Polecenie zapłaty

Proste rozwiązania sprawiają, że żyje się łatwiej. Dlatego możesz uruchomić polecenie zapłaty, dzięki któremu nie zapomnisz o opłaceniu składki. Wypełnij krótki formularz i prześlij go do nas, a my zadbamy o resztę.

Zobacz, jak proste jest uruchomienie polecenia zapłaty:

  • Krok

    Pobierz i wypełnij formularz

    Przejdź do formularza
  • Krok

    Wydrukuj i podpisz

    Pamiętaj, aby podpisać formularz zgodnie ze wzorem podpisu w Twoim Banku

  • Krok

    Wyślij formularz na adres:

    Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie
    ul. Topiel 12
    00-342 Warszawa
     

Dlaczego warto

Oszczędzasz czas

nie czekasz w kolejkach na poczcie lub w banku

Eliminujesz zbędne aktywności

nie musisz pamiętać o terminach i wysokości składek

Ograniczasz formalności

do minimum – wystarczy, że wypełnisz jeden formularz*

Brak opłat

Nationale-Nederlanden nie pobiera żadnych opłat związanych z poleceniem zapłaty.

*Jeśli jesteś posiadaczem rachunku w ING Banku Śląskim możesz uruchomić polecenie zapłaty za pomocą bankowości elektronicznej ING BankOnLine.

Co to jest polecenie zapłaty?

Polecenie zapłaty (Direct-Debit) to bezgotówkowa forma płacenia za usługi. Polecenie zapłaty polega na pobieraniu przez Nationale-Nederlanden środków niezbędnych na pokrycie składek bezpośrednio z wskazanego rachunku bankowego.

 

Co gwarantuje Ci polecenie zapłaty?
 

• Brak zaległości w opłacaniu składek

• Brak konieczności aktualizacji czy przedłużania przez Ciebie dyspozycji

• Bezpieczeństwo wykonywanych na Twoim rachunku transakcji dzięki odpowiednim regulacjom prawnym i systemowi ELIKSIR we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową.

• Możliwość opłacania Twoich składek z konta osoby trzeciej.

Najczęściej zadawane pytania

Co z Twoją kontrolą nad płatnościami?

Czym różni się polecenie zapłaty od stałego zlecenia?

Kto może uruchomić polecenie zapłaty na polisie?

W jaki sposób zostaną mi przekazane informacje o uruchomieniu polecenia zapłaty?

Które banki akceptują polecenie zapłaty?

Czy polecenie zapłaty zostanie zrealizowane, jeśli na rachunku bankowym jest niewystarczająca ilość środków na pokrycie należnej składki?

Czy można zrezygnować z usługi polecenia zapłaty?

Co należy zrobić, aby zmienić numer rachunku, z którego mają być pobierane składki?

Czy formularz polecenie zapłaty może być wypełniony dla kilku polis?

Dokumenty

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!