Formularz obsługowy

Więcej Posiadam ubezpieczenie w Nationale-Nederlanden.
Więcej Wyrażam zgodę na wysłanie na mój adres e-mail lub numer telefonu ankiety dotyczącej jakości rozmowy serwisowej po jej zakończeniu.
Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.

Formularz reklamacyjny

Osoba zgłaszająca reklamację

Zgłaszający reklamację

Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:

Odpowiedź na reklamację wyślemy na adres znajdujący się w naszej bazie danych. Jeśli Twój adres korespondencyjny uległ zmianie, prosimy o dokonanie zmiany adresu w naszej bazie.

Adres korespondencyjny

Załączniki (max. rozmiar 5MB)
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego imienia, nazw... Więcej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego imienia, nazwiska, płci, daty urodzenia oraz adresu korespondencyjnego w celach marketingowych przez podmioty Grupy Nationale Nederlanden.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zgłoszenie zostało wysłane.

Powrót

Reklamacje - poznaj najważniejsze informacje

Reklamacja

To zastrzeżenia dotyczące naszych usług, które jako Klient możesz do nas zgłosić. Reklamacje przyjmujemy również od innych osób - np. Uposażonych lub uprawnionych w przypadku OFE.

Jak możesz złożyć do nas Reklamację?

Elektronicznie

Za pośrednictwem formularza online umieszczonego powyżej

Pisemnie

Osobiście, w punkcie obsługi Klienta  w naszej siedzibie lub przesyłką pocztową nadaną na nasz adres:

Nationale-Nederlanden

ul. Topiel 12

00-342 Warszawa

Ustnie

Telefonicznie pod numerem infolinii (801 20 30 40 lub +48 22 522 71 24albo osobiście podczas wizyty w punkcie obsługi Klienta w naszej siedzibie

Jak udzielamy odpowiedzi na Reklamacje?

Czas odpowiedzi

Odpowiedzi na reklamację udzielamy najszybciej jak to możliwe i nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.

 

Jeśli nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją reklamację w tym terminie otrzymasz od nas wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje oraz informację o nowym terminie. Nie może on jednak przekroczyć 60 dni od otrzymania reklamacji.

Forma odpowiedzi

Odpowiedź prześlemy w formie papierowej na Twój adres korespondencyjny lub adres, który podasz przy składaniu reklamacji.
Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź elektronicznie zaznacz to składając reklamację i podaj swój aktualny adres e-mail.

Aby rozpatrzeć reklamację potrzebne nam będą:

  • Twoje Imię i Nazwisko
  • Dane identyfikacyjne, czyli np. numer rachunku OFE lub polisy, imię i nazwisko Klienta, data urodzenia, numer PESEL
  • Adres korespondencyjny lub e-mailna który prześlemy odpowiedź na Reklamację.
    Pamiętaj, aby zaznaczyć, jaką drogą chcesz otrzymać od nas odpowiedź!

Odwołania od naszej decyzji

W przypadku wystąpienia sporu z Nationale-Nederlanden możesz zwrócić się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub Rzecznika Finansowego. By skorzystać z prawa do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, możesz wystąpić z wnioskiem do Rzecznika Finansowego lub złożyć skargę za pośrednictwem Platformy ODR, za której działanie odpowiada Komisja Europejska.

Polityka reklamacyjna Nationale-Nederlanden

Poniżej znajdziesz dokumenty opisujące dokładnie wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji w Nationale-Nederlanden

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!