.pl i kliknij Załóż konto. Do strony aktywacji konta trafisz także po wejściu na stronę nn.pl i kliknięciu w prawym górnym rogu w przycisk Zaloguj, a następnie wybraniu Moje NN/nserwis. Aktywacja konta w Moje NN zostanie uruchomiona 3 września 2021 r. 

Jakie dane będą mi potrzebne do aktywacji konta?

Do utworzenia i aktywacji konta w strefie klienta Moje NN będziesz potrzebować swojego numeru PESEL, adresu e-mail i aktualnego, polskiego numeru telefonu.

Czy moje dane będą chronione?

Dla bezpieczeństwa Twoich danych, logowanie do Moje NN wymaga dwuetapowej weryfikacji – poprzez jednorazowy kod SMS lub poprzez logowanie do banku (Moje ID). Dane osobowe administrowane przez Nationale-Nederlanden są chronione zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.  

Czy w każdym logowaniu niezbędna jest dwuetapowa weryfikacja?

Tak, logowanie do Moje NN wymaga dwuetapowej weryfikacji – możesz to zrobić wpisując jednorazowy kod SMS lub korzystając potwierdzenia tożsamości poprzez logowanie do banku (MojeID).  

Jestem klientem indywidualnym Nationale-Nederlanden, ale mam też u Was polisę grupową. W jaki sposób zalogować się do nowego serwisu?

Jeśli posiadasz dostęp do n-serwisu jako klient indywidualny, do strefy klienta Moje NN możesz zalogować się dotychczasowym loginem (numer PESEL lub numer klienta, jeżeli nie posiadasz PESELu) i hasłem. Jeśli nie masz pewności, czy posiadasz aktywny dostęp, przejdź do ekranu logowania i skorzystaj z funkcji Nie pamiętam hasła. Jeżeli nie posiadasz konta w n-serwis aktywuj konto w Moje NN. 

Jesteś klientem
dawnego MetLife?

Do swojego Portalu klienta zalogujesz się

tutaj
  • O Nationale-Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Aktualności
    • Biuro prasowe
    • Blog
    • Kariera
    • Portal Dostawcy
    • Ochrona danych osobowych
  • Produkty

    • Życie i zdrowie
    • Dziecko
    • Emerytura
    • Dom i mieszkanie
    • Podróże i rower
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Logowanie
    • Zmiany w umowie
    • Strefa OFE
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Placówki i doradcy
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt. g. 8:00-18:00
    • Koszt połączenia według taryfy operatora
  • Dla Ciebie
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie dziecka
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Inwestycje
    • Komentarze inwestycyjne
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
  • Dla Firmy
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2022 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Mapa serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram

Nie da się ukryć – lubimy ciasteczka. Dlatego używamy plików cookies, m.in. by ułatwić korzystanie z naszej strony oraz personalizować wyświetlane reklamy.
Zasady korzystania z plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies oraz o przetwarzaniu danych.