02.04.2023

Klienci Metlife Europe Insurance DAC zostali klientami Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.

Z dniem 1 kwietnia 2023 roku MetLife Europe Insurance dac (MEI) przeniósł część portfela ubezpieczeń majątkowych do Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie. 
 

Jeśli masz ubezpieczenie MEI, zawarte za pośrednictwem:

  • Orange,
  • Play,
  • T-Mobile,
  • Monda,
  • Car Hire (wypożyczalnia aut oferująca usługi pod marką Enterprise, Alamo, National)

Twoje ubezpieczenie będzie nadal działać i będzie obsługiwane tak samo jak do tej pory. 

Nie zmieni się sposób zgłaszania roszczenia, ani dane kontaktowe. Będziemy dalej dbać o wysoki poziom naszej obsługi. 
 

Co się zmienia z dniem 1 kwietnia?
 

  • Podmiot, który udziela Ci ochrony i wypłaca świadczenia w przypadku zdarzenia ubezpieczeniowego - obecnie jest to Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. 
  • Administrator danych osobowych - obecnie jest to Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą przy ul. Topiel 12 w Warszawie 


O Grupie NN

Grupa NN to stabilna, międzynarodowa grupa finansowa z siedzibą w Holandii, która na rynku polskim działa od 27 lat, obecnie pod marką Nationale-Nederlanden. 


Co ta zmiana oznacza dla klientów ?

Dla Klientów nic się nie zmienia. Nie muszą podejmować żadnych działań w związku 
z przeniesieniem portfela do Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń S.A. Treść i warunki umów z klientami pozostają bez zmian. 

 

 

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. przejmie umowy ubezpieczenia klientów MEI?

Czym zajmuje się Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.?

Czy ta zmiana jest bezpieczna dla klientów?

Czy muszę coś zrobić w związku z tą zmianą?

Czy zmienia się sposób odnawiania umów ubezpieczenia?

Czy zmienia się sposób opłacania składki?

Dostałem wiadomość z NN o zmianie Administratora Danych Osobowych – co to oznacza?

Jak mogę zgłosić roszczenie?