Formularz obsługowy

Więcej Posiadam ubezpieczenie w Nationale-Nederlanden.
Więcej Wyrażam zgodę na wysłanie na mój adres e-mail lub numer telefonu ankiety dotyczącej jakości rozmowy serwisowej po jej zakończeniu.
Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.

Formularz reklamacyjny

Osoba zgłaszająca reklamację

Zgłaszający reklamację

Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:

Odpowiedź na reklamację wyślemy na adres znajdujący się w naszej bazie danych. Jeśli Twój adres korespondencyjny uległ zmianie, prosimy o dokonanie zmiany adresu w naszej bazie.

Adres korespondencyjny

Załączniki (max. rozmiar 5MB)
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zgłoszenie zostało wysłane.

Powrót

Reklamacje - poznaj najważniejsze informacje

Reklamacja

To zastrzeżenia dotyczące naszych usług, które jako Klient możesz do nas zgłosić. Reklamacje przyjmujemy również od innych osób - np. Uposażonych lub uprawnionych w przypadku OFE.

Elektronicznie

Za pośrednictwem formularza online umieszczonego powyżej

Pisemnie

Osobiście, w punkcie obsługi Klienta  w naszej siedzibie lub przesyłką pocztową nadaną na nasz adres:

Nationale-Nederlanden

ul. Topiel 12

00-342 Warszawa

Ustnie

Telefonicznie pod numerem infolinii (801 20 30 40 lub +48 22 522 71 24albo osobiście podczas wizyty w punkcie obsługi Klienta w naszej siedzibie

Czas odpowiedzi

Odpowiedzi na reklamację udzielamy najszybciej jak to możliwe i nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.

 

Jeśli nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją reklamację w tym terminie otrzymasz od nas wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje oraz informację o nowym terminie. Nie może on jednak przekroczyć 60 dni od otrzymania reklamacji.

Forma odpowiedzi

Odpowiedź prześlemy w formie papierowej na Twój adres korespondencyjny lub adres, który podasz przy składaniu reklamacji.
Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź elektronicznie zaznacz to składając reklamację i podaj swój aktualny adres e-mail.

Aby rozpatrzeć reklamację potrzebne nam będą:

  • Twoje Imię i Nazwisko
  • Dane identyfikacyjne, czyli np. numer rachunku OFE lub polisy, imię i nazwisko Klienta, data urodzenia, numer PESEL
  • Adres korespondencyjny lub e-mailna który prześlemy odpowiedź na Reklamację.
    Pamiętaj, aby zaznaczyć, jaką drogą chcesz otrzymać od nas odpowiedź!

Odwołania od naszej decyzji

W przypadku wystąpienia sporu z Nationale-Nederlanden możesz zwrócić się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub Rzecznika Finansowego. By skorzystać z prawa do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, możesz wystąpić z wnioskiem do Rzecznika Finansowego lub złożyć skargę za pośrednictwem Platformy ODR, za której działanie odpowiada Komisja Europejska.

Polityka reklamacyjna Nationale-Nederlanden

Poniżej znajdziesz dokumenty opisujące dokładnie wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji w Nationale-Nederlanden

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!