Co to za produkt?

Ochrona jutra to ubezpieczenie ochronne na życie. Pomoże Ci zadbać o ochronę życia i zdrowie Twoje i Twojej rodziny, elastycznie dostosowując jej zakres do Waszych oczekiwań.

 

Co wyróżnia to ubezpieczenie?

Ochrona jutra to ubezpieczenie, dzięki któremu zabezpieczysz przyszłość swoich bliskich na wypadek, gdyby Ciebie zabrakło. Wówczas otrzymają oni wypłatę zgodną z wybraną przez Ciebie sumą ubezpieczenia. Co ważne, w ramach jednej polisy możesz ubezpieczyć do 10 osób.

Ubezpieczenie możesz elastycznie dopasowywać do swoich potrzeb, rozszerzając ochronę o umowy dodatkowe.

Lista dostępnych umów dodatkowych

Czy to produkt dla mnie?

Tak, jeśli zależy Ci na zabezpieczeniu swoich bliskich na wypadek, gdyby Ciebie zabrakło, a także na elastycznym produkcie, który możesz rozwijać, dostosowując go do zmian w swoim życiu.

 

Jak go kupię?

Ochrona jutra to ubezpieczenie dostępne u przedstawicieli Nationale-Nederlanden oraz u naszych partnerów.

Skontaktuj się z przedstawicielem

Umów się na spotkanie z przedstawicielem Nationale-Nederlanden, aby dowiedzieć się więcej.

Kod pocztowy pozwoli nam wybrać Przedstawiciela z Twojego regionu.

Zgadzam się na kontakt - chcę otrzymywać propozycje:

Twoje dane są bezpieczne.

Informacje nt. administratora danych

Kto jest administratorem Twoich danych

 

Twoimi danymi osobowymi – jako administratorzy – zarządzają wspólnie:

  • podmioty z Grupy Nationale-Nederlanden, które mają siedzibę w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 1:

  • Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.,

  • Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.,

  • Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.,

  • Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny, reprezentowane przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.,

  • Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe sp. z o.o.,

  • Notus Finanse S.A., która ma siedzibę w Warszawie (00-517) przy ul. Marszałkowskiej 76.

 

Ciągle się rozwijamy, więc nasza grupa może się powiększyć o nowe spółki. One też będą zabezpieczać Twoje zdrowie, życie, majątek czy finanse, dlatego staną się współadministratorami Twoich danych. O każdej z nich poinformujemy Cię e-mailem lub SMS-em.

 

Jak się z nami kontaktować

Aby się z nami skontaktować, możesz:

  • wysłać list na adres naszej siedziby: ul. Topiel 1, 00-342 Warszawa,

  • przyjść do naszego oddziału lub

  • wysłać e-mail na: info@nn.pl.

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Możesz się z nim kontaktować w sprawach, które dotyczą danych osobowych. Jeśli chcesz to zrobić, wyślij e-mail na: iod@nn.pl.

 

Po co nam dane osobowe

Potrzebujemy Twoich danych z kilku powodów. Przetwarzamy, aby:

 

  • Cię zidentyfikować – dzięki temu masz pewność, że kontaktujemy się z Tobą w sprawach, które Cię dotyczą,

 

  • lepiej dopasować nasze produkty do Twoich potrzeb i zaproponować Ci je w odpowiednim momencie,

 

  • być dla Ciebie partnerem i kibicować Ci w ważnych dla Ciebie momentach – dlatego wyślemy Ci kartkę z życzeniami urodzinowymi czy gratulacjami z okazji narodzin dziecka. Małe gesty są dla nas bardzo ważne!

 

  • informować Cię także o sprawach, które dotyczą nas: o tym, co robimy, jak wspieramy naszych klientów i jak nas oni oceniają. Nasza misja to nie tylko ubezpieczenia i finanse, ale też profilaktyka zdrowotna. To oznacza, że pomagamy innym dbać o zdrowie: udostępniamy poradniki i informujemy o akcjach, w które się angażujemy, aby promować wiedzę o zdrowiu. Są to np. kampanie społeczne, konkursy czy promocje. To sprawy i wydarzenia, które mogą być ważne także dla Ciebie. Chcemy też Cię do nich zapraszać.

 

Skontaktujemy się z Tobą tak, jak chcesz. Wolisz porozmawiać przez telefon? Zadzwonimy. Wolisz dostawać e-maile, SMS-y albo powiadomienia w naszym serwisie lub w aplikacji? Informacje prześlemy Ci elektronicznie.

 

Zgoda na kontakt, której nam udzielasz, jest dobrowolna. To oznacza, że nie jest ona warunkiem naszej współpracy i nie wpływa na to, jak realizujemy umowy, które z Tobą zawarliśmy. Poza tym, w każdym czasie możesz ją wycofać. Twoje dane przetwarzamy od chwili, w której dostajemy na to Twoją zgodę, do chwili, w której ją wycofujesz. Pamiętaj jednak, że do czasu wycofania zgody wszystkie informacje przekazywaliśmy Ci zgodnie z prawem.

 

 

Kiedy możemy przekazywać dane innym podmiotom

Możemy przekazywać Twoje dane innym podmiotom (tzw. odbiorcom), aby nasza firma sprawnie działała. Tymi odbiorcami są np. dostawcy rozwiązań informatycznych, call center, agencje. Każdy z nich w umowie z nami zobowiązuje się przetwarzać Twoje dane tak, aby były one bezpieczne.

Część z tych podmiotów może mieć siedzibę w kraju poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przekazujemy wtedy dane na podstawie decyzji Komisji Europejskiej, która stwierdza, że dane będą odpowiednio chronione. A gdy jej nie ma – zawieramy tzw. standardowe klauzule umowne zaakceptowane przez Komisję Europejską. Jeśli chcesz otrzymać kopię tych klauzul, napisz do nas na: iod@nn.pl.

 

Jakie masz prawa

Zgoda na przetwarzanie danych, której nam udzielasz, jest dobrowolna. Możesz ją wycofać w każdym czasie. Pamiętaj jednak, że cofnięcie zgody nie działa wstecz. To, co robiliśmy przed jej wycofaniem, było zgodne z prawem.

 

Jako osoba, której dane dotyczą, masz prawo:

  • dostępu do swoich danych oraz możesz zażądać, żebyśmy je sprostowali, np. jeśli okaże się, że jest w nich błąd, lub gdy zmienisz numer telefonu czy adres,

  • być zapomnianym – możesz więc zażądać, abyśmy usunęli Twoje dane,

  • żądania, abyśmy ograniczyli ich przetwarzanie,

  • otrzymać od nas swoje dane osobowe – przekażemy je w powszechnie odczytywanym formacie (np. PDF) Tobie lub innemu administratorowi danych, którego wskażesz,

  • wnieść skargę do organu nadzorczego, który zajmuje się ochroną danych osobowych. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

Dokumenty

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!