Formularz możesz również pobrać, wydrukować i wypełnić ręcznie.
Wypełniony wniosek podpisz i prześlij na adres:
Nationale-Nederlanden OFE,
ul. Topiel 12,
00-342 Warszawa
Gdy zmienisz nazwisko, adres, dokument tożsamości, nr telefonu, adres e-mail bądź chcesz zmienić osoby uposażone, poinformuj nas o tym.
Forma, w jakiej należy dokonać aktualizacji danych, uregulowana jest odpowiednimi przepisami prawa. Do zmiany niektórych danych osobowych, zgodnie z obowiązującym prawem, niezbędna jest pisemna dyspozycja, podpisana przez Członka OFE. Niektóre dane łatwo zmienisz on-line przez Moje NN.
Zmiany w Moje NN
Dane wygodnie zaktualizujesz przez Moje NN.
Logując się do Moje NN, możesz zmienić:
(adres e-mail i numery telefonów),
Po wprowadzeniu powyższych danych w Moje NN, zaktualizujemy je automatycznie w systemie.
Jeśli chcesz zmienić poniższe dane, ze względu na wymogi prawne, konieczna jest forma pisemna, z podpisem Członka OFE.
Mimo papierowej formy, nadal masz możliwość sprawdzenia statusu realizacji swojego zlecenia.
Podpisu wymagają zmiany dotyczące:
• danych osobowych (np. nazwisko, adres zamieszkania),
• stosunków majątkowych (np. zawarcie małżeństwa),
• osób uposażonych.
Po uzupełnieniu danych wygeneruje się formularz do wydruku z danymi, które podasz.
Wydrukowany i wypełniony wniosek podpisz, a następnie prześlij na adres:
Nationale-Nederlanden OFE
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa
Inne możliwości zmian danych