Jako klient Nationale-Nederlanden (wcześniej MetLife), nie musisz nic robić.  O wszystko zadbaliśmy.

Co pozostaje bez zmian?

Nasze zobowiązania

Umowy działają nieprzerwanie, zgodnie z ich warunkami.

Sposób inwestowania

Jednostki uczestnictwa kupujesz i umarzasz tak samo jak do tej pory.

Zarządzanie funduszami

Środkami klientów nadal zarządza nasz doświadczony zespół ekspertów. Zachowaliśmy dotychczasowe produkty inwestycyjne, politykę inwestycyjną i standardy obsługi.

Rachunki bankowe

Środki do subfunduszy wpłacasz na rachunki o tych samych numerach.

Twoi doradcy

Do dyspozycji maszą tą samą grupę agentów i dystrybutorów.

Transakcje

Za bezpieczeństwo i sprawny przebieg Twoich transakcji odpowiada ten sam Agent Transferowy ProService Finteco sp. z o.o.

Dane kontaktowe też zostają bez zmian

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące funduszy i inwestowania oraz zmiany MetLife w Nationale-Nederlanden:
 

Zadzwoń do nas: +48 22 588 18 57 lub +48 801 588 185 (pn. - pt. godz. 9:00 - 17:00)
 

Wyślij e-mail: funduszeinfo@nn.pl
 

Adres naszej siedziby: Nationale-Nederlanden TFI S.A., ul. Przemysłowa 26, 00-450 Warszawa

Co się zmieniło 1 sierpnia 2022?

Nazwa i logo

 

  • Nowa nazwa to Nationale-Nederlanden Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
  • Twoje fundusze i produkty inwestycyjne też mają nowe nazwy, w których nazwa Nationale-Nederlanden zastępuje nazwę MetLife. Sprawdzisz je w portalu dla klientów Moje fundusze (wcześniej MetLife24).
  • Nowe nazwy i logo zobaczysz we wszystkich naszych materiałach, dokumentach, e-mailach i na stronach internetowych.
  • Administratorem Twoich danych osobowych jest teraz Nationale-Nederlanden TFI S.A., ale zasady ich przetwarzania nie zmieniają się.

Portal dla klientów Moje fundusze

  • Portal, który znasz pod nazwą MetLife24 teraz nazywa się Moje fundusze. Znajdziesz go pod adresem www.fundusze.nn.pl.
  • Do logowania użyj obecnego loginu i hasła. Działają tak, jak dotychczas. Nie musisz zmieniać hasła.
  • Jeśli użyjesz poprzedniego adresu www.metlife24.pl, automatycznie przekierujemy Cię na www.fundusze.nn.pl.
  • Do portalu Moje fundusze dostaniesz się także ze strony Nationale-Nederlanden www.nn.pl oraz ze strony www.metlife.pl, która będzie aktywna do 21 października 2022.

Strona internetowa Nationale-Nederlanden

  • Teraz Twoim głównym serwisem jest strona internetowa Nationale-Nederlanden, www.nn.pl. Znajdziesz tu wszystkie informacje o naszych funduszach, produktach inwestycyjnych i wiele więcej.
  • Pamiętaj też, że strona www.metlife.pl będzie działać do 21 października 2022. Po tym terminie zostanie wyłączona, a Ty automatycznie trafisz na www.nn.pl.

Adresy e-mail

  • E-maile w sprawie funduszy wysyłaj do nas na nowy adres: funduszeinfo@nn.pl.
  • Jeśli jednak napiszesz na stary adres z końcówką @metlife.pl, Twój e-mail trafi we właściwe miejsce. Odpowiedź otrzymasz z adresów z nowymi końcówkami @nn.pl lub @psfinteco.pl
  • Pamiętaj też, że 21 października 2022 wyłączymy skrzynki e-mail z adresem @metlife.pl

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego MetLife TFI S.A. zmieniło nazwę na Nationale-Nederlanden TFI S.A.?

Co zmienia się oprócz logo i naszej byłej nazwy MetLife TFI S.A.?

Co pozostaje bez zmian?

Co mam zrobić jako klient w związku ze zmianą nazwy MetLife TFI S.A. na Nationale-Nederlanden TFI S.A.?

W jaki sposób mogę skontaktować się poprzez e-mail z Nationale-Nederlanden TFI S.A. (wcześniej MetLife TFI S.A.)?

Gdzie wpłacać pieniądze? Czy zmienią się numery kont subfunduszy?

Czy zmieni się polityka inwestycyjna, skoro MetLife TFI S.A. zmienia się w Nationale-Nederlanden TFI S.A.?

Czy w związku ze zmianą nazwy firmy mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwencji?

Czy zmieni się wysokość minimalnych wpłat? Jak teraz będą wyglądać opłaty za fundusze?

Jak będzie teraz obsługiwany mój rachunek?

Czy Nationale-Nederlanden TFI S.A. i NN IP to ta sama firma?

Gdzie mogę sprawdzić, jakie fundusze oferuje Nationale-Nederlanden TFI S.A.?

Czy zmieniają się miejsca/źródła, gdzie kupuję fundusze?

Czy zmiana nazwy wpływa na moje rozliczenie PIT w przypadku IKZE?

Czy na stronie internetowej www.nn.pl znajdę informacje o moich inwestycjach w funduszach Nationale-Nederlanden TFI S.A.?

Skoro MetLife TFI S.A. to teraz Nationale-Nederlanden TFI, to czy wszystkie fundusze Nationale-Nederlanden oraz NN IP są dla mnie dostępne?

Czy zmienia się administrator moich danych osobowych?

Gdzie mogę się zalogować (lub założyć konto), by dysponować swoimi środkami w funduszach? Czy dane do logowania się zmieniają?

Czy na infolinii Nationale-Nederlanden uzyskam informacje o moich funduszach w Nationale-Nederlanden TFI S.A. (wcześniej MetLfe TFI S.A.)?

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!