Jak działa Klub NN
Już ponad 33 000 naszych klientów odebrało prezent dla siebie.
Jeżeli jesteś właścicielem/właścicielką polisy w ramach indywidualnej umowy ubezpieczenia na życie*, dołącz do naszego Klubu. Czekają na Ciebie prezenty.
Dowiedz się więcejJuż ponad 33 000 naszych klientów odebrało prezent dla siebie.
* Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).
Raz na kwartał udostępnimy Ci trzy prezenty. Możesz wybrać jeden z nich.
Dowiedz się więcej i odbierz swój prezent
Dołącz do KlubuUdział w Klubie NN nic nie kosztuje.
Klub NN to miejsce przygotowane specjalnie dla klientów Nationale-Nederlanden, którzy są właścicielami polisy w ramach indywidualnej umowy ubezpieczenie na życie*. Co kwartał mogą oni odebrać tu bezpłatny prezent w podziękowaniu za to, że dołączyli do naszej firmy.
* Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).
Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta w Moje NN i klikniesz w zakładkę Klub NN. Tam wyraź zgodę na Klub NN i zaakceptuj Regulamin Klubu. Jeżeli nie masz jeszcze dostępu, aktywuj swoje konto bezpłatnie już dziś.
Nie. Prezenty są dostępne wyłącznie w Moje NN. Jeżeli nie masz konta, możesz je aktywować bezpłatnie w każdej chwili. Wejdź tutaj i aktywuj konto.
Do Klubu NN może dołączyć każdy klient Nationale-Nederlanden, który jest właścicielem polisy w ramach indywidualnej umowy ubezpieczenia na życie.*
* Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).
Jeżeli nie możesz się zalogować do Moje NN:
zamknij kartę przeglądarki i uruchom stronę logowania jeszcze raz,
skorzystaj z innej przeglądarki,
sprawdź wszystkie dostępne opcje logowania – PESEL + hasło lub email + hasło,
spróbuj zrestartować hasło. Kliknij w “Nie pamiętam hasła”. Podaj swój PESEL lub adres email i przejdź dalej,
być może nie masz aktywnego konta. Kliknij w “Aktywuj konto” i podaj swoje dane.
Jeśli nadal nie możesz się zalogować, to skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 801 20 30 40 lub 22 522 71 24 (pn. – pt., godz. 8:00-18:00).
Chcemy objąć Cię jak najszerszą ochroną. Dlatego proponujemy Ci do wyboru dodatkowe ubezpieczenia oraz usługi assistance – na przykład pomoc w razie choroby czy wypadku. Z czasem włączymy do naszego Klubu upominki z innych kategorii. np. profilaktyki zdrowia czy rozrywki. Będziesz mógł również pomóc innym.
Co kwartał oferujemy Ci nowe prezenty. Czas na ich odbiór jest ograniczony. Informację na temat tego, do kiedy możesz odebrać aktualny prezent znajdziesz po zalogowaniu do Moje NN w zakładce „Klub NN”.
Co kwartał oferujemy Ci nowe prezenty. Oznacza to, że możesz odbierać jeden prezent raz na kwartał.
Zależy to od tego, który prezent wybierzesz. Informacje o tym kogo obejmuje ubezpieczenie/assistance znajdziesz w opisie każdego prezentu na Moje NN, a także w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dostępnych na naszej stronie internetowej oraz po zalogowaniu do Moje NN.
Gdy będziesz potrzebować pomocy, skontaktuj się z Ubezpieczycielem. Kontakt znajdziesz w Moje NN w zakładce "Klub NN" lub Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU). Otrzymasz wtedy informacje, jakiego rodzaju pomoc Ci przysługuje oraz jak ją uzyskać. Na podstawie podanych przez Ciebie informacji, Ubezpieczyciel zorganizuje dla Ciebie świadczenia.
Nasze wspólne wsparcie polega na tym, że Ty wybierasz jedną z Fundacji, z którą aktualnie współpracujemy, a my finansujemy wpłatę i przekazujemy darowiznę.
Aktualnie współpracujemy z trzema Fundacjami:
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym; zapewnia dzieciom i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną.
Fundacja Rak’n’Roll zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień.
Fundacja Twarze Depresji od lat walczy ze stereotypami, które dotyczą zdrowia psychicznego i depresji. Fundacja prowadzi m.in. ogólnopolską kampanię społeczną „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.”
Nie. Cegiełka będzie finansowana ze środków, które Nationale-Nederlanden przeznaczyło na działania społeczne, m.in. wspieranie organizacji charytatywnych.
Materiał marketingowy. Nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.