• Dla Ciebie
  • Dla Firmy
  • Blog
  • Znajdź doradcę
NN logo
NN logo
  • Umbrella
    Ubezpiecz życie (dokończ zakup)
  • User
    Moje NN
  • Payments
    Serwis IKE i IKZE w DFE

  • More
    Dla firm
    • Graph
      N-Portal PPK
    • Users
      Nfirma
Zgłoś zdarzenie
    • Phone
      Kontakt
    • Pin
      Placówki i przedstawiciele
    • Growth
      Notowania i wyniki finansowe
    • Document
      Dokumenty
    • InfoRound
      Rodzaje zdarzeń
    • folder
      Obsługa Klienta
  • Życie i zdrowie

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Kalkulator ubezpieczenia na życie online
    • Ubezpieczenie na życie
    • Diagnostyka w kierunku poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek choroby wymagającej leczenia operacyjnego
    • Ubezpieczenie na wypadek pogorszenia się stanu zdrowia w wyniku choroby lub NW
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek leczenia szpitalnego lub operacji
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy
    • Ubezpieczenie dziecka
  • Dziecko
  • Emerytura

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Komentarze inwestycyjne
  • Dom i mieszkanie

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
  • Turystyka i hobby

    Oblicz składkę ubezpieczenia

    w 30 sekund

    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
    • Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży
Wróć
  • Strona główna
  • Dla Ciebie
  • Obsługa klienta
  • Reklamacje

Reklamacje
 

Jeżeli jesteś naszym klientem i masz zastrzeżenia dotyczące naszych usług, możesz je do nas zgłosić w takiej formie, jaka jest dla Ciebie najwygodniejsza.  Reklamacje przyjmujemy również od innych osób - np. uposażonych lub uprawnionych w przypadku OFE.

Zgłoś reklamację
  • Jak zgłosić reklamację
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Formularz reklamacyjny
  • Polityka reklamacyjna

Jak zgłosić reklamację w Nationale-Nederlanden?

Reklamację możesz do nas zgłosić tak, jak Ci wygodnie.

Elektronicznie

Za pośrednictwem formularza online:


Dla ubezpieczeń i OFE

> Wypełnij formularz


Dla IKE i IKZE w DFE

 

> Wypełnij formularz


Dla PPK

> Wypełnij formularz

Pisemnie

Przesyłką pocztową na adres:

Dla ubezpieczeń i OFE

Nationale-Nederlanden
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa


Dla IKE i IKZE w DFE

Agent transferowy
ProService Finteco Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 12A, budynek B
02-673 Warszawa


Dla PPK

Agent transferowy
ProService Finteco Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 12A
02-673 Warszawa


Dla klientów operatorów komórkowych
 

Nationale-Nederlanden

Skrytka pocztowa nr 25, 26-614 Radom


Dla klientów Alior Bank i Nest Bank
 

Nationale-Nederlanden
Skrytka pocztowa nr 25, 26-614 Radom

Telefonicznie

Dla ubezpieczeń i OFE

 801 20 30 40

+48 22 522 71 24

pn. - pt. 8-18
 

(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)


Dla IKE i IKZE w DFE
 

+48 22 338 91 88
pn. - pt. 9-17
 

(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)


Dla PPK

 801 20 30 40

+48 22 522 71 24

pn. - pt. 8-18


lub u Agenta transferowego ProService sp. z o.o.


+48 22 541 77 57

pn.-pt. 9-17
 

(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)


Dla klientów operatorów komórkowych
 

+48 22 558 00 48 - Orange
+48 791 100 410 - Play
+48 881 971 001 -  T-Mobile

(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) 


Dla klientów Alior Bank i Nest Bank
 

+ 48  801 102 209  -  Alior Bank
+ 48  22 420 57 75 - Nest Bank


(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
 

 

Osobiście

w siedzibie Nationale-Nederlanden
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa

 

 

Przez e-doręczenie
na adres wpisany do bazy adresów elektronicznych:
  • Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie: AE:PL-11388-11225-JBEJG-20 
     
  • Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe: AE:PL-76189-22847-IGUUD-32 
     
  • Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń: AE:PL-11288-15775-DRURF-27 
     
  • Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne: AE:PL-87968-79679-TGFID-25 

Najczęściej zadawane pytania

Jakich dokumentów potrzebuje Nationale-Nederlanden, żeby rozpatrzeć moją reklamację?

Aby rozpatrzeć reklamację potrzebujemy:
 

  • Twoje imię i nazwisko
  • dane, ktore pozwolą nam na zidentyfikowanie Twojej sprawy,  np. numer rachunku OFE lub polisy, imię i nazwisko klienta, data urodzenia, numer PESEL
  • adres korespondencyjny lub e-mail, na który prześlemy odpowiedź na reklamację.

Pamiętaj, aby zaznaczyć, jaką drogą chcesz otrzymać od nas odpowiedź!

Kiedy Nationale-Nederlanden udzieli odpowiedzi na moją reklamację?

Na Twoją reklamację odpowiemy tak szybko, jak to będzie możliwe i nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
 

Jeśli nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją reklamację w tym terminie, otrzymasz od nas wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje oraz informację o nowym terminie. Nie może on jednak przekroczyć 60 dni od otrzymania reklamacji.

W jakiej formie otrzymam odpowiedź na moją reklamację?

Odpowiedź prześlemy w formie papierowej na Twój adres korespondencyjny lub adres, który podasz przy składaniu reklamacji.

Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź elektronicznie, zaznacz to składając reklamację i podaj swój aktualny adres e-mail.

Jak mogę odwołać się od decyzji Nationale-Nederlanden dotyczącej mojej reklamacji?

Jeżeli nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz zwrócić się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub Rzecznika Finansowego. By skorzystać z prawa do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, możesz wystąpić z wnioskiem do Rzecznika Finansowego, który prowadzi stronę internetową www.rf.gov.pl lub złożyć skargę za pośrednictwem Platformy ODR - http://ec.europa.eu/consumers/odr/, za której działanie odpowiada Komisja Europejska.

Zgłoś reklamację

Osoba zgłaszająca reklamację

Zgłaszający reklamację

Jak chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację?
Jak chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację?
Jak chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację?
Jak chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację?
Jak chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację?
Jak chcesz otrzymać politykę reklamacji?
Jak chcesz otrzymać politykę reklamacji?
Jak chcesz otrzymać politykę reklamacji?
Jak chcesz otrzymać politykę reklamacji?

Odpowiedź na reklamację wyślemy na adres znajdujący się w naszej bazie danych. Jeśli Twój adres korespondencyjny uległ zmianie, prosimy o dokonanie zmiany adresu w naszej bazie.

Adres korespondencyjny

Załączniki (max. rozmiar per plik 5MB, max. rozmiar wszystkich plików 10MB)
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami danych są podmioty z grupy Nationa... Więcej Administratorami danych są podmioty z grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Nationale‑Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale‑Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibami przy ul. Topiel 12 w Warszawie. Z administratorami danych można się skontaktować poprzez adres email: info@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratorów). U administratorów danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@nn.pl lub pisemnie (adres siedziby administratora). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej do podmiotu z grupy Nationale-Nederlanden w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy ubezpieczenia. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, czy też agentom ubezpieczeniowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Można to zrobić np. przesyłając stosowny wniosek na adres siedziby administratora danych lub mailowo na adres info@nn.pl bądź kontaktując się z jego przedstawicielem (agentem). Realizacja powyższych praw może nastąpić także np. za pośrednictwem niniejszego formularza. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Podanie danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji skierowanej w przedmiocie obsługi klienta lub wypłaty świadczenia jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji tego celu.
Administratorami Twoich danych osobowych są fundusze zdefiniowanej daty Nationale-Nederlanden reprezentowane przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym skontaktujesz się mailowo pod adresem: iod@nn.pl. Przetwarzamy Twoje dane w celu przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, w tym przyjęcia Twojego zgłoszenia oraz udzielenia na nie odpowiedzi... Więcej

Administratorami Twoich danych osobowych są fundusze zdefiniowanej daty Nationale-Nederlanden reprezentowane przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym skontaktujesz się mailowo pod adresem: iod@nn.pl. Przetwarzamy Twoje dane w celu przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, w tym przyjęcia Twojego zgłoszenia oraz udzielenia na nie odpowiedzi. 

Administratorami Twoich danych osobowych są: Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2025, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2030, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2035, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2040, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2045, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2050, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2055, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2060, Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny Nasze Jutro 2065, reprezentowane przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., z siedzibą w Warszawie (00-342), przy ul. Topiel 12 (dalej „Administrator”). 


Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych – zachęcamy do kontaktu z nim we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych. Bezpośredni kontakt mailowy do inspektora: iod@nn.pl. 


Podanie nam danych w formularzu reklamacyjnym jest niezbędne, aby przeprowadzić postępowanie reklamacyjne, w tym zidentyfikować Ciebie oraz przyjąć Twoje zgłoszenie i udzielić na nie odpowiedzi. Przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego jest naszym obowiązkiem prawnym wynikającym z ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i Rzeczniku Finansowym – jest to także podstawa prawna przetwarzania Twoich danych. Przetwarzamy Twoje dane do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, w sprawie której składasz reklamację. 


Możemy przekazywać Twoje dane innym podmiotom (tzw. odbiorcom), aby zapewnić odpowiednią organizację naszego przedsiębiorstwa. Odbiorcami tymi są w szczególności dostawcy rozwiązań informatycznych, dostawcy usług pocztowych oraz podmioty wspierające nas w obsłudze naszych klientów, m.in. agenci ubezpieczeniowi. Z każdym z tych podmiotów posiadamy stosowną umowę, w której nakładamy na nie szczegółowe obowiązki związane z przetwarzaniem Twoich danych – tak, aby były one bezpieczne. Część z tych podmiotów może mieć siedzibę w kraju położonym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Przekazujemy wtedy dane na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony w tych krajach, a w przypadku jej braku – zawieramy tzw. standardowe klauzule umowne, również zaakceptowane przez Komisję Europejską.


Zapewniamy Ci prawo dostępu do jej danych, żądania ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zgłoszenie zostało wysłane.

Powrót

Polityka reklamacyjna Nationale-Nederlanden

Poniżej znajdziesz dokumenty opisujące dokładnie wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji w Nationale-Nederlanden

Polityka reklamacji dotycząca ubezpieczeń na życie (PDF, 93 KB) Polityka reklamacji dotycząca ubezpieczeń: turystycznego, dziecka online, nieruchomości (PDF, 92 KB) Polityka reklamacyjna dotycząca Funduszy Emerytalnych (PDF, 136 KB)
  • O Nationale-Nederlanden

    • Nasze spółki
    • Zrównoważony rozwój
    • Aktualności
    • Biuro prasowe
    • Blog o finansach
    • Blog o zdrowiu
    • Kariera
    • Portal Dostawcy
    • Ochrona danych osobowych
  • Produkty

    • Życie i zdrowie
    • Dziecko
    • Emerytura
    • Dom i mieszkanie
    • Podróże i rower
  • Obsługa klienta

    • Zgłoś zdarzenie
    • Moje NN
    • Zmiany w umowie
    • Notowania i wyniki finansowe
    • Dokumenty
    • Reklamacje
  • Kontakt

    • Dane kontaktowe
    • Oddziały i doradcy
    • Placówki i szpitale
    • Formularz kontaktowy
    • Formularz reklamacyjny
    • Infolinia

      • 22 522 71 24
      • 801 20 30 40
      pn. - pt. g. 9:00-17:00
    • Koszt połączenia według taryfy operatora. Dla numeru 801 20 30 40 może się zdarzyć, że operator naliczy opłatę za numer specjalny. To zależy od Twojej umowy.
  • Dla Ciebie
    • Kalkulator ubezpieczenia na życie online
    • Ubezpieczenie na życie
    • Diagnostyka w kierunku poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek choroby wymagającej leczenia operacyjnego
    • Ubezpieczenie na wypadek pogorszenia się stanu zdrowia w wyniku choroby lub NW
    • Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
    • Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób
    • Ubezpieczenie na wypadek cukrzycy
    • Pakiet dla chorych na cukrzycę
    • Ubezpieczenie na wypadek leczenia szpitalnego lub operacji
    • Ubezpieczenie leczenia za granicą
    • Ubezpieczenie NNW (na wypadek uszkodzenia ciała)
    • Ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy
    • Ubezpieczenie dziecka
    • OFE
    • IKE-IKZE
    • PPK dla Pracownika
    • Komentarze inwestycyjne
    • Ubezpieczenie domu i mieszkania
    • Ubezpieczenie mieszkania na wynajem
    • Ubezpieczenie najemcy online
    • Ubezpieczenie OC mieszkania/domu online
    • Ubezpieczenie roweru i rowerzysty
    • Ubezpieczenie turystyczne (świat)
    • Ubezpieczenie turystyczne (Polska)
    • Ubezpieczenie rezygnacji lub przerwania podróży
  • Dla Firmy
    • Grupowe ubezpieczenia na życie
    • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia

Ten portal używa Google’s Invisible reCAPTCHA

Nationale-Nederlanden © 2023 wszelkie prawa zastrzeżone

  • Bezpieczeństwo
  • Polityka cookies
  • Regulamin serwisu
  • Mapa serwisu
  • Fb
  • Yt
  • Instagram