Zmieniamy się dla Ciebie!

Dotychczasową platformę n-serwis połączyliśmy z nową strefą klienta Moje NN. Moje NN to nowoczesna platforma, którą tworzymy z myślą o Twojej wygodzie. Tym samym loginem i hasłem zalogujesz się do Twoich produktów - ubezpieczenia na życie, OFE, PPK oraz IKE/IKZE. Udostępniamy też obsługę online dla klientów ubezpieczenia grupowego. 

zmiana danych w ubezpieczeniu
łatwa zmiana danych

w Twojej umowie ubezpieczenia

częściowa wypłata

zgromadzonych na funduszu pieniędzy

sprawdzenie stanu płatności

oraz np. stałe zlecenie płatności

składanie wniosków

i śledzenie statusu ich realizacji

zarządzanie funduszami

relokacja środków lub zmiana strategii inwestycyjnej

zmiana uposażonych na polisie
zmiana osób uposażonych

na Twojej polisie na życie i zdrowie

szybka autoryzacja

dokonanych zmian przy użyciu haseł SMS

Jak zalogować się po zmianach?

Jeżeli posiadasz dostęp do n-serwisu jako klient indywidualny, do strefy klienta Moje NN możesz zalogować się dotychczasowym loginem (numer PESEL) i hasłem. 

  • Krok

    Przejdź na stronę logowania

    Przejdź
  • Krok

    Jako login podaj swój numer PESEL i wpisz dotychczasowe hasło

    Jeżeli nie posiadasz PESELU wpisz numer klienta. 

  • Krok

    Wpisz jednorazowy kod SMS

    Jeśli nie otrzymasz kodu, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości przez usługę MojeID. 
     

  • Krok

    Ustaw wygodny login

    Podaj adres e-mail, którym będziesz logować się do strefy klienta Moje NN. 

  • Krok

    Zaakceptuj dokumenty

    Zaakceptuj Regulamin korzystania z Moje NN, Politykę prywatności oraz zdecyduj o udzieleniu zgód

Jak utworzyć konto w Moje NN?

Jeśli nie masz dostępu lub nie pamiętasz, czy posiadadasz aktywne konto, przejdź do aktywacji konta. 

  • Krok

    Przejdź na stronę aktywacji konta

    Aktywuj konto
  • Krok

    Podaj podstawowe dane

    Wpisz PESEL, email oraz numer telefonu komórkowego (zarejestrowanego w Polsce).

  • Krok

    Utwórz hasło i zaakceptuj regulamin

  • Krok

    Potwierdź tożsamość

    Możesz to zrobić na dwa sposoby: za pomocą kodu SMS lub logując się do swojego banku przez usługę MojeID.

  • Krok

    Zaloguj się i korzystaj z Moje NN

    Aby się zalogować, wpisz numer PESEL (lub numer klienta, jeśli nie posiadasz PESELu) oraz hasło, a następnie potwierdź swoją tożsamość kodem SMS lub usługą MojeID.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest Moje NN?

Czy będę mógł korzystać z portalu tak jak dotychczas z n-serwis?

Jak zalogować się do strefy klienta Moje NN jeśli jestem użytkownikiem n-serwisu?

Jak wygląda pierwsze logowanie po zmianach wprowadzonych 3 września 2021 r.?

Jak wygląda kolejne logowanie do Moje NN?

Jaki jest adres strony do aktywacji konta?

Jakie dane będą mi potrzebne do aktywacji konta?

Czy moje dane będą chronione?

Czy w każdym logowaniu niezbędna jest dwuetapowa weryfikacja?

Jestem klientem indywidualnym Nationale-Nederlanden, ale mam też u Was polisę grupową. W jaki sposób zalogować się do nowego serwisu?