• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • NNLife
NN logo
NN logo
  • User.svg
    Moje NN
  • Payments.svg
    Moje IKE/IKZE

  • Desktop_Detail_Exportable.svg
    Dla klientów dawnego MetLife

  • More.svg
    Dla firm
    • Graph.svg
      N-Portal PPK
    • Users.svg
      Nfirma
  • Dla klientów Nationale-Nederlanden
  • Dla klientów dawnego MetLife
    • Phone.svg
      Kontakt
    • Pin.svg
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth.svg
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document.svg
      Dokumenty
    • InfoRound.svg
      Rodzaje zdarzeń
    • folder-icon.svg
      Obsługa Klienta
  • Życie i zdrowie
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie dziecka
  • Dziecko
  • Emerytura i finanse
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Inwestycje
    • Komentarze inwestycyjne
  • Nieruchomości i dobra
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
  • Turystyka i hobby
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
Wróć

Nowy system zakupowo-finansowy

Panel Dostawcy
w systemie Alesja

Poznaj Alesję – nasz nowy system zakupowo-finansowy. Dzięki jego pomocy nasza współpraca będzie przebiegać szybciej i sprawniej.

Zaloguj się
  • O Alesji
  • Wskazówki i wytyczne
  • FAQ
  • Dokumenty
Zaloguj się

W czym może Ci pomóc Alesja?

Alesja to nowy system zakupowo-finansowy Nationale-Nederlanden, z pomocą którego odbywa się nasza współpraca z dostawcami. Logując się do systemu możesz:

aktualizacja danych kontaktowych firmy
Samodzielnie zaktualizować profil firmy

Nie musisz prosić nas o pomoc, gdy zmienisz dane firmy (np. adres albo numer konta), bądź będziesz chciał wyznaczyć do kontaktu z nami inne osoby. Zrobisz to samodzielnie w Panelu Dostawcy.

Przejrzeć zamówienia

Każda realizacja zlecenia dla Nationale-Nederlanden nie powinna zostać rozpoczęta przed otrzymaniem zamówienia. Na każdej fakturze zaś musi się pojawić numer zamówienia. Możesz je sprawdzić w swoim Panelu Dostawcy. 

Sprawdzić status odbiorów dostaw i usług

W Alesji możesz w szybki sposób sprawdzić, czy wysłany przez Ciebie towar już do nas dotarł lub czy odebraliśmy już zrealizowaną przez Ciebie usługę. 

Przekazać do nas faktury

Przekazując faktury przez Panel Dostawcy jesteśmy w stanie automatycznie połączyć je z zamówieniem. Dzięki temu szybciej możemy przeprocesować płatność.

O czym musisz pamiętać, aby nasza współpraca przebiegała szybko i sprawnie?

Konto dostawcy
  • Nationale-Nederlanden zastrzega sobie prawo do współpracy z wybranymi dostawcami. Konto dostawcy zostanie utworzone przez kupca, a link z zaproszeniem do konta zostanie przesłany na email kontaktowy dostawcy.
     
  • Dostawcy chętni do podjęcia współpracy z Nationale-Nederlanden, niezarejestrowani na platformie, proszeni są o zgłoszenie się na adres dostawcy@nn.pl poprzez wysłanie informacji o potencjalnych obszarach współpracy oraz pełną nazwę firmy, adres oraz nr NIP/CEIDG w zależności od formy prawnej podmiotu. 
Zamówienia (PO)
  • Każde zlecenie wykonania usługi/zakupu towaru wymaga oddzielnego zamówienia.
  • Realizacja zlecenia nie powinna zostać rozpoczęta przed otrzymaniem zamówienia od Nationale-Nederlanden.
Dostawy i odbiory
  • Dostawca korzystający z Panelu Dostawcy może potwierdzić realizację dostawy oraz edytować datę dostawy w przypadku zmiany jej terminu.
  • Dostawca może wykonać odbiór zgodny z rzeczywistą realizacją ilości, bądź wartości towaru, bądź usługi, co przyśpieszy proces finalizacji zamówienia. 

 

 

Faktury

Kilka wskazówek, o których należy pamiętać, aby usprawnić proces płatności faktur:

1.    Podanie pełnych i prawidłowych danych dostawcy, oraz ich bieżąca aktualizacja.
2.    Prawidłowe przeprocesowanie zamówienia i odbiorów.
3.    Korzystanie z Panelu Dostawcy oraz prawidłowe wprowadzenie dokumentu do systemu zakupowo-finansowego Alesja.
4.    Przed wystawieniem faktury sprawdzenie poprawności wystawianego dokumentu w stosunku do aktualnego zamówienia, zwłaszcza w zakresie danych nabywcy oraz pozycji zafakturowanych.

 

Składanie faktur:
•    Faktury wyłącznie w formacie pdf można wprowadzić do systemu poprzez Panel Dostawcy 
•    Jeśli nie można przesłać dokumentu poprzez Panel Dostawcy prosimy o wysłanie faktury w formacie pdf drogą elektroniczną na adres faktury@nn.pl.  Na dokumencie należy wskazać pełny aktualny numer zamówienia z systemu Alesja.
•    W przypadku przesyłania dokumentów przez Panel Dostawcy Alesja należy wybrać odpowiednią spółkę oraz aktualny numer zamówienia i sprawdzić poprawność podstawionych danych lub zmodyfikować je do wartości zrealizowanego zamówienia. 
•    Obowiązkowo prosimy sprawdzić rachunek bankowy widoczny w systemie na danym dokumencie, gdyż płatność zostanie uregulowana przelewem wyłącznie na ten rachunek.
 

Prosimy upewnić się, że data wystawienia faktury nie jest datą przyszłą, a data sprzedaży odzwierciedla datę wykonania usługi, a nie datę rozpoczęcia świadczenia usługi.

Złożyłeś ofertę i chcesz nawiązać z nami współpracę?

Nationale-Nederlanden zastrzega sobie prawo do współpracy z wybranymi dostawcami. O zaproszeniu do współpracy poinformujemy Państwa drogą mailową. Współpraca nad zapytaniem ofertowym będzie odbywać się poprzez Panel Dostawcy.

Pytania i Odpowiedzi (FAQ)

Dlaczego Alesja?

Alesję wprowadziliśmy po to, aby ułatwić nam prowadzenie wspólnych interesów i usprawnienie transakcji, takich jak:
•    Możliwość elektronicznego przesyłania faktur do Nationale-Nederlanden w celu ich przetwarzania i płatności. 
•    Zarządzanie informacjami o kontach dostawców.
•    Podejmowanie działań dotyczących zamówień i faktur.

 

Zadaniem Alesji jest przede wszystkim poprawa komunikacji pomiędzy dostawcami, a Nationale-Nederlanden. Nasze wspólne relacje są bowiem niezwykle ważne i stanowią podstawę do realizacji naszej misji. Nowe możliwości i jakość współpracy sprawi, że będziemy mieli wszyscy więcej czasu na skupienie się na priorytetach, które stanowią prawdziwą i znaczącą wartość dla naszej organizacji.

Co muszę zrobić, żeby uzyskać konto na platformie zakupowo-finansowej Alesja?

Konto dostawcy jest zakładane przez kupców Nationale-Nederlanden. Otrzymasz zaproszenie do Panelu Dostawcy na mail kontaktowy.

 

 

Jak mogę zaktualizować dane bankowe, adres spółki, dane kontaktowe lub inne kluczowe informacje biznesowe?

  • Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie Alesja możesz aktualizować swoje informacje bezpośrednio w Panelu Dostawcy na swoim koncie firmy.
  • W przypadku zmiany rachunku bankowego konieczne jest załączenie dokumentu potwierdzającego posiadanie rachunku. 
  •  Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany w Alesja, skontaktuj się z Nationale-Nederlanden wysyłając maila na adres dostawcy@nn.pl

Co jeśli nie znam swojego numeru zamówienia?

Jeżeli jesteś zalogowany na Panelu Dostawcy możesz sprawdzić numer na swoim koncie, jeżeli nie, to skontaktuj się z pracownikiem Nationale-Nederlanden, który zamówił Twoje towary lub usługi i poproś o numer zamówienia.

Moja firma zmieniła nazwę, ale nadal mamy kilka otwartych zamówień, co mam zrobić?

Nic. Jeżeli jesteś dostawcą krajowym, aktualizujemy dane zgodnie z wpisami w KRS. Twoje dane zostaną automatycznie zaktualizowane.

Z kim mogę porozmawiać, aby dowiedzieć się więcej i uzyskać odpowiedzi na dodatkowe pytania?

Cenimy sobie nasze relacje i jesteśmy tutaj, aby z Tobą współpracować. Mamy zespoły, których zadaniem jest wspieranie Ciebie w tym procesie. Aby uzyskać informacje dotyczące procesu zakupowego albo systemu Alesja skontaktuj się z nami mailowo: dostawcy@nn.pl


 

Dokumenty

Obowiązek informacyjny RODO (PDF, 39 KB)
  • O Nationale-Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Aktualności
    • Biuro prasowe
    • Blog
    • Kariera
    • Portal Dostawcy
    • Ochrona danych osobowych
  • Produkty

    • Życie i zdrowie
    • Dziecko
    • Emerytura
    • Dom i mieszkanie
    • Podróże i rower
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Logowanie
    • Zmiany w umowie
    • Strefa OFE
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Placówki i doradcy
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt. g. 8:00-18:00
    • Infolinia NNLife PTE S.A. (wcześniej MetLife)

      • 22 541 77 30
      pn. - pt. godz. 9.00- 17.00
    • Koszt połączenia według taryfy operatora
  • Dla Ciebie
    • Ubezpieczenie na życie
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie dziecka
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Inwestycje
    • Komentarze inwestycyjne
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
  • Dla Firmy
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2022 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Mapa serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram

Nie da się ukryć – lubimy ciasteczka. Dlatego używamy plików cookies, m.in. by ułatwić korzystanie z naszej strony oraz personalizować wyświetlane reklamy.
Zasady korzystania z plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies oraz o przetwarzaniu danych.