Zwrot, wypłata lub transfer środków – IKE/IKZE

Pieniądze zgromadzone na rachunku IKE lub IKZE możesz wypłacić na swoje konto albo przenieść do innej instytucji. Jeśli chcesz to zrobić, wystarczy, że wypełnisz i wyślesz do nas wniosek. 

Pobierz wniosek

Wniosek wypełnij elektronicznie, wydrukuj i prześlij na adres:

Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa
 

Uwaga! Dokumenty umieszczone na tej stronie służą do obsługi umów IKZE i IKE kupowanych jako umowy dodatkowe do produktów Nationale-Nederlanden TUnŻ. Nie korzystaj z tych dokumentów, jeśli posiadasz IKZE i IKE kupione jako umowa niezależna w Nationale-Nederlanden DFE. 
 

PAMIĘTAJ:
Umowa o prowadzenie IKE/IKZE  NIE JEST potwierdzeniem zawarcia umowy o prowadzenie IKE/IKZE. 
Zadbaj o to, aby do wniosku załączyć Potwierdzenie zawarcia umowy o prowadzenie IKE/IKZE. 

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!