Formularz obsługowy

Więcej Posiadam ubezpieczenie w Nationale-Nederlanden.
Więcej Wyrażam zgodę na wysłanie na mój adres e-mail lub numer telefonu ankiety dotyczącej jakości rozmowy serwisowej po jej zakończeniu.
Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.

Formularz reklamacyjny

Osoba zgłaszająca reklamację

Zgłaszający reklamację

Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Droga odpowiedzi:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:
Sposób dostarczenia polityki reklamacji:

Odpowiedź na reklamację wyślemy na adres znajdujący się w naszej bazie danych. Jeśli Twój adres korespondencyjny uległ zmianie, prosimy o dokonanie zmiany adresu w naszej bazie.

Adres korespondencyjny

Załączniki (max. rozmiar 5MB)
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami Twoich danych osobowych są fundusze zdefiniowanej daty Nationale-Nederlanden reprezentowane przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym skontaktujesz się mailowo pod adresem: iod@nn.pl. Przetwarzamy Twoje dane w celu przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, w tym przyjęcia Twojego zgłoszenia oraz udzielenia na nie odpowiedzi... Więcej

Administratorami Twoich danych osobowych są fundusze zdefiniowanej daty Nationale-Nederlanden reprezentowane przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym skontaktujesz się mailowo pod adresem: iod@nn.pl. Przetwarzamy Twoje dane w celu przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, w tym przyjęcia Twojego zgłoszenia oraz udzielenia na nie odpowiedzi. 

Administratorami Twoich danych osobowych są: Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2025, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2030, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2035, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2040, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2045, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2050, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2055, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2060, reprezentowane przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., z siedzibą w Warszawie (00-342), przy ul. Topiel 12 (dalej „Administrator”). 


Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych – zachęcamy do kontaktu z nim we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych. Bezpośredni kontakt mailowy do inspektora: iod@nn.pl. 


Podanie nam danych w formularzu reklamacyjnym jest niezbędne, aby przeprowadzić postępowanie reklamacyjne, w tym zidentyfikować Ciebie oraz przyjąć Twoje zgłoszenie i udzielić na nie odpowiedzi. Przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego jest naszym obowiązkiem prawnym wynikającym z ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i Rzeczniku Finansowym – jest to także podstawa prawna przetwarzania Twoich danych. Przetwarzamy Twoje dane do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, w sprawie której składasz reklamację. 


Możemy przekazywać Twoje dane innym podmiotom (tzw. odbiorcom), aby zapewnić odpowiednią organizację naszego przedsiębiorstwa. Odbiorcami tymi są w szczególności dostawcy rozwiązań informatycznych, dostawcy usług pocztowych oraz podmioty wspierające nas w obsłudze naszych klientów, m.in. agenci ubezpieczeniowi. Z każdym z tych podmiotów posiadamy stosowną umowę, w której nakładamy na nie szczegółowe obowiązki związane z przetwarzaniem Twoich danych – tak, aby były one bezpieczne. Część z tych podmiotów może mieć siedzibę w kraju położonym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przekazujemy wtedy dane na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony w tych krajach, a w przypadku jej braku – zawieramy tzw. standardowe klauzule umowne, również zaakceptowane przez Komisję Europejską.


Zapewniamy Ci prawo dostępu do jej danych, żądania ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zgłoszenie zostało wysłane.

Powrót

Reklamacje - poznaj najważniejsze informacje

Reklamacja

To zastrzeżenia dotyczące naszych usług, które jako Klient możesz do nas zgłosić. Reklamacje przyjmujemy również od innych osób - np. Uposażonych lub uprawnionych w przypadku OFE.

Elektronicznie

Za pośrednictwem formularza online umieszczonego powyżej

Pisemnie

Osobiście, w punkcie obsługi Klienta  w naszej siedzibie lub przesyłką pocztową nadaną na nasz adres:

Nationale-Nederlanden

ul. Topiel 12

00-342 Warszawa

Ustnie

Telefonicznie pod numerem infolinii (801 20 30 40 lub +48 22 522 71 24albo osobiście podczas wizyty w punkcie obsługi Klienta w naszej siedzibie

Czas odpowiedzi

Odpowiedzi na reklamację udzielamy najszybciej jak to możliwe i nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.

 

Jeśli nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją reklamację w tym terminie otrzymasz od nas wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje oraz informację o nowym terminie. Nie może on jednak przekroczyć 60 dni od otrzymania reklamacji.

Forma odpowiedzi

Odpowiedź prześlemy w formie papierowej na Twój adres korespondencyjny lub adres, który podasz przy składaniu reklamacji.
Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź elektronicznie zaznacz to składając reklamację i podaj swój aktualny adres e-mail.

Aby rozpatrzeć reklamację potrzebne nam będą:

  • Twoje Imię i Nazwisko
  • Dane identyfikacyjne, czyli np. numer rachunku OFE lub polisy, imię i nazwisko Klienta, data urodzenia, numer PESEL
  • Adres korespondencyjny lub e-mailna który prześlemy odpowiedź na Reklamację.
    Pamiętaj, aby zaznaczyć, jaką drogą chcesz otrzymać od nas odpowiedź!

Odwołania od naszej decyzji

W przypadku wystąpienia sporu z Nationale-Nederlanden możesz zwrócić się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub Rzecznika Finansowego. By skorzystać z prawa do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, możesz wystąpić z wnioskiem do Rzecznika Finansowego lub złożyć skargę za pośrednictwem Platformy ODR, za której działanie odpowiada Komisja Europejska.

Polityka reklamacyjna Nationale-Nederlanden

Poniżej znajdziesz dokumenty opisujące dokładnie wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji w Nationale-Nederlanden

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!