Jeśli chcesz dokonać wypłaty zgromadzonych pieniędzy lub rozwiązać umowę ubezpieczenia wypełnij wniosek [proponuję wkleić tutaj link z przekierowaniem do kafelka zmiany danych].
Zmiany danych personalnych (np. imienia i nazwiska, adresu czy serii i numeru dowodu osobistego) oraz zmiany uposażonych możesz łatwo dokonać:
- wysyłając maila na adres info@nn.pl
- wypełniając formularz obsługowy, dostępny tutaj [link do formularza]
- składając telefoniczną dyspozycję zmiany pod numerem 801 20 30 40
- wysyłając wypełniony wniosek na adres:
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa
Jeśli dokonałeś zakupu ubezpieczenia w oddziale Banku, zmiany uposażonych możesz dokonać wysyłając wypełniony wniosek na adres:
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa
Rezygnację z ubezpieczenia (po upływie 30 dni od dnia rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej) lub odstąpienie od umowy ubezpieczenia (do 30 dni od dnia rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej) możesz złożyć:
- wysyłając maila na adres info@nn.pl
- wypełniając formularz obsługowy, dostępny tutaj [link do formularza]
- składając telefoniczną dyspozycję zmiany pod numerem 801 20 30 40
- wysyłając wypełniony wniosek na adres:
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa